معاون وزیر جهاد کشاورزی گفت: رنبه اول تا پنجم خرید تضمینی گندم به تربیت به استان های خوزستان، فارس، کردستان، کرمانشاه و آذربایجان غربی می رسد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
لیونل مسی و رونالدو قطعا بهترین فوتبالیست‌های نسل خودشان هستند. اگر نیمار را سومین بازیکن برتر این نسل ندانیم، چه کسی می‌تواند پشت سر این دو فوق ستاره قرار بگیرد. نظر شما چیست؟
لیونل مسی و رونالدو قطعا بهترین فوتبالیست‌های نسل خودشان هستند. اگر نیمار را سومین بازیکن برتر این نسل ندانیم، چه کسی می‌تواند پشت سر این دو فوق ستاره قرار بگیرد؟
هزینه‌های گزاف صورت گرفته از سوی باشگاه‌های لیگ برتری نشان می‌دهد که فقط پاری سن ژرمن قدرت رقابت با این تیم را دارد.
در لیست فرم خلاصه بازی، نام احسان مرادیان به شکلی عجیب به چشم نمی‌خورد.
در لیست فرم خلاصه بازی، نام احسان مرادیان به شکلی عجیب به چشم نمی‌خورد.
در ویرایش جدید قانون حجاب و عفاف هر متخلفی چقدر جریمه خواهد شد؟ اینفوگرافیک زیر هشدار جدی برای هنجارشکنان خواهد بود.
هیات عالی واگذاری در خصوص اصلاح فهرست موارد مشمول واگذاری سال جاری و تعیین اصول و چارچوب کلی اهلیت در واگذاری‌ها تصمیم گیری می کند.
طبق بخشنامه سازمان امور مالیاتی، با توجه به احصا فهرست مؤدیان مهم دارای ریسک بالا در این سازمان، ادارات کل باید ظرف ۱۸۰ روز و تا پایان بهمن ماه نسبت به صدور برگ قطعی مالیات 1401 اقدام کنند.
استقلال برای جذب دو بازیکن خارجی و تمدید قرارداد با عارف غلامی، باید چهار بازیکن را در لیست خروج خود قرار دهد.
فهرست ۲۳۹ مواد خام و نیمه خام مشمول عوارض صادراتی اعلام شد.
سرپرست معاونت توسعه بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی گفت: واردات کالاها به شکل تهاتری فقط در ازای صادرات پسته، خرما، کشمش، انجیر، بادام درختی و.... قابل انجام است.
تیم فوتبال امید ایران اردوی آماده سازی را از روز چهارشنبه هفته جاری در ترکیه برگزار خواهد کرد که نفرات مورد نظر کادر فنی اعلام شدند.
اسامی بازیکنان دعوت شده تیم ملی فوتسال امید برای حضور در تورنمنت کافا اعلام شد.
فدراسیون ایران به این سؤال پاسخ دهد که به جز حدود ٣٠ بازیکن لانگ لیست (لیست بلند بازیکنان درخواستی ایران برای لیگ ملت‌ها) چرا برای حداقل ۳۰ مدیر و همراه تیم از جمله مدیر روابط‌عمومی فدراسیون، نایب‌رئیس فدراسیون، دبیر فدراسیون و ده‌ها نفر دیگر به‌عنوان همراه، درخواست ویزا و سفر غیرضروری به آمریکا داده است؟
باشگاه منچستریونایتد برای تامین بودجه موردنیاز و جذب بازیکنان مدنظرش آماده فروش ستاره‌های فعلی است.
تمساح یک حیوان وحشی معروف است که سالانه باعث مرگ ۱۰۰۰ نفر می‌شود. فقط یک نگاه به دندان‌های تمساح گویای این است که چرا این خزنده تا این حد خطرناک است.
در روز‌های گذشته سند واردات ماشین لوکس خارجی چند بازیکن تیم ملی در رسانه‌ها منتشر شد.
وزارت امور اقتصادی و دارایی، فهرست شرکت‌های دولتی که صورت مالی آنها منتشر شد را اعلام کرد.
فهرستی از باارزش‌ترین دروازه‌بان‌های دنیا منتشر شده که جانلوییجی دوناروما، سنگربان پی‌اس‌جی و تیم ملی ایتالیا در صدر آن ایستاده است.
وب سایت اینوستوپدیا در گزارشی به بررسی ۱۰ شرکت برتر در حوزه فناوری بر اساس درآمد آن‌ها در ۱۲ ماه گذشته پرداخته است. این شرکت‌ها، محدود به شرکت‌هایی هستند که سهامشان در آمریکا یا کانادا معامله می‌شود. تنها استثنای این فهرست، سامسونگ است که اهمیت بیش از حدش باعث شد نتوان آن را نادیده گرفت. بعضی از شرکت‌ها خارجی ممکن است به صورت نیم سالانه گزارش دهند و به همین دلیل ممکن است گزارش‌های مالی آن‌ها با تاخیر بیشتری منتشر شود.
طرح «فجر تا فطر» با همکاری فروشگاه‌های زنجیره‌ای از ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ در سراسر کشور اجرا شد؛ در این طرح ۳۴ قلم کالا که جز کالاهای اساسی و مصرفی مردم است، با تخفیف ۱۰ تا ۲۵ درصد عرضه می شود.
مدیرکل ثبت و حریم آثار و حفظ و احیا میراث معنوی و طبیعی گفت: جمهوری اسلامی ایران، آئین پهلوانی و زورخانه‌ای را به طور رسمی سال ۸۹ در فهرست میراث‌فرهنگی ناملموس جهانی یونسکو ثبت کرد.
براساس گزارش موسسه «کلاریویت آنالیتیکس» در سال ۲۰۲۲ میلادی درباره «پژوهشگران پراستناد» جهان، ۱۲ پژوهشگر وابسته به مؤسسه‌های ایرانی از تأثیرگذارترین‌ها در پیشرفت علوم شناسایی شده‌اند.
یک مقام مسئول دولتی گفت: شرکت بازرگانی دولتی ایران تمام تلاش خود را به کار بسته است تا پول کشاورزان کلزاکار به‌موقع پرداخت شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ