روابط عمومی جمعیت هلال احمر با اشاره یه وقوع سیل و آبگرفتگی در ۶ شهرستان این استان اعلام کرد: ۱۳ تیم عملیاتی برای امدادرسانی به مردم متاثر از سیل و آبگرفتگی اعزام شده‌اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس اورژانس اجتماعی رفسنجان با اشاره به جزئیات کودک‌آزاری در این شهرستان عنوان کرد: هنگام مراجعه کودک به بیمارستان، کتف دست چپ او شکسته شده بود و روی ناخن پا، دست، بینی و در بیشتر اعضای بدن این کودک رد دندان ناپدری مشاهده می‌شد.
اصفهان- مدیرعامل شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان با اشاره به افزایش بین ۳۰ تا ۴۰ درصد مصارف برق در تابستان، گفت: اصفهان ۶ هزار مگاوات در ساعات پیک مصرف برق دارد.
مشهد ـ واژگونی ۲ خودرو سواری در جاده مهنه - فیض‌آباد از توابع شهرستان مه ولات واقع در جنوب خراسان رضوی ۶ مصدوم برجای گذاشت که حال چهار نفر وخیم گزارش شده است.
جلفا- فرمانده انتظامی شهرستان جلفا از دستگیری شش اراذل و اوباش خبر داد.
امید احمدی فرماندار شهرستان رباط‌کریم در خصوص مسمومیت‌ الکلی در این شهرستان اظهار کرد: متاسفانه به تازگی در این شهرستان ۶ نفر بر اثر استفاده از مشروبات الکی تقلبی فوت شدند و 22 نفر هم تاکنون مسموم شده‌اند.
سبزوار ـ فرمانده انتظامی شهرستان سبزوار از شناسایی و دستگیری ۴ متهم به سرقت طلا از خانه‌های مسکونی در این شهرستان خبر داد.
سبزوار ـ فرمانده انتظامی شهرستان سبزوار از شناسایی و دستگیری ۴ متهم به سرقت طلا از خانه‌های مسکونی در این شهرستان خبر داد.
گرمسار- فرمانده انتظامی گرمسار از کشف شش کیلوگرم تریاک در این شهرستان خبر داد و گفت: سه نفر در این ارتباط دستگیر شدند.
گرمسار- فرمانده انتظامی گرمسار از کشف شش کیلوگرم تریاک در این شهرستان خبر داد و گفت: سه نفر در این ارتباط دستگیر شدند.
احمد امیری با اشاره به صدور حکم برای عوامل اتلاف یک قلاده خرس در این شهرستان اظهار کرد: سال گذشته در پی انتشار فیلم تلف کردن یک قلاده خرس در روستای قلعه سفید دهستان مرغا این شهرستان در فضای مجازی، کار شناسایی عوامل این اقدام در دستور قرار گرفت.
دادستان شهرستان ایرانشهر، از بازداشت ۶ اخلالگر پروژه احداث جاده محور ایرانشهر به خاش خبر داد.
صفهان- مدیر روابط عمومی اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان از غیرحضوری شدن مدارس برخی شهرستان‌های استان در روز چهارشنبه ۲۶ بهمن خبرداد.
مشهد ـ همزمان با ششمین روز دهه فجر انقلاب اسلامی طرح گازرسانی به ۶ روستای کوهستانی شهرستان کلات با حضور استاندار خراسان رضوی افتتاح و بهره‌برداری از آن آغاز شد.
اهواز- جانشین فرمانده انتظامی خوزستان از کشف ۶ میلیارد ریال لاستیک قاچاق در یک باب مغازه در شهرستان اهواز خبر داد.
اهواز- معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: امدادرسانی به متأثران از فعالیت سامانه بارشی در نقاط مختلف استان آغاز و تا عادی‌سازی شرایط ادامه دارد.
جانشین فرمانده انتظامی استان هرمزگان گفت: مأموران انتظامی ایستگاه بازرسی شهید چغازردی شهرستان میناب حین کنترل خودرو‌های عبوری محور مواصلاتی میناب –بندرعباس به یک دستگاه خودرو سواری BMV مشکوک شده و دستور توقف دادند. وی افزود: مأموران خودرو را متوقف که در استعلام به عمل آمده از سامانه راهور مشخص شد شماره شاسی و شماره موتور با خودرو مطابقت ندارد و فاقد مجوز می‌باشد و راننده با استفاده از پلاک خودرو دیگری اقدام به تردد در معابر برون شهری نموده است.
روستای «خورخوره» در ۵۵کیلومتری شهرستان بوکان (استان آذربایجان غربی)، جایی است که ۲۱سال پیش، کوتاه قامت‌ترین مرد ایران و جهان در آن متولد شد. «محمد قادرزاده» این مرد کوچک ایرانی با ۶۴سانتی‌متر و ۷میلی‌متر قد و ۶کیلو و ۵۰۰گرم وزن بعد از ثبت نام خود در کتاب «رکورد‌های ایرانی ۱۴۰۰» حالا در مسیر ثبت جهانی رکورد‌های گینس قرار گرفته است.
مشهد ـ مسئول روابط عمومی مرکز اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: ۶ نفر در شهرستان فریمان بر اثر استنشاق گاز منوکسید کربن دچار مسمومیت شدند.
مشهد ـ مسئول روابط عمومی مرکز اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: ۶ نفر در شهرستان فریمان بر اثر استنشاق گاز منواکسید کربن دچار مسمومیت شدند.
تایباد ـ با حضور استاندار خراسان رضوی مراسم قرعه کشی و واگذاری زمین طرح ملی مسکن ۶ شهرستان خراسان رضوی برگزار و بیش از ۴ هزار قطعه زمین واگذار شد.
تربت حیدریه ـ رئیس اداره اوقاف و امور خیریه تربت‌حیدریه گفت: از ابتدای امسال ۶ وقف جدید به ثبت رسیده است.
علیرضا آذریان افزود: به احتمال قریب به یقین، این دود ناشی از تداوم آتش‌سوزی در بخش عراقی هورالعظیم است اما یک تیم از اداره کل نیز در حال بررسی بیشتر موضوع است.
شب گذشته ۱۱ کارگر در یکی از اتاق‌های سردخانه کشتارگاه طیور در حال فعالیت بودند که ترکیدگی لوله موجب مرگ و مجروح شدن چند تن از کارگران شد.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: بررسی‌های میدانی برای ارزیابی خسارات صورت می‌گیرد، خوشبختانه تلفات جانی اتفاق نیفتاد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ