سرپرست سازمان امداد و نجات با اشاره به امدادرسانی به ۴ استان کشور در سیل و آبگرفتگی ۵ روز گذشته، از شرکت ۱۰۱ امدادگر در این عملیات خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرپرست سازمان امداد و نجات با اشاره به انجام عملیات سیل و آبگرفتگی در ۳ استان، گفت: ۳۵ تیم امدادی در عملیات کمک‌‎رسانی به هم‎وطنان شرکت کردند.
سرپرست سازمان امداد و نجات از امدادرسانی به ۳ استان متأثر از سیل و آبگرفتگی و‏ اسکان اضطراری حادثه دیدگان خبر داد.
سرپرست سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از امدادرسانی به ۱۹۳ نفر از متاثرین سیل و آبگرفتگی ۴۸ ساعت گذشته در ۳ استان کشور خبر داد.
سرپرست سازمان امدادونجات از بارش شدید باران و وقوع سیل و آبگرفتگی در برخی روستاهای استان تهران، مرکزی و سمنان خبر داد.
هواشناسی مازندران نیز روز گذشته با اشاره به ورود سامانه جدید بارشی به این استان با صدور اطلاعیه سطح زرد نسبت احتمال آبگرفتگی معابر عمومی و جاری شدن روان‌آب و ریزش سنگ در محورهای کوهستانی این استان هشدار داد.
معاون عملیات سازمان امدادونجات جمعیت هلال‌احمر از امدادرسانی به بیش از ۲۸ هزار نفر در سیل و آبگرفتگی ۴ روز گذشته خبر داد.
سرپرست سازمان امدادونجات جمعیت هلال‌احمر گفت: ٢٠ تیم امدادی شامل ٢١۰ امدادگر و نجاتگر در ۲ روز گذشته علاوه بر امدادرسانی به متاثران از سیل و آبگرفتگی، اقلام زیستی و امدادی پتو، موکت، بسته‌های غذایی و ‌.. را میان حادثه‌دیدگان توزیع کردند.
سرپرست سازمان امداد و نجات گفت: ۵ استان کشور در ۲ روز گذشته درگیر سیل ‌و آبگرفتگی بودند و امدادگران هلال‌احمر به ۸۰۰ نفر حادثه‌دیده در این استان‌ها امدادرسانی کردند.
روابط عمومی جمعیت هلال احمر با اشاره یه وقوع سیل و آبگرفتگی در ۶ شهرستان این استان اعلام کرد: ۱۳ تیم عملیاتی برای امدادرسانی به مردم متاثر از سیل و آبگرفتگی اعزام شده‌اند.
معاون عملیات سازمان امداد و نجات هلال احمر از امدادرسانی به ۲۰۰ نفر در سیل و آبگرفتگی ۲۴ ساعت گذشته در ۴ استان خبر داد.
این وضعیت جوی از عصر شنبه تا اواخر وقت یک‌شنبه(۳۰ تا ۳۱ اردیبهشت) در تهران، البرز، قزوین، مرکزی و دامنه و ارتفاعات گیلان مورد انتظار است.
سازمان هواشناسی کشور نسبت به احتمال وقوع سیل در ۵ استان و آبگرفتگی معابر در ۶ استان هشدار داد.
سازمان هواشناسی نسبت به تشدید سامانه بارشی، آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل‌ها در ۱۳ استان و افزایش سرعت وزش باد شدید و افزایش ارتفاع امواج تا ۲.۵ متر در جنوب کشور خبر داد.
سازمان هواشناسی کشور نسبت به احتمال لغزندگی جاده‌ها، آبگرفتگی معابر و وقوع سیل در شش استان طی امروز (۸ اردیبهشت ماه) هشدار داد.
سازمان هواشناسی کشور نسبت به احتمال لغزندگی جاده‌ها، آبگرفتگی معابر و وقوع سیل در شش استان طی امروز (۸ اردیبهشت ماه) هشدار داد.
سازمان هواشناسی کشور نسبت به وقوع سیل در ۷ استان هشدار داد.
سرپرست سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از امدادرسانی به حادثه دیدگان ۲۵ استان متأثر از سیل، آبگرفتگی و توفان خبر داد.
معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از امدادرسانی به ۱۲۳۲ نفر متاثر از سیل و آبگرفتگی در ۱۴ استان کشور در سه روز ساعت گذشته خبر داد.
سرپرست سازمان امدادونجات جمعیت هلال‌احمر از امدادرسانی به ۱۶۷ نفر در سیل و آبگرفتگی ۶ استان در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.
معاون عملیات سازمان امدادونجات از تاثر ۷ استان کشور از سیل و آبگرفتگی خبر داد.
سرپرست سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از وقوع سیل و آبگرفتگی در ۴ استان کشور خبر داد.
رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر گفت: ۵ استان ایلام، اصفهان، خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد و لرستان طی ۴۸ ساعت گذشته متاثر از سیل و آبگرفتگی شده است.
رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر گفت: 5 استان ایلام، اصفهان، خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد و لرستان طی 48 ساعت گذشته متاثر از سیل و آبگرفتگی شده است.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران با اعلام پایان ماموریت امدادی در سیل روزگذشته فیروزکوه، از نجات ۲۲ تن از سیلاب خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ