دفتر ریاست‌جمهوری ترکیه امروز در بیانیه‌ای از توافق رییس‌جمهور این کشور با نخست‌وزیر یونان در ارتباط با برگزاری نشست شورای همکاری آتن و آنکارا در سطح عالی خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در آغاز به کار کیومرث هاشمی در وزارت ورزش، نخستین نشست شورای معاونین این وزارتخانه با حضور وی برگزار شد.
وزیر خارجه در تماس تلفنی با دبیرکل سازمان همکاری اسلامی پیشنهاد کرد در واکنش به اقدام اهانت‌آمیز سوئد، نشست اضطراری شورای وزیران امور خارجه سازمان همکاری اسلامی در اولین فرصت برگزار شود.
نخستین نشست سران شورای همکاری خلیج فارس و کشورهای آسیای میانه در جده برگزار شد و در پایان بیانیه ای صادر شد.
امیر قطر برای مشارکت در هجدهمین نشست رایزنی سران کشورهای شورای همکاری و نیز اولین نشست سران کشورهای آسیای میانه و شورای همکاری که به میزبانی عربستان برگزار می شود، وارد جده شد.
نشست وزیران شورای همکاری خلیج فارس با روسیه در ۱۰ ژوئن در مسکو برگزار می شود.
معاون سفیر روسیه در سازمان‌ملل از درخواست مسکو برای برگزاری نشست شورای امنیت در روز سه‌شنبه به‌منظور بررسی انفجارهای نورد استریم خبر داد.
ایرنا نوشت: «باربارا وودوارد» سفیر انگلیس در سازمان ملل روز دوشنبه به وقت محلی در جمع خبرنگاران در مقر سازمان ملل در نیویورک، به مناسبت ریاست دوره‌ای کشورش در ماه جاری میلادی بر شورای امنیت در پاسخ به سوالی درباره نگرانی لندن از پیشرفت‌های هسته‌ای ایران و ادعای نزدیک شدن به سلاح هسته‌ای با تکرار ادعا‌های غرب افزود: ما نگران این اقدامات ایران هستیم. این کشور سه برابر بیشتر از حداقل مقدار مورد نیاز اورانیوم غنی شده برای ساخت یک سلاح هسته‌ای، اورانیوم ذخیره کرده است
هیئت نمایندگی روسیه در سازمان ملل درخواست مسکو برای برگزاری نشست شورای امنیت در ششم تیر ماه در ارتباط با خرابکاری در خط لوله نورد استریم را مطرح کرد.
نشست وزرای خارجه کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس و آنتونی بلینکن، وزیر خارجه آمریکا در ریاض برگزار و درباره موضوعات مختلف بحث شد.
در دسامبر ۲۰۲۲، شی‌جین‌پینگ، رئیس‌‌‌‌‌جمهور چین، به مدت سه روز از عربستان‌سعودی بازدید کرد و در جریان این دیدار، اولین نشست پکن با اتحادیه عرب و شورای همکاری خلیج‌‌‌‌‌فارس را نیز برگزار کرد.
در دسامبر ۲۰۲۲، شی‌جین‌پینگ، رئیس‌‌‌‌‌جمهور چین، به مدت سه روز از عربستان‌سعودی بازدید کرد و در جریان این دیدار، اولین نشست پکن با اتحادیه عرب و شورای همکاری خلیج‌‌‌‌‌فارس را نیز برگزار کرد.
سخنگوی شورای نگهبان از برگزاری اولین نشست مشترک وزیر کشور و مسئولان امور اجرایی و انتخابات کشور با دبیر و اعضای حقوق‌دانان شورای نگهبان، در راستای بررسی مسائل انتخابات پیش رو خبر داد.
نشست مشورتی وزرای خارجه کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس با محوریت سوریه و فلسطین برگزار شد.
سخنگوی وزارت امور خارجه قطر امروز سه‌شنبه اعلام کرد شورای همکاری خلیج فارس درصدد پیوستن مجدد سوریه به اتحادیه عرب است.
دومین نشست کاری رئیس مجلس شورای اسلامی در حاشیه اجلاس بین‌المجالس آسیایی با حضور تعدادی از مهمانان این اجلاس برگزار شد.
رئیس جمهور صربستان پس از تشدید وخامت اوضاع در شمال کوزوو خواستار برگزاری نشست اضطراری شورای امنیت ملی شد.
سخنگوی وزارت امور خارجه در بخشی دیگر از صحبت‌های خود با انتقاد شدید از برگزاری نشست ویژه شورای حقوق بشر در مورد ایران گفت: چنین اقداماتی به ارتقای حقوق بشر کمک نمی‌کند و صرفا تقلیل دهنده جایگاه سازوکار‌های حقوق بشری است.
وبگاه آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که نشست شورای حکام آژانس، چهارشنبه ۱۶ نوامبر [۲۵ آبان]، ساعت ۱۰:۳۰ به وقت محلی در وین آغاز می‌شود و تا ۱۸ نوامبر [ ۲۷ آبان]ادامه خواهد داشت.
منابع دیپلماتیک آگاه اعلام کرند که آمریکا خواستار برگزاری نشست شورای امنیت در روز جمعه با موضوع آزمایش‌ های موشکی اخیر کره شمالی شده است.
یک منبع آگاه در سازمان ملل امروز از احتمال برگزاری نشست شورای امنیت درباره تعلیق «توافق غلات» از سوی روسیه خبر داد.
هیئت روسیه در سازمان ملل اعلام کرد که این کشور از شورای امنیت می خواهد تا در ۲ روز آینده پیرامون آزمایشگاه های بیولوژیکی در اوکراین، نشستی را تشکیل دهد.
نماینده دائم اوکراین در سازمان ملل برگزاری نشست شورای امنیت را برای بررسی همه پرسی الحاق مناطق شرقی این کشور به خاک روسیه خواستار شد.
معاون نماینده روسیه در سازمان ملل خواستار برگزاری نشست شورای امنیت پیرامون رخدادهای نیروگاه هسته ای زاپروژیا در روز سه شنبه شد.
آمریکا و شماری از کشورهای اروپایی خواستار برگزاری نشست شورای امنیت با محوریت اوکراین شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ