مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران با اعلام پایان ماموریت امدادی در سیل روزگذشته فیروزکوه، از نجات ۲۲ تن از سیلاب خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرپرست سازمان امداد و نجات با اشاره به انجام عملیات سیل و آبگرفتگی در ۳ استان، گفت: ۳۵ تیم امدادی در عملیات کمک‌‎رسانی به هم‎وطنان شرکت کردند.
سازمان هواشناسی نسبت به بارش باران و احتمال آبگرفتگی معابر همچنین سیلابی شدن مسیل‌ها و طغیان رودخانه‌های فصلی درچهار استان هشدار داد.
سرپرست سازمان امداد و نجات با اشاره به امدادرسانی به ۴ استان کشور در سیل و آبگرفتگی ۵ روز گذشته، از شرکت ۱۰۱ امدادگر در این عملیات خبر داد.
در پی بارش شدید باران در پایتخت روسیه، روز چهارشنبه سیل در مسکو جاری شد و معابر دچار آب گرفتگی شدند.
سازمان هواشناسی با صدور هشدار سطح زرد از فعالیت سامانه بارشی و رشد ابر‌های همرفتی، رگبار باران و رعدوبرق، وزش باد شدید موقت گاهی همراه با گردوخاک از شنبه تا سه‌شنبه (۲۴ تا ۲۷ تیر) خبر داد.
سازمان هواشناسی نسبت به وقوع رگبار و رعد و برق و احتمال لغزندگی جاده‌ها و آبگرفتگی معابر ۱۵ استان هشدار داد.
سازمان هواشناسی نسبت به رگبار باران و وزش باد شدید و همچنین احتمال آبگرفتگی معابر و لغزندگی جاده‌ها در ۵ استان کشور هشدار داد.
سازمان هواشناسی کشور نسبت به وقوع رگبار، رعد و برق و آبگرفتگی معابر در ۱۴ استان و وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در ۱۸ استان هشدار داد.
اداره کل هواشناسی استان تهران نسبت به رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید و احتمال سقوط سنگ از کوه و آبگرفتگی معابر هشدار داد.
سازمان هواشناسی با صدور هشدار سطح زرد از فعالیت سامانه بارشی و رشد ابر‌های همرفتی به‌ویژه در ساعات بعدازظهر و اوایل شب، رگبار باران، رعدوبرق، وزش باد شدید موقت، در نواحی مستعد خیزش گرد وخاک و احتمال تگرگ از دوشنبه تا پنجشنبه (۲۲ تا ۲۵ خرداد) خبر داد.
آبگرفتگی در زنجان در پی بارش شدید باران
بندرترکمن- بارش باران طی روزهای اخیر در بندرترکمن سبب آبگرفتگی معابر شهری شده و عبور و مرور خودروها و شهروندان را دچار اختلال کرده است.
احتمال آبگرفتگی معابر ۱۵ استان
اهواز - بارش باران که از یکشنبه شب در اهواز آغاز شده باعث شده اغلب معابر اهواز دچار آبگرفتگی شدید شوند.
جمعیت هلال احمر از امدادرسانی به 562 آسیب دیده از سیل و آبگرفتگی در شهرستان‌های زاهدان ، خاش ، فنوج و نیکشهر خبرداد.
سرپرست سازمان امدادونجات با اشاره به آبگرفتگی، کولاک و برف در ۲۸ استان کشور، از رهاسازی ۶۷۹ خودروی گرفتار در برف، طی دو روز گذشته خبر داد.
سرپرست سازمان امدادونجات از امدادرسانی با اشاره به آبگرفتگی، کولاک و برف در ۲۸ استان کشور، از رهاسازی ۶۷۹ خودروی گرفتار در برف، طی دو روز گذشته خبر داد.
سرپرست سازمان امدادونجات از امدادرسانی با اشاره به آبگرفتگی و کولاک برف در ۲۸ استان کشور، از رهاسازی ۶۷۹ خودروی گرفتار در برف، طی دو روز گذشته خبر داد.
بندرعباس - مدیرکل بنادر و دریانوردی شرق هرمزگان گفت: مانور آبگرفتگی شناور مسافری و اقدامات خرابکارانه در بندر شهید حقانی برگزارشد.
سرپرست اداره کل امور خدمات شهری شهرداری تهران گفت: در پی بارش روز پنجشنبه آب گرفتگی خاصی به ما گزارش نشد.
معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه یک گفت: کانال بتنی آب‌های سطحی با هدف رفع مشکل آبگرفتگی در خیابان شهید باهنر محدوده منظریه در حال احداث است.
شیراز _ بارش شدید باران در شیراز باعث جاری شدن سیلاب و آبگرفتگی معابر شده است.
بنابر اعلام سازمان هواشناسی، برای ۹ استان هشدار سطح نارنجی صادر شده است و امکان آبگرفتگی و سیلاب برای این استان ها وجود دارد.
شهردار تهران گفت: در سیل اخیر موفقی نشدیم که میزان آبگرفتگی معابر پایتخت را کنترل کنیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ