براساس اعلام مرکز رسانه قوه قضاییه حال حسین رونقی خوب است و هیچ احیای قلبی صورت نگرفته است و به زودی این متهم از بیمارستان مرخص خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان گیلان از مشاهده یک قلاده پلنگ ایرانی در اراضی باغ چای‌ در مجاورت مناطق جنگلی یکی از روستاهای بخش چابکسر خبر داد.
سرمربی تیم ملی تنیس با تاکید بر اینکه با صعود به گروه دوم جهانی دیویس کاپ حال این رشته خوب شده است، گفت: برای حفظ این حال و ماندگاری در این گروه باید ۵۰ درصد قوی‌تر و به روزتر شویم.
لوئیس فرناندز گفت که کیلیان امباپه اصلا انتظار نداشت از تور آسیایی پی اس جی خط بخورد و حال روحی او خوب نیست.
با پایان سهمیه لیگ برتری تراکتور، آخرین خرید این تیم از خارج مرزهای ایران خواهد آمد.
ديشب حضور قربان زاده در برنامه فوتبال برتر حال و هوای دیگری داشت‌.
در حال حاضر در تصاویر هوایی از مکان این شهر چیزی جز تل‌های ماسه‌ای در وسعت بیابان قابل مشاهده نیست؛ اما اینجا روزگاری شهری پر رونق در حاشیۀ مسیر خراسان به اصفهان و شیراز بوده است؛ شهری که بنا بر افسانه‌ها اسفندیار پهلوان نامدار ایرانی آن را بنا کرده است.
منابع عبری از انتقال نخست وزیر این رژیم به بیمارستان خبر دادند.
در اواخر قرن نوزدهم، صنعت چوب‌برداری رونق چشمگیری را در ایالات متحده تجربه کرد که ناشی از تقاضای زیاد برای چوب برای حمایت از شهرها و پروژه‌های زیربنایی در حال گسترش بود.
فعال محیط زیست گفت: مدیرکل منابع طبیعی استان لرستان می‌گوید: «حدود ۲۰۰ هزار هکتار از عرصه‌های طبیعی به صورت قانونی تغییر کاربری پیدا کردند.» با چنین روندی از تخریب گسترده پوشش گیاهی در کشور چطور می‌شود انتظار داشت آمار سیل به شدت در حال افزایش نباشد؟ این دلایل در کنار از دست دادن تالاب‌های کشور و سد زدن در هر دره و رودخانه و طرح‌های انتقال آب هم به تخریب محیط زیست در ایران شدت بخشیده است.
بسیاری از کارشناسان اقتصادی از عملکرد ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز انتقاد کرده‌اند؛ به عبارتی می‌توان چنین گفت که در حال حاضر حتی آماری قابل‌اتکا از میزان قاچاق کالا و ارز وجود ندارد.
امروز چند خبرگزاری از صحن علنی مجلس گزارش تصویری منتشر کرده‌اند که در آنها مصطفی میرسلیم و ساعتش سوژه عکاسی بوده است. ماجرا به هفته گذشته برمی‌گردد که تصویری از ساعت مچی میرسلیم منتشر شد که ادعا داشت یک برند خارجی گران قیمت است که البته با توجه به رونق بازار فیک این دست موضوعات در حد همان ادعا باقی می‌ماند. در تصاویری که امروز منتشر شده گویا میرسلیم در حال توضیح در اینباره است.
باید گفت بدون توجه به بخش خصوصی اقتصاد کشور به حد مطلوب خود نمی‌رسد اما آیا در حال حاضر بخش خصوصی در اولویت قرار دارد؟ به یک سری اقدامات اساسی و ریشه‌ای در این حوزه نیازمندیم.
هرچند بیش از یک‌سال تا زمان برگزاری انتخابات مجلس دوازدهم باقی مانده است، اما همان‌طور که مشخص شده، شکاف‌ها در مجلس در حال اوج‌گیری است و با روندی که در جریان است، توقع آرام شدن اوضاع در بین نمایندگانی که از طریق لیست «ایران سربلند» به بهارستان رسیده‌اند، دور از انتظار است. اختلافاتی که می‌تواند لیست واحد اصول‌گرایی را تحت تاثیر قرار داده و اتحاد آن‌ها را به مخاطره بیندازد.
ذخایر مس در کشور به گروگان گرفته نشده بلکه در حال توسعه برای ایجاد اشتغال و رونق بخشی به اقتصاد کشور است.
به دور از خبر‌های خوب، یک چین ضعیف راکد یا در حال فروپاشی حتی خطرناک‌تر از چینی پر رونق است. چنین چینی نه تنها برای خود آن کشور بلکه برای جهان خطرناک‌تر خواهد بود. بنابراین، مقابله با چین در حال شکست می‌تواند برای ایالات متحده دشوارتر از مقابله با چین به عنوان یک الگوی جایگزین باشد.
بازار جاسوس افزار‌های تجاری که به دولت‌ها اجازه می‌دهد به گوشی‌های تلفن همراه حمله کرده و داده‌های آن را اصطلاحا جارو زده و استخراج نماید در حال رونق است. حتی دولت ایالات متحده نیز از جاسوس افزار‌ها استفاده می‌کند.
سخنگوی ریاست جمهوری روسیه گفت: کرملین در حال تجزیه و تحلیل وضعیت مربوط به تعیین سقف قیمت نفت است و برخی از مقدمات برای مقابله با چنین روندی فراهم شده است.
باید توجه داشت که در جامعه سیاست‌زده وقتی که هرگونه اعتراض به اغتشاش تعبیر می‌شود؛ دایره خودی‌ها و حلقه غیر خودی‌ها هر روز در حال گسترش فزآینده است؛ خشونت دو سویه میان نهاد‌های رسمی و جامعه روندی افزایشی دارد؛ بازیگری جدی به عنوان میانجی (واسط) میان حکومت و مردم وجود ندارد؛ جامعه مطالبات فراوان دارد و منفذی برای تحقق آن وجود ندارد؛ صداوسیمای ملی بر ادامه خطا‌های استراتژیک خود اصرار دارد و زمانی که امید به بهبود وضعیت موجود به شدت کاهش پیدا کرده است، این که فریاد به جایی دیگر برود، عادیست.
خبرگزاری میزان نوشت: وی با شرایط حاد جسمانی به بیمارستان منتقل نشده بوده و تصمیم اعزام به بیمارستان برای جلوگیری از وقوع هرگونه شرایط بالینی نامناسب صورت پذیرفته است؛ بنابراین گزارش حال عمومی رونقی خوب و کاملا پایدار است و وی به زودی از بیمارستان مرخص می‌شود.
حال حسین رونقی خوب است و هیچ احیای قلبی صورت نگرفته است وی به زودی مرخص خواهد شد.
برخی تحلیلگران معتقدند اگرچه آمریکایی‌ها ممکن است موفقیت احزاب راست افراطی را یک تغییر ناگهانی بدانند واقعیت این گونه نیست و مواضع احزاب راست افراطی در ایتالیا در سالیان اخیر عادی شده است. در نتیجه، از دید آنان تغییر رادیکالی در سیاست ایتالیا رخ نداده و ادامه روندی است که از چندین سال پیش آغاز شده است.
سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس کشور در حال حاضر ۶۴۰۰ پروژه در دست ساخت دارد که مسئولان این سازمان تخمین زده‌اند برای اتمام این پروژه‌ها در مجموع حدود ۲۹ هزار میلیارد تومان مورد نیاز است.
دستیار معاون علمی و فناوری رئیس جمهور، روش تامین مالی جمعی را یکی از ابزارهای نوین مالی دانست که در آن سرمایه‌های غالبا خرد از بدنه جامعه جمع آوری شده و وارد کسب و کارهای در حال توسعه می‌شود
مسعود دانشمند تصریح کرد: در حال حاضر بزرگ‌ترین خطای دولت این است که دارد سیاست‌های دولت قبلی و دولت آقای احمدی نژاد را به غلط و به نادرستی جلو می برد در حالی که باید بسترهای اقتصادی را درست کند و آن نهادهایی که باعث می شوند تولید رونق گیرد را درست هدایت کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ