سرپرست سازمان امدادونجات از بارش شدید باران و وقوع سیل و آبگرفتگی در برخی روستاهای استان تهران، مرکزی و سمنان خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرپرست سازمان امدادونجات جمعیت هلال‌احمر با اشاره به هشدار سطح قرمز هواشناسی در تهران و سمنان مبنی بر بارش‌های رگباری شدید و احتمال وقوع سیل گفت: امدادگران به حالت آماده باش درآمدند.
به گزارش کارشناس هواشناسی؛ برای امروز در استان‌های اصفهان، یزد، کرمان، جنوب سیستان و بلوچستان، شرق فارس، استان‌های غربی، خراسان شمالی و جنوبی رگبار و رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.
بر اساس بیانیه منتشرشده روز دوشنبه آژانس حفاظت مدنی هائیتی، هزاران خانه در هائیتی در پی بارندگی‌های شدید آخر هفته دچار سیل شده‌اند که در پی آن حداقل ۴۲ نفر کشته و ۸۵ نفر زخمی شدند.
بارش باران و وقوع طوفان، خیابان های آنکارا را پیش از مراسم تحلیف اردوغان خلوت کرد.
روابط عمومی جمعیت هلال احمر با اشاره یه وقوع سیل و آبگرفتگی در ۶ شهرستان این استان اعلام کرد: ۱۳ تیم عملیاتی برای امدادرسانی به مردم متاثر از سیل و آبگرفتگی اعزام شده‌اند.
این وضعیت جوی از عصر شنبه تا اواخر وقت یک‌شنبه(۳۰ تا ۳۱ اردیبهشت) در تهران، البرز، قزوین، مرکزی و دامنه و ارتفاعات گیلان مورد انتظار است.
سازمان هواشناسی کشور نسبت به احتمال وقوع سیل در ۵ استان و آبگرفتگی معابر در ۶ استان هشدار داد.
سازمان هواشناسی با صدور هشدار سطح زرد از وزش باد شدید و مواج شدن دریا و افزایش ارتفاع امواج تا ۱.۵ متر از بعد از ظهر دوشنبه تا چهارشنبه (۱۸ تا ۲۰ اردیبهشت) در مناطق مرکزی و شرقی دریای خزر در استان‌های مازندران و گلستان خبر داد.
مقامات جمهوری خلق کنگو اعلام کردند در پی وقوع سیل در این کشور، صدها ده‌ها نفر در مناطق شرقی این کشور جان خود را از دست دادند.
بر اثر وقوع سیل و رانش زمین در رواندا، ۱۳۶ نفر جان خود را از دست داه‌اند.
سازمان هواشناسی کشور نسبت به احتمال لغزندگی جاده‌ها، آبگرفتگی معابر و وقوع سیل در شش استان طی امروز (۸ اردیبهشت ماه) هشدار داد.
سازمان هواشناسی کشور نسبت به احتمال لغزندگی جاده‌ها، آبگرفتگی معابر و وقوع سیل در شش استان طی امروز (۸ اردیبهشت ماه) هشدار داد.
جمعیت هلال احمر از رهاسازی و نجات ۳۶ نفر در سیل خراسان شمالی خبر داد.
سازمان هواشناسی کشور نسبت به وقوع سیل در ۷ استان هشدار داد.
سیستم هوشمند مشاهدات ماهواره ای (سهم)، محدوده های شناسایی شده با احتمال وقوع سیل و آبگرفتگی از ۲۲ الی ۲۴ فروردین را در شکل فوق مشخص کرده است.
اصفهان- سرپرست مرکز پیش بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از بارش‌های رگباری پراکنده در مناطقی از استان طی روزهای دوشنبه و سه‌شنبه هفته جاری و احتمال وقوع سیلاب خبرداد.‌
سرپرست سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از وقوع سیل و آبگرفتگی در ۴ استان کشور خبر داد.
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان سیستان‌وبلوچستان از وقوع سیل در ۳۸ روستای این استان وامدادرسانی به ۳۷۹ خانواده خبر داد.
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان سیستان‌وبلوچستان از وقوع سیل در ۳۸ روستای این استان وامدادرسانی به 379 خانواده خبر داد.
سازمان هواشناسی با صدور هشدار زرد رنگ از تشدید فعالیت سامانه بارشی و بارش باران، رعد و برق، وزش باد شدید موقتی در ارتفاعات و بارش برف در نقاط سردسیر و نقاط مستعد تگرگ از جمعه تا شنبه (۴ تا ۵ آذر) خبر داد.
مرادی‌پور گفت: براساس هشدار فوری سازمان هواشناسی تا دو ساعت آینده در نیمه جنوبی استان بوشهر و نیمه غربی استان خوزستان شاهد بارش شدید باران و احتمالا وقوع سیل خواهیم بود.
معاون عملیات سازمان امدادونجات هلال‌احمر از احتمال وقوع سیل در بوشهر و خوزستان خبر داد.
تقریبا دو ماه از سیل های مرگبار تابستان می گذرد و تا کنون دستگاه قضا هیچ گزارشی از اعلام تخلفات احتمالی و قصور احتمالی مسئولان و نقش آنها در وقوع حادثه منتشر نکرده است.
فرماندار تهران با اشاره به هشدار سازمان مدیریت بحران کشور و سازمان هواشناسی نسبت به احتمال بارش شدید باران و جاری شدن سیل و آب‌گرفتگی در مناطقی از پایتخت هشدار داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ