قائم مقام صندوق بیمه کشاورزی کشور گفت: هم اکنون ایران در بیمه کشاورزی در منطقه رتبه اول را دارد و به لحاظ فناوری، آیین نامه و قانون در این حوزه پیشرو است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
حلقه ارتباط این نوع از مخدر‌ها و گیاه افدرا، جایی بیرون افغانستان و گاه در کشور‌هایی بسیار دورتر از منطقه خاورمیانه قرار دارند که این گیاه را وارد می‌کنند و بعد طی فرایندی از آن مخدر‌هایی مانند شیشه می‌سازند. چرخه اقتصادی کاملی که موجب شده، گروه‌های بزرگی از کشاورزان در همسایه شرقی ایران به کشت اومان روی بیاورند و با همراهی نسبی طالبان روبه رو شوند.
این دیپلمات عالی رتبه جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه متاسفانه برخی از کنشگران خارجی به دنبال ایجاد صف بندی در منطقه قفقاز هستند، گفت: ما از فرمت و ساز و کار موسوم به ۳+۳ بین کشور‌های منطقه استقبال می‌کنیم و از برگزاری این نشست که در آن آذربایجان و ارمنستان نیز حضور داشته باشند استقبال می‌کنیم و به تلاش‌های خود در این زمینه ادامه می‌دهیم.
دبیر شورای عالی مناطق آزاد از تمایل عراق برای ایجاد منطقه آزاد مشترک با ایران خبر داد و گفت: نخستین منطقه آزاد مشترک ۲ کشور تا پایان سال عملیاتی می‌شود.
عباس تات می‌گوید آن چیزی که انگور باغ‌های شهرستان تاکستان را معروف کرده، آب و هوای گرم دشت قزوین است که به قول او مرغوب‌ترین انگور‌های ایران را پرورش می‌دهد. «شانی» یا «شاهانی»، «عسگری»، «حسینی»، «فخری»، «صاحبی»، «چفته»، «ریش بابا»، «اولوغی» و «خلیلی» از انگور‌های معروف تاکستان هستند.
رئیس‌جمهور گفت: وضعیت گردشگری سلامت در کشور به حدی رسیده که کشور‌های منطقه و حتی کشور‌های آسیای مرکزی، ایران را به اروپا ترجیح می‌دهند. مراجعین درمانی، هم از نظر تخصص و هم از نظر هزینه، ایران را به دیگر نقاط دنیا ترجیح می‌دهند.
وزیر امور خارجه با تاکید براینکه امنیت آذربایجان و منطقه را امنیت ایران میدانیم،گفت: علی اف تاکید کرده است که آذربایجان بدنبال بستن مسیرهای مواصلاتی تاریخی ایران در منطقه نبوده و نخواهدبود.
در سال‌های اخیر خاورمیانه همواره کانون جنگ و تحریم بوده است، همین مسئله سبب شده این منطقه تبدیل به اصلی‌ترین منطقه پناهجوفرست شود. به گزارش مرکز رصدخانه مهاجرت ایران «کشـور‌هایی همچـون سـوریه، افغانسـتان و عـراق بـه عنـوان یکـی از کانونهـای اصلـی پناهجوفرسـتی در جهـان بوده‌انـد. همچنین اتبـاع کشـور‌های ترکیـه، ایـران، پاکسـتان نیـز در سـال‌های گذشـته بـه عنـوان کشـور‌های پناهجوفرسـت ایـن منطقـه مطـرح شـده‌اند.»
معاون نخست‌وزیر روسیه اعلام کرد توافق‌نامه آزاد تجاری بین ایران و کشورهای اتحادیه اوراسیا تا آخر امسال نهایی می‌شود.
از سال ۲۰۱۷ ایران از نظر تعداد انتشارات در نمایه‌نامه WOS رتبه اول منطقه را داشت، ولی در سال ۲۰۲۲ میلادی پس از ۵ سال، جایگاه اول منطقه را از دست داده است.
تبریز- نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز با بیان اینکه سیاست ایران ماندگاری صلح در منطقه است، گفت: کشورهای حوزه قفقاز باید مراقب سیاست تنش‌آفرین صهیونیست ها باشند.
بر اساس آخرین آمار ستاد سلول ایران در جایگاه سیزدهم تولید علم سلول بنیادی قرار دارد و در منطقه رتبه اول را به خود اختصاص داده است.
قائم مقام بیمه مرکزی با اشاره به دلار ۴۰ هزار تومانی گفت: با این نرخ صنعت بیمه ایران در منطقه جایگاه نخست و در خاورمیانه رتبه ششم را دارا است.
معاون هماهنگ کننده سازمان اطلاعات سپاه، دستگیری عامل نفوذی و جاسوسان خارجی و شکست توطئه‌های دشمنان را گواه موفقیت سازمان‌های اطلاعاتی کشورمان دانست، تصریح کرد: فرزندان ملت ایران در سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیدار و آگاه هستند و هر حرکت دشمن را با دقت زیر نظر دارند.
سخنگوی وزارت امور خارجه با بیان اینکه کمک به امنیت منطقه رویکرد اصولی ایران است، یادآور شد: تلاش‌های ایران در سال‌های اخیر مانع سقوط دولت‌های منطقه توسط تروریست‌های چند ملیتی شد.
سخنگوی وزارت خارجه تاکید کرد: با توجه به نفوذ ایران در منطقه، حل مسائل منطقه بدون حضور ایران میسر نیست.
حمل و نقل هوایی ایران بر اساس بولتن سال ۲۰۲۰ گروه تحلیل‌گران اطلاعات هوانوردی فرانسه (ENAC) رتبه‌بندی شد و در شاخص اعزام و پذیرش مسافر، در جایگاه سوم منطقه قرار گرفت.
حمل و نقل هوایی ایران بر اساس بولتن سال ۲۰۲۰ گروه تحلیل‌گران اطلاعات هوانوردی فرانسه (ENAC) رتبه‌بندی شد و در شاخص اعزام و پذیرش مسافر، در جایگاه سوم منطقه قرار گرفت.
کارکنان ورزشگاه الثمامه زمین چمن را برای برگزاری دیدار ایران و آمریکا آماده کرده‌اند.
رئیس کمیته روابط خارجی کمیسیون امنیت ملی در دیدار با سفیر امارات، گفت: ما امنیت کشورهای منطقه را امنیت خود می دانیم اما حضور برخی عناصر به نفع منطقه نخواهد بود.
گزارش شاخص جهانی نوآوری ۲۰۲۲ منتشر شد و جمهوری اسلامی ایران دارای سریع ترین رشد عملکرد نوآوری و دومین کشور نوآور در منطقه آسیای مرکزی و جنوبی شده و نسبت به سال گذشته، ۷ رتبه صعود کرد.
وزیر نفت گفت: تحریم‌های یکجانبه و ظالمانه وضع‌شده علیه ایران به‌عنوان دارنده رتبه نخست مجموع ذخایر نفت و گاز و تولیدکننده مهم انرژی جهان، امنیت انرژی جهان و منطقه را به خطر انداخته است.
رئیس‌جمهور با اشاره به اینکه امنیت در منطقه قفقاز برای جمهوری اسلامی ایران بسیار حائز اهمیت است، تصریح کرد: امضا کنندگان بیانیه سه جانبه آتش‌بس به مفاد آن پایبند باشند.
رزمایش اقتدار۱۴۰۱ نزاجا در منطقه عمومی اصفهان با ستون کشی ادوات زرهی،توپخانه و بالگردی با حضور سرلشکر محمدی باقری رئیس ستادکل نیروهای مسلح و فرماندهان عالی رتبه ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.
نقش هوافضا در ارتقای اقتدار و امنیت ملی و پیشرانی علم و فناوری در دیگر زمینه ها بر کسی پوشیده نیست، در این میان جمهوری اسلامی ایران در رتبه اول منطقه خاورمیانه در تولید علم هوافضا قرار دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ