هیچ انسان خداترس و با ایمانی کل یک مجموعه را مورد افترا قرار نمی‌دهد. از شورای سیاست گذاری ائمه جمعه می‌خواهیم با نظارت موثر و مستمر نگذارد بعضی از افراد با بدزبانی مرز‌های اخلاق را زیرپا بگذارند و به جای تقوای الهی درس عبور از خطوط قرمز به مردم بدهند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رسانه‌های معاند در حالی پروژه کشته سازی "پیمان گلوانی" را کلید زده اند؛ که براساس مدارک وی به اتهام کلاهبرداری دستگیر شده و در اثر بیماری در بیمارستان فوت کرده است.
متهم درباره اتهام سرقت گفت: من اصلاً فکر نمی‌کردم ماجرای سرقت وسایل کارگاه همسایه به قتل ختم شود. من تصمیم داشتم بدون اینکه آسیبی به مهرداد برسد و در حالی که در خواب عمیق است وسایل کارگاهش را بفروشم، اما از شانس بدم مهرداد به هوش آمد و متوجه ماجرا شد.
زیدآبادی نوشت: این کدام قانون است که طبق آن می‌توان گردن شهروندی را به اتهام ناهنجاری شکست؟ فرماندهی که در برابر چشم عموم با این لحن و زبان تهدید می‌کند در خفا و دور از چشم مردم چه گفتار و رفتاری دارد؟
جبلی درباره ماجرای مرگ مهسا امینی و لزوم به دست گرفتن روایت اول در رسانه، در توضیحاتی بیان کرده است: برای اینکه جلوی اتهام دروغین کشته شدن خانم مهسا امینی بر اثر ضرب و شتم گرفته می‌شد، باید بلافاصله، تصاویر دوربین‌های مداربسته‌ی آن مرکزی که ایشان به آنجا رفته بود، در اختیار ⁧ رسانه ملی⁩ قرار می‌گرفت؛ خب این اتفاق چند روز طول کشید.
ماجرای بازداشت، برگزاری دادگاه جنجالی و اعدام خسرو گلسرخی و کرامت‌الله دانشیان یکی از فرازهای مهم تاریخ پهلوی دوم است، گلسرخی و کرامت دانشیان به اتهام تلاش برای ربودن ولیعهد و خانواده سلطنتی اعدام شدند. بعدها نقش یک نفر در لو رفتن و اعدام آنها پررنگ شد؛ امیر حسین فطانت.
فدریکو والورده، ستاره رئال مادرید، که با اتهام درگیری و مشت زدن به الکس بائنا، هافبک ویارئال، مواجه است برای اولین بار به این ماجرای جنجالی واکنش نشان داد.
معمای مرگ مرموز زن کلکسیونر در برج ولنجک/ ۱۲ میلیارد تومان طلا زیر فضولات حیوانی!/ خانواده دختر ۱۰ ساله از قصاص قاتل گذشتند/ ماجرای باند ۱۱۱/ محاکمه زوج جنایتکار به اتهام قتل مرد نیکوکار/ ۵ میلیون تومان برای سرقت هر کامیون!/ سرقت طلای مسافران برای کمک به پسر افسرده
یک فعال سیاسی گفت: ما باید در سیاست خارجی خود یک مقداری تغییراتی ایجاد کنیم. باید اتهام کمک به روسیه در ماجرای اوکراین را از خود بزداییم و در موضوع برجام جدیت بیشتری از خود نشان دهیم اگر این دو مشکل حل شوند، گشایش اقتصادی پیدا خواهد شد.
نایب رئیس مجلس دهم گفت: ما باید در سیاست خارجی خود یک مقداری تغییراتی ایجاد کنیم. باید اتهام کمک به روسیه در ماجرای اوکراین را از خود بزداییم و در موضوع برجام جدیت بیشتری از خود نشان دهیم اگر این دو مشکل حل شوند، گشایش اقتصادی پیدا خواهد شد.
شهاب، سردسته باند اظهاراتی متفاوت از شاکی بیان کرد و گفت: من سنگتراشی داشتم. شاکی سنگ هایش را پیش من می‌آورد تا برش بزنم. من آبدارچی او نبودم. بعد هم نمایندگی فروش محصولات یکی از شرکت‌های خودروسازی را داشتم و سال ۹۵ من حدود ۳۰۰ خودرو پیش خرید کردم. اما از آنجایی که این خرید و فروش هایم باعث برهم زدن نظم بازار شده بود مرا به اتهام اخلال در نظام اقتصادی دستگیر کرده و به زندان افتادم و محکوم به اعدام شدم.
آخرین آمار کرونا در ایران/ طلاق به خاطر فراموشی جشن سالگرد/ جان مرد میانسال را گرفت/ دردسر دوستی فوتبالیست لیگ برتری با دختر دزد/ مرگ مشکوک پسر معتاد در کمپ ترک اعتیاد/ بازداشت یک مدعی طب سنتی در غرب تهران/ عامل تیراندازی مرگبار به قهوه‌خانه در یک قدمی چوبه دار/ ماجرای دود سیاه در عملیات کوهستان!/ محاکمه ۲ پسر به اتهام آزار دختر جوان در باغ
آخرین آمار کرونا در ایران/ انهدام شبکه بزرگ تولید دارو‌های تقلبی/ قتل برادر با ضربات چاقو در محله خزانه تهران/ محاکمه نگهبان به اتهام قتل همکارش/ دختر و پسر فراری مرد میان سال را کشتند/ شکایت از مادر به اتهام آدم‌ربایی/ ماجرای دستبرد به ۲۱۰ کیلو زعفران صادراتی/ ۳ سال حبس مجـازات قتل همسر با ماهیتابه/ چمدان زیر خاکی راز جنایت همخانه‌ای را فاش کرد
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ پایان فرار یک ماهه ۴ سارق مسلح/ انفجار کپسول گاز با ۷ کشته و یک مجروح در کنارک/ شلیک در ملاقات دوستانه/ قتل همسر مقابل چشمان فرزند/ لاشه موتورسیکلت‌های اوراقی در لانه یک دزد!/ محاکمه پسر جوان به اتهام آزار دختر دانشجو/ ماجرای شکارچی گورستان!/ سفر به ایران برای انتقام عشق نافرجام
ماجرای بازگرداندن خانواده علی دایی از مقصد دوبی همچنان با حاشیه‌های زیادی پیگیری می‌شود و در تازه‌ترین آن‌ها یکی از خبرنگاران صدا و سیما به شهریار فوتبال ایران اتهام زده است.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ جاساز میلیاردی سیم و کابل‌های سرقتی در کامیون‌های حامل ضایعات/ جنایت برای هوسرانی!/ ۵ زن کارگر جان باختند/ محاکمه مأمور کلانتری به اتهام شلیک مرگبار/ او یک مامور قلابی و شیاد بود/ عامل قتل زن بازنشسته پای میز محاکمه می‌رود/ ماجرای رتیل‌های خون ریز در آلونک وحشت!/ زن سـارق بیماران را بی هوش می‌کرد
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ سقوط از طبقه دوم هنگام فرار از دست پلیس/ گازگرفتگی ۱۹ دانش‌آموز در مدرسه/ ماجرای قتل هولناک دختر ۱۷ ساله اهوازی به دست پدرش!/ نتقام اینستاگرامی از خواستگار سابق/ دسیسه سیاه زن تهرانی برای حذف شوهر پزشک!/ محاکمه مأمور پلیس به اتهام شلیک مرگبار/ ماجرای شلیک به افیون فروش قداره بند!/ اجاره مردان مسلح برای ربودن یک تاجر
متهم رد اتهام قتل گفت: من کسی را نکشتم و در ماجرای مرگ صدف، هیچ نقشی نداشتم. فقط به خاطر خودنمایی نزد دوستانم گفته بودم که وقتی پدر او با ازدواج ما مخالفت کرد صدف را آزار دادم و بعد هم او را از ارتفاع به پایین انداختم، اما اشتباه کردم و نباید چنین دروغ‌هایی را مطرح می‌کردم. حالا هم قسم می‌خورم که مرتکب چنین کاری نشده‌ام.
طاهره قیومی که پیش از حضور در دولت اول روحانی به‌عنوان سردبیر و تهیه‌کننده در برنامه‌های سیاسی و خبری صداوسیما فعالیت می‌کرد، پس از چندی از اتهامات تبرئه و آزاد شد.
آمریکا بار دیگر هشدارهای مسکو درباره برنامه کی‌یف برای انجام «عملیات پرچم دروغین» و انفجار یک «بمب کثیف» را رد کرد.
این تکذیبیه پس از آن صادر شد که روز گذشته برخی رسانه‌ها با انتشار خبری مدعی شده بودند برادر همسر وزیر جهادکشاورزی به اتهام رشوه توسط نیروی‌های امنیتی بازداشت شده است.
مدیرمسئول همشهری نوشت: روشن است که ضارب هیچ ارتباطی با ایران ندارد. اندک سواد و تجربه امنیتی اجازه نمی‌دهد که در درون آمریکا ضارب مسلمان باشد، در صحنه راحت بماند. ارادتش به انقلاب اسلامی را در اکانتش مشهود و مستند کند و عامدانه رد پا بگذارد (اگر تصاویر منتشره درست باشد)، اما انگشت اتهام به سوی ما می‌آید.
این اقدام با هدف القای دخالت جمهوری اسلامی ایران در روند سیاسی عراق و اتهام زنی به ایران در حالی صورت می‌گیرد که مسئولان و شخصیت‌های عراقی از جمله سید مقتدا صدر رهبر جریان صدر و نوری المالکی رئیس ائتلاف دولت قانون بار‌ها تاکید کرده‌اند که ایران مداخله‌ای در روند سیاسی عراق نکرده است.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد: هر فردی به هر دلیلی مشمول دریافت یارانه نشده است، ۳ ماه فرصت دارد تا اعلام کند.
درخواست حقوق ۲۵ میلیون تومانی برای دو طلبه از شهرداری اهواز چند روزی است که در فضای مجازی خبرساز شده است. عده‌ای انگشت اتهام خود را به سمت حوزه گرفته و عده‌ای نیز شهرداری اهواز را به عدم رعایت قانون و پرداخت حقوق‌های نجومی متهم کرده‌اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ