سرپرست سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از امدادرسانی به حادثه دیدگان ۲۵ استان متأثر از سیل، آبگرفتگی و توفان خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
توضیحات معاون امداد و نجات هلال احمر استان فارس از حضور و روند امدادرسانی در محل حادثه شاهچراغ را مشاهده می‌کنید.
سرپرست سازمان امداد و نجات با اشاره به شرکت ۳۹ تیم امدادی در عملیات امداد و نجات در حوادث جوی، از امدادرسانی به حادثه دیدگان در ۵ روز گذشته خبر داد.
سرپرست سازمان امداد و نجات از امدادرسانی به ۳ استان متأثر از سیل و آبگرفتگی و‏ اسکان اضطراری حادثه دیدگان خبر داد.
حمید قویدل مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل از نجات ۴۰ دانش آموز اردبیلی از هجوم سیل خبر داد. او خاطر نشان شد: در حال حاضر ۶۴ امدادگر و نجاتگر هلال‌احمر اردبیل در مناطق سیل‌زده در حال امدادرسانی به حادثه‌دیدگان هستند.
سرپرست سازمان امدادونجات جمعیت هلال‌احمر گفت: ٢٠ تیم امدادی شامل ٢١۰ امدادگر و نجاتگر در ۲ روز گذشته علاوه بر امدادرسانی به متاثران از سیل و آبگرفتگی، اقلام زیستی و امدادی پتو، موکت، بسته‌های غذایی و ‌.. را میان حادثه‌دیدگان توزیع کردند.
معاون عملیات سازمان امداد و نجات هلال احمر از امدادرسانی به ۲۰۰ نفر در سیل و آبگرفتگی ۲۴ ساعت گذشته در ۴ استان خبر داد.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل از امدادرسانی به ۱۶۷ نفر از حادثه دیدگان برف و کولاک شدید در شهرستان سرعین و مشگین شهر خبر داد.
با طراحی سیستم هوشمند دستیار امداد توسط یک شرکت دانش‌بنیان، تعیین دقیق نقطه حادثه و اعزام سریع و به موقع نیروهای امدادی میسر شد.
رییس پلیس راه البرز گفت: کنترل ترافیک پلیس راه ناجا با شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ به صورت شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه‌های کشور و آماده امدادرسانی به حادثه دیدگان احتمالی است.
مرکز کنترل ترافیک پلیس راه ناجا با شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ به صورت شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه‌های کشور و آماده امدادرسانی به حادثه دیدگان احتمالی است.
سمنان- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان بابیان اینکه طی شبانه روز گذشته این جمعیت به شش حادثه امدادرسانی کرده است، گفت: در این حوادث ۱۱ نفر مصدوم شدند.
رئیس جمعیت هلال احمر ایران جهت بازدید از روند امدادرسانی به حادثه دیدگان زلزله ترکیه عازم این کشور شد.
تربت حیدریه ـ رئیس جمعیت هلال احمر تربت‌حیدریه از رها سازی ۷۶ دستگاه خودرو و امداد رسانی به ۷۰۰ حادثه دیده برف و کولاک در تربت حیدریه با تلاش امدادگران خبر داد.
سرپرست سازمان امدادونجات هلال احمر با اشاره به اینکه ١٨ استان متأثر از وقوع برف و کولاک است، گفت: امدادرسانی به حادثه دیدگان در حال انجام است.
دومین گروه‌های واکنش سریع از هلال احمر ایران امروز جهت نجات جان حادثه دیدگان به ترکیه اعزام شدند.
جمعیت هلال احمر از امدادرسانی به ۱۲ حادثه دیده از ریزش بتن ورودی اتوبان تهران شمال در محور کرج_کندوان خبر داد.
مرادی‌پور با بیان اینکه امدادگران پس از پایان امدادرسانی به حادثه دیدگان به ماموریت خود خاتمه دادند، درباره چرایی وقوع این حادثه نیز گفت: علت این حادثه از سوی کارشناسان مربوطه بررسی و اعلام خواهد شد.
دبیر کل جمعیت هلال احمر با اشاره به امدادرسانی و کمک به حادثه دیدگان در سرمای کم سابقه کشور گفت: ۳ استان دارای بیشترین گرفتاری ناشی از برف و کولاک داشته اند.
مدیرکل روابط عمومی و ارتباطات مردمی هلال‌احمر از آماده‌باش سراسری تمام امکانات و توان امدادی هلال‌احمر برای مقابله با سرمای بی‌سابقه در کشور و امدادرسانی به حادثه‌دیدگان خبر داد.
مشهد ـ مدیر عامل آتش‌نشانی مشهد از امدادرسانی آتش نشانان و نجاتگران دو ایستگاه این سازمان به حادثه دیدگان سانحه رانندگی در بولوار وکیل آباد این شهر خبر داد.
مشهد ـ مدیر عامل آتش‌نشانی مشهد از امدادرسانی آتش نشانان و نجاتگران دو ایستگاه این سازمان به حادثه دیدگان سانحه رانندگی در بولوار وکیل آباد این شهر خبر داد.
معاون امداد هلال احمر خراسان رضوی از گرفتار شدن ۱۰۰۰ خودرو در محور تربت حیدریه به مشهد به دلیل برف و کولاک و امدادرسانی به حادثه دیدگان خبر داد.
سمنان- مدیرعامل جمعیت هلال احمر سمنان با بیان اینکه طی سه روز گذشته به پنج حادثه رانندگی جاده‌ای در استان امداد رسانی شده است، گفت: در مجموع این حوادث دو نفر جان خود را از دست دادند.
رئیس جمعیت هلال‌احمر با اشاره به فرایند تکمیل نقشه‌راه در حوزه امدادونجات گفت: هدف غایی جمعیت، جامعه‌محور کردن فعالیت‌های امدادی و مشارکت مردم در امر امدادرسانی به حادثه‌دیدگان است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ