سرپرست سازمان امداد و نجات با اشاره به انجام عملیات سیل و آبگرفتگی در ۳ استان، گفت: ۳۵ تیم امدادی در عملیات کمک‌‎رسانی به هم‎وطنان شرکت کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرپرست سازمان امداد و نجات از امدادرسانی به ۳ استان متأثر از سیل و آبگرفتگی و‏ اسکان اضطراری حادثه دیدگان خبر داد.
سرپرست سازمان امداد و نجات با اشاره به انجام عملیات سیل و آبگرفتگی در یک هفته گذشته از امدادرسانی به ۹۰۹ نفر خبر داد.
سرپرست سازمان امداد و نجات با اشاره به امدادرسانی به ۴ استان کشور در سیل و آبگرفتگی ۵ روز گذشته، از شرکت ۱۰۱ امدادگر در این عملیات خبر داد.
سرپرست سازمان امداد و نجات، با اشاره به عملیات امداد و نجات در سیل و آبگرفتگی و وزش باد ۱۲۰ روز در پنج روز گذشته، از امدادرسانی به ۲۱۹۰ نفر خبر داد.
سرپرست سازمان امداد و نجات، با اشاره به عملیات امداد و نجات در سیل، آبگرفتگی و وزش باد ۱۲۰‌روزه در ۵ روز گذشته، از حضور ۴۳ تیم امدادی برای امدادرسانی خبر داد.
سرپرست سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از امدادرسانی به ۱۹۳ نفر از متاثرین سیل و آبگرفتگی ۴۸ ساعت گذشته در ۳ استان کشور خبر داد.
سرپرست سازمان امداد و نجات با اشاره به انجام عملیات امدادی در سیل و آبگرفتگی طی ٢٤ ساعت گذشته، از امدادرسانی به ۱۶۰ نفر از هم‌وطنان خبر داد.
سرپرست سازمان امدادونجات از امدادرسانی به ۳۰۳۵ نفر در عملیات سیل و آبگرفتگی خبر داد.
سرپرست سازمان امدادونجات از بارش شدید باران و وقوع سیل و آبگرفتگی در برخی روستاهای استان تهران، مرکزی و سمنان خبر داد.
پنج استان کشور طی روزهای گذشته درگیر سیل ‌و آب‌گرفتگی بودند تا سیلاب بهاره به مهمان ناخوانده خردادماه تبدیل شود، مهمانی که خسارات جدی در برخی استان‌ها برجای گذاشت.
سرپرست سازمان امدادونجات جمعیت هلال‌احمر با اشاره به امدادرسانی به ۲۴۱ نفر در سیل و آبگرفتگی ۲۴ ساعت گذشته، گفت: امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال‌احمر ۱۵۵ نفر را اسکان اضطراری دادند.
سرپرست سازمان امدادونجات جمعیت هلال‌احمر از امدادرسانی به ۱۲۰۵ نفر در سیل و آبگرفتگی سه روز گذشته خبر داد.
معاون عملیات سازمان امداد و نجات هلال احمر از امدادرسانی به ۲۰۰ نفر در سیل و آبگرفتگی ۲۴ ساعت گذشته در ۴ استان خبر داد.
سازمان هواشناسی کشور نسبت به احتمال لغزندگی جاده‌ها، آبگرفتگی معابر و وقوع سیل در شش استان طی امروز (۸ اردیبهشت ماه) هشدار داد.
سازمان هواشناسی کشور نسبت به احتمال لغزندگی جاده‌ها، آبگرفتگی معابر و وقوع سیل در شش استان طی امروز (۸ اردیبهشت ماه) هشدار داد.
معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از امدادرسانی به ۱۲۳۲ نفر متاثر از سیل و آبگرفتگی در ۱۴ استان کشور در سه روز ساعت گذشته خبر داد.
سرپرست سازمان امدادونجات جمعیت هلال‌احمر از افزایش شمار حادثه‌دیدگان در سیل و آبگرفتگی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.
جمعیت هلال احمر از امدادرسانی به 562 آسیب دیده از سیل و آبگرفتگی در شهرستان‌های زاهدان ، خاش ، فنوج و نیکشهر خبرداد.
سرپرست سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفت: ۴۴ شهرستان در استان‌های خوزستان، فارس، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، کرمان، یزد، اصفهان و کهگیلویه و بویراحمد درگیر سیل و آبگرفتگی است.
سرپرست سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از وقوع سیل و آبگرفتگی در ۴ استان کشور خبر داد.
بیشتر شدن بارش‌ها در مرکز لرستان طی امروز جمعه، سبب آب گرفتگی معابر و خیابان‌های شهر خرم آباد شد.
رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر گفت: ۵ استان ایلام، اصفهان، خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد و لرستان طی ۴۸ ساعت گذشته متاثر از سیل و آبگرفتگی شده است.
رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر گفت: 5 استان ایلام، اصفهان، خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد و لرستان طی 48 ساعت گذشته متاثر از سیل و آبگرفتگی شده است.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران با اعلام پایان ماموریت امدادی در سیل روزگذشته فیروزکوه، از نجات ۲۲ تن از سیلاب خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ