وزیر ورزش و جوانان به دلیل شرایط جسمانی نه چندان خوبش در جشن قهرمانی حذفی شرکت نکرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس فدراسیون جودو در حاشيه مراسم توديع و معارفه وزير ورزش، دليل جدايى سجادى را عملكرد معاونت قهرمانى دانست.
نماینده مردم تهران در مجلس در توئیتی با بیان اینکه معاون وزیر کشور در حال تدارک توهین و حمله به نمایندگان است نوشت: رفتار غیر اخلاقی و ناشیانه معاون سیاسی وزارت کشور بر خلاف توصیه رهبری مبنی بر همدلی سه قوه است و مسلما تحمل نخواهد شد.
رسانه‌های اسرائیل شامگاه دوشنبه اعلام کردند «وزیر خارجه عمان» در حال آماده‌سازی مقدمات برای سفر به فلسطین است. هیچ روابط دیپلماتیک رسمی بین عمان و اسرائیل وجود ندارد، اگرچه پس از امارات، بحرین، مراکش و سودان، کشور بعدی است که به احتمالا به توافقنامه ابراهیم با اسرائیل بپیوندند.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، گفت: : امروز مرجعیت رسانه‌ها از مکتوب به مدرن تغییر کرده است و به دلیل حجم بالای رقبای داخلی و خارجی در حوزه رسانه و تولید محتوا، صداوسیما در حال از دست دادن مرجعیت خود است.
«فیصل بن فرحان» در نشست خبری با همتای آمریکایی ضمن اشاره به موضوعات مختلف منطقه‌ای و بین المللی، گفت که آمریکا و سایر کشورها خواهان مشارکت در توسعه برنامه هسته ای عربستان هستند.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در ارتباط با رفع فیلتر گوگل پلی اظهار کرد: از کارگروه خود در حال پیگیری این موضوع هستیم. این مسدودیت در دستور کار، کارگروه تعیین مصادیق انجام شده که دبیرخانه آن در دادستانی کل کشور است. نظر تخصصی ما در وزارت ارتباطات آن است که در بحث مسدودیت گوگل پلی باید تجدید نظر شود و این موضوع را نیز دنبال خواهیم کرد.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: حدود ۱۴ هزار نفر تاکنون اعزام شده‌اند و عملیات حج به خوبی در حال انجام است و افزایش روابط دیپلماتیک با کشور میزبان باعث شده هماهنگی‌ها بسیار خوب باشد.
وزیر کشور اعلام کرد که دو کمیته مجزا در وزارت کشور و ریاست جمهوری در حال تحقیق درباره اتفاقات و ناآرامی‌های پاییز سال گذشته هستند. احمد وحیدی اظهار کرد: کمیته‌ای که رئیس جمهور دستور تشکیل آن را صادر کرده در جای خود در حال انجام اقدامات لازم است. او ادامه داد: البته وزارت کشور نیز کمیته دیگری در این زمینه تشکیل داده که وظیفه آن بررسی اتفاقات رخ داده در پاییز سال گذشته است.
وزیر میراث فرهنگی درباره برخورد با گرانی‌ها و تلاش برای ایجاد حال خوب در سفرهای نوروز ۱۴۰۲ تاکید کرد.
کرمان- معاون پارلمانی رئیس جمهور در حاشیه سفر به کرمان گفت: حال وزیر ورزش خوب است.
محمدمهدی اسماعیلی: با تهاجم فرهنگی سی ساله روبرو هستیم و دشمن روی نمادها و سبک زندگی مردم کار می‌کند.
احمد وحیدی روز پنجشنبه در دیدار با آیت الله جعفر سبحانی از مراجع تقلید در قم، گفت: در دوره ای برخی به اشتباه تصور می کردند که فقط از مسیر توافق با آمریکا مشکلات حل می شود در حالی که در همان سالها نیز آمریکا از هیچ خیانتی علیه ایران دریغ نکرد.
اعضای هیات مدیره، قائم مقام‌ها و مدیران ارشد گروه صنعتی ایران خودرو در نشست با معاون وزیر صمت، ضمن قدردانی از تلاش‌های بی‌وقفه مدیرعامل، صداقت و سرعت بالای تصمیم گیری را از مشخصات بارز وی دانستند.
وزیر صمت با بیان اینکه تورم باعث شده مردم پیشرفت ها را در زندگی خود احساس نکنند، گفت: کسری تراز تجاری واردات و صادرات به ۱.۳ میلیارد دلار کاهش یافته است.
سخنگوی وزارت صمت گفت: خبر منتشر شده در خصوص یکی از معاونان این وزارتخانه، منطبق بر واقعیت نیست.
حجتی وزیر سابق کشاورزی در دوره بازنشستگی مشغول کشاورزی شده است. منبع: آخرین خبر
رئیس فدراسیون کشتی گفت: هیچ موقع حال کشتی این‌قدر خوب نبوده؛ نه در مدال‌آوری، نه در امکانات و نه از لحاظ احترام بین مردم.
وزیر امور خارجه کشورمان در خصوص همکاری های جمهوری اسلامی ایران با آژانس بین المللی انرژی اتمی اظهار داشت: توافق بر سر همکاری های خوب و نیرومند میان آژانس و ایران در حال انجام است.
آنالنا بائربوک گفت: «هفته گذشته روشن کردم که ما بسته دیگری از تحریم‌ها را به اجرا خواهیم گذاشت، و این‌که بررسی کنیم چطور می‌توانیم سپاه پاسداران را به عنوان سازمانی تروریستی معرفی کنیم».
شقاقی با اشاره به اینکه صورت‌های مالی شرکت‌ها و بانک‌های دولتی که در کدال منتشر شده است، دارای ابهام زیادی است، گفت: این صورت‌های مالی به هیچ عنوان شفاف نبوده و مبهم هستند، از سویی حسابرسی شرکت‌های دولتی با استاندارد‌های ملی و بین المللی فاصله بسیار زیادی دارد و اگر قرار بود حسابرسی استانداردی از این بنگاه‌ها انجام شود، زیان آن‌ها به مراتب از آن چیزی که در سامانه کدال منتشر شده، بیشتر خواهد بود، اما به هر حال این موضوع یک گام رو به جلو از سوی وزیر اقتصاد برای شفافیت عملکرد شرکت‌های دولتی است و به نوعی یک شروع خوب است که باید استمرار پیدا کند.
احمد وحیدی: در پایانه‌های مرزی امکانات حمل و نقل برقرار است و در جاهایی که ریل است مردم از طریق قطار به شهرهای خود انتقال داده می‌شوند.
چذابه - وزیر کشور با حضور در مرز چذابه از پیگیری‌ها برای حل مشکلات تردد زائران اربعین حسینی در این مرز خبر داد.
وزیر اطلاعات گفت: درباره آقای مکارم از اعضای وزارت راه هم اقدام صورت گرفته و پرونده در دستگاه قضایی در حال پیگیری است و بر اساس گفته آقای رئیسی، دولت پیش قدم مبارزه با فساد است و نسبت به این مسأله کوتاهی نخواهیم داشت.
وزیر امور خارجه با بیان اینکه پاسخ طرف آمریکایی با دقت در حال بررسی است، تاکید کرد: اراده ما بر حصول توافقی خوب، پایدار و قوی استوار است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ