قوچان ـ رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری قوچان گفت: این شهرستان با اجرای ۴۱ پویش نهال‌کاری طی یک ماه گذشته رتبه اول این حوزه در خراسان رضوی را به خود اختصاص داده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
قوچان- سال گذشته تیم هندبال قوچان فعالیت خود را آغاز کرد و این روزها با تمام قدرت برای حضور در مسابقات لیگ دسته یک آماده می شود و اکنون حمایت مسئولان از این تیم حیاتی است.
قوچان ـ مسئول برگزاری مسابقات کشتی با چوخه آلماجق گفت: مسابقات ملی کشتی با چوخه شهر جدید آلماجق برگزار و تیم‌های قوچان، تربت‌جام و اسفراین به ترتیب عناوین اول تا سوم را از آن خود کردند.
قوچان ـ مسئول برگزاری مسابقات کشتی با چوخه آلماجق گفت: مسابقات ملی کشتی با چوخه شهر جدید آلماجق برگزار و تیم‌های قوچان، تربت‌جام و اسفراین به ترتیب عناوین اول تا سوم را از آن خود کردند.
قوچان ـ فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی خراسان رضوی گفت:برگزاری مانورهای اطفا حریق کاهش چشمگیری در حریق مراتع داشته به طوری در سال ۱۴۰۰ شاهد کاهش ۶۱ درصدی حریق نسبت به سال قبل آن بوده ایم.
جنازه کشف شده مربوط به مردی حدود ۴۰ ساله است که بررسی‌ها نشان می‌دهد یک روز از فوت این مرد گذشته است.
قوچان ـ فرمانده انتظامی قوچان از کشف یک جنازه در حمام قدیمی این شهرستان خبر داد.
مشهد ـ معاون خدمات شهری شهرداری مشهد گفت: حریق گسترده کارخانه تولید لوازم برقی در جاده مشهد- قوچان با تلاش چهار ساعته ۱۵۰ آتش نشان مهار شد.
مشهد ـ معاون عملیات آتش نشانی مشهد گفت: عملیات آتش نشانان برای مهار آتش‌سوزی مهیب در انبار یک کارخانه تولید لوازم فلزی در جاده قدیم قوچان در حال انجام است.
قوچان ـ رئیس جمعیت هلال‌احمر قوچان از اعزام ۳ تیم ارزیاب جمعیت هلال‌احمر به مناطق زلزله‌زده این شهرستان خبر داد.
قوچان- مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قوچان گفت: در طی شب گذشته و در مراسم چهارشنبه‌سوری شهروندان قوچانی خوشبختانه تنها ۲۰ عملیات حریق صورت گرفت.
ساعت ۸.۳۰ صبح امروز ۳۰ نفر از دانش‌آموزان دختر دبیرستان دخترانه عطار قوچان با احساس بوی نامطبوع در کلاس درس دچار مسمومیت شدند.
مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی گفت: یک قلاده پلنگ دیشب پس از حضور در آغل گوسفندان در یک روستا در حاشیه منطقه حفاظت شده قرچغه شهرستان قوچان توسط یک روستایی با شلیک مستقیم اسلحه دولول کالیبر ۱۲ به سویش از پای در آمد.
مشهد ـ مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی گفت: یک قلاده پلنگ پس از حضور در آغل گوسفندان در یک روستا در حاشیه منطقه حفاظت شده قرچغه قوچان توسط یک روستایی با شلیک مستقیم از پای درآمد.
مشهد ـ مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی گفت: یک قلاده پلنگ پس از حضور در آغل گوسفندان در یک روستا در حاشیه منطقه حفاظت شده قرچغه قوچان توسط یک روستایی با شلیک مستقیم از پای درآمد.
قوچان ـ مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی آتش‌سوزی قوچان گفت: آتش سوزی گسترده مغازه‌ها در این شهرستان پس از ۵ ساعت تلاش آتش‌نشانان مهار شد.
قوچان ـ ۱۸ دانش‌آموز مدرسه روستای شفیع این شهرستان با علائم سردرد و تهوع به بیمارستان شهرستان‌های قوچان و چناران اعزام شدند.
قوچان ـ رئیس اتاق اصناف قوچان گفت: گاز ۴ فروشگاه زنجیره‌ای بزرگ در این شهر به دلیل عدم رعایت ابلاغیه ستاد مدیریت بحران در تعیین ساعت فعالیت و مصرف بالای گاز قطع شد.
قوچان - مدیر شبکه بهداشت و درمان قوچان گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته در محورهای قوچان - مشهد و قوچان- درگز برای ۲ حادثه تصادف و یک واژگونی خودرو ۲۱ نفر مجروح شدند.
قوچان ـ دادستان عمومی و انقلاب قوچان گفت: حدود ۱۰ درصد از دستگیرشدگان اغتشاشات ۳۰ شهریور قوچان لیدر بودند که همچنان در بازداشت به سر می‌برند.
مشهد ـ مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای خراسان رضوی گفت: پروژه آبرسانی سد تبارک در قوچان با ۲۴ کیلومتر لوله گذاری، تا دهه فجر به بهره برداری می‌رسد.
مشهد ـ رئیس پلیس راه خراسان رضوی گفت: در پی واژگونی یک دستگاه نیسان در جاده قوچان، راننده این خودرو جان باخت.
مشهد ـ رئیس جمعیت هلال‌احمر قوچان از مصدومیت شش نفر بر اثر برخورد سه خودروی سواری با یکدیگر در محور قوچان به چکنه خبر داد.
مشهد ـ مسئول واحد فراهم‌آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: اهدای اعضای مردی ۵۳ ساله مرگ مغزی ساکن قوچان موجب نجات و ادامه زندگی سه بیمار نیازمند عضو شد.
مشهد ـ مدیر امور آبفا قوچان گفت: در پی یک پارچه سازی شرکت‌های آبفا شهری و روستایی حدود ۲۷۶ میلیارد ریال اعتبار صرف تأمین و توزیع آب در روستاهای این شهرستان شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ