اینکه درست بعد از اقدام نسنجیده اخیر مبنی بر بازگرداندن خانواده علی دایی و بازتاب منفی آن در رسانه‌های جهان، یکی از چهره‌های نزدیک به جبهه پایداری خواستار برخورد تندوتیز با علی دایی می‌شود، یکی از آن ابهاماتی است که باید برایش پاسخ روشنی مطرح شود. مشخص نیست در این فضا سیلی‌زدن به علی دایی کدام درد موجود را تسکین می‌دهد یا اینکه کدام یک از مشکلات مردم را حل‌وفصل می‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
حمید قویدل مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل از نجات ۴۰ دانش آموز اردبیلی از هجوم سیل خبر داد. او خاطر نشان شد: در حال حاضر ۶۴ امدادگر و نجاتگر هلال‌احمر اردبیل در مناطق سیل‌زده در حال امدادرسانی به حادثه‌دیدگان هستند.
یک مقام منطقه‌ای کوخوفکا گفت ارتش اوکراین به گلوله‌باران محل اسکان افراد سیل‌زده در این منطقه ادامه می‌دهد.
مقیمی گفت: بر اساس پیش‌بینی‌های هواشناسی و با صدور هشدار قرمز و نارنجی همه تیم‌های عملیاتی آب و برق در مناطق مختلف کشور به ویژه جنوب و جنوب غرب به صورت آماده باش قرار گرفتند.
یک ورزشکار اهل رومانی عنوان قهرمانی مسابقه سیلی‌زنی در سنگین وزن و جایزه پنج هزار یورویی را به دست آورد، اما این قهرمانی به قیمت تغییر شکل صورتش تمام شد.
زاهدان- مدیر عامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان از امدادرسانی به ۳۴۱ نفر آسیب دیده از سیل روز گذشته توسط نیروهای امدادگر و نجاتگر این نهاد خبر داد.
استاندار کرمان با ارسال لوح تقدیر از تلاش‌های جهادی دکتر علی رستمی برای کمک‌رسانی به مردم سیل‌زده تقدیر و تشکر کرد.
ایرانسل به مناسبت هفته کتاب، در پویش تهیه و توزیع ۳۰۰۰ جلد کتاب در مناطق محروم و سیل‌زده استان لرستان مشارکت کرد.
ایرانسل به مناسبت هفته کتاب، در پویش تهیه و توزیع ۳۰۰۰ جلد کتاب در مناطق محروم و سیل‌زده استان لرستان مشارکت کرد.
دبیر که خودش یکی از سیاسی‌ترین چهره‌های کشتی ایران است و حتی سابقه عضویت در شورای شهر تهران را دارد، پیش‌تر از سوی منتقدانش مورد نقد قرار گرفته بود که کشتی‌گیران تحت امر او در ماجرای اتفاقات اخیر در ایران، در فضای مجازی واکنشی نشان نداده‌اند. این موضوع دلیلی شد تا او در مراسم تقدیر از تیم‌های ملی که در حضور اسپانسر برگزار شد، بگوید حرف سیاسی‌زدن از طرف کشتی‌گیران شرعا ایراد دارد
شهردار منطقه ۱۳ از اعزام نیروهای خدمات شهری و ماشین آلات به روستاهای سیل زده رودهن به مدت ۱۰ روز خبر داد.
رئیس کمیته امداد خمینی از واریز یک ماه مستمری اضافه به حساب مددجویان براساس بعد خانوار در مناطق متأثر از سیل در ماه اخیر ، خبر داد.
به‌دنبال دستور دکتر علی رستمی مدیرعامل شرکت مس برای خدمت‌رسانی جهادی به مناطق سیل‌زده در کرمان، تامین اقلام و مایحتاج ضروری مردم در کمترین زمان و اعزام امکانات لجستیک برای بازگشایی معابر، مجمع جهادگران کرمان با صدور پیامی از دکتر رستمی تشکر کرد.
وزیر ورزش و جوانان عصر امروز در منطقه سیل‌زده مزداران فیروزکوه حضور یافت.
وقوع حوادث طبیعی خسارت های مالی و جانی را به همراه دارد، اما موضوعی که مغفول واقع شده بحث خسارت های روحی و روانی در این بلایا است. تیم‌های محب بهزیستی در راستای کاهش این خسارات می‌کوشند.
معاون وزیر و رئیس سازمان ثبت احوال کشور از تسریع در ارائه خدمات مربوط به شهروندان در مناطق سیل زده خبر داد.
در پی وقوع سیل در شهرستان فیروزکوه جمعی از نیرو‌های امدادی؛ جهادی و همچنین خدماتی جهت امداد رسانی به مردم سیل زده روستا‌های زرین دشت و مزداران در حال فعالیت هستند.
در حاشیه بازدید محسن منصوری، استاندار تهران از مناطق سیل‌زده روستای جور، آردینه و وسکاره رودهن ویدیویی منتشر شده‌ای ببینید از برخورد متکبرانه‌ای که استاندار با شهروند سیل‌زده داشت. استاندار تهران خطاب به فرد سیل زده گفت: گیجی حرف نزن!
در حاشیه بازدید محسن منصوری، استاندار تهران از مناطق سیل‌زده روستای جور، آردینه و وسکاره رودهن ویدیویی منتشر شده‌ای ببینید از برخورد متکبرانه‌ای که استاندار با شهروند سیل‌زده داشت.
ایتالیا از جمله کشورهای قاره اروپاست که در حوزه تأمین انرژی به‌ویژه انرژی برق با مشکلات فراوانی دست به گریبان است و دولتمردان این کشور به تازگی ناگزیر شده‌اند برای مدیریت بهتر صنعت برق، تعرفه‌ها را به میزان چشمگیری افزایش دهند.
انسان‌هایی که با پوست در حال ذوب شدن، چهره‌های آغشته به خون و بدن‌های جهش‌یافته از خود عکس می‌گیرند، در حالی که در مقابل جهانی در حال سوختن ایستاده‌اند، چیزی است که هوش مصنوعی "دال-ای" (DALL-E) معتقد است آخرین سلفی‌های اینفلوئنسر‌ها در آخرالزمان خواهد بود.
سیدنظام موسوی نماینده مجلس به انتقادات درباره حضور مسئولان و نمایندگان مجلس در مناطق سیل‌زده پاسخ داد.
معاون برنامه‌ریزی و بودجه فرمانداری رفسنجان از اعزام 71 دستگاه ماشین‌آلات سنگین و سبک به مناطق سیل‌زده رفسنجان خبر داد و گفت: این کمک‌ها از‌سوی شرکت ملی مس به منظور امدادرسانی به مناطقی که بر اثر سیلاب دچار تخریب و آسیب شده‌اند، انجام شده است.
روز یکشنبه در مجمع نمایندگان استان تهران موضوع را بررسی و به قصور و تقصیرهای احتمالی در این حادثه رسیدگی خواهیم کرد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ