سخنگوی کاخ سفید امروز در یک نشست خبری گفت: رئیس جمهور آمریکا تمایل دارد که با همتای چینی خود گفتگو کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ستاره پرتغالی النصر عربستان در تور ژاپن از تمایل شدید خود به کسب عناوین و افتخارات بیشتر در فصل پیش رو گفت.
رئیس سازمان نهضت سوادآموزی گفت: شرایط آموزشی باید به صورتی تسهیل شود که در هر مکان و با هر روشی بی سوادان را آموزش داد.
اولی هوینس، رئیس سابق بایرن مونیخ، می‌گوید هری کین تمایل دارد به قهرمان بوندسلیگا ملحق شود.
با توجه به بازگشت مانوئل نویر به میادین در فصل آینده، یان زومر تمایل دارد بایرن مونیخ را به مقصد اشتوتگارت ترک کند.
بسیاری از کشور‌های عضو ناتو بن والاس، وزیر دفاع انگلیس را گزینه مناسبی برای جانشینی ینس استولتنبرگ، دبیرکل کنونی ناتو می‌دانستند. والاس روز چهارشنبه تمایل خود را برای در دست گرفتن ریاست ناتو اعلام کرد، اگرچه بار‌ها گفته بود که "قرار نیست اکنون اتفاق بیفتد".
باشگاه یونایتد به هری کین اعلام کرد که در صورت تمایل به حضور در این تیم باید شخصا رضایت تاتنهام برای جدایی را جلب کند.
آنچه که هر روز می‌خورید می‌تواند تأثیر بسزایی بر سلامت جسمی و روحی شما داشته باشد؛ اغلب افراد برای حفظ سلامتی یا پیشگیری از اضافه وزن تمایل دارند که یکسری از خوراکی‌ها را از سبد غذایی خود حذف کنند، اما یک راه مؤثرتر برای نزدیک شدن به این هدف این است که به جای حذف مواد غذایی، یکسری خوراکی سالم به رژیم غذایی خود اضافه کنند و به طور روزانه آن‌ها را مصرف کنند.
مقامات آمریکایی که پولیتیکو با آنها مصاحبه کرده، یادآور شده‌اند که جنگ برای مدتی طولانی «داغ» خواهند ماند و دولت آمریکا تمایل دارد تا همچنان به ارسال سلاح و کمک به اوکراین ادامه دهد تا بلکه نیروهای روسیه تا جایی که می‌شود از قلمرو اوکراین خارج شوند.
یان زومر در پایان فصل و در صورت تمایل به جدایی، بدون هیچ مشکلی برگه فسخ خود را دریافت خواهد کرد.
براساس ادعای یک رسانه آمریکایی، دولت این کشور تمایلی ندارد تا از انگلیس تبعیت کرده و برای اوکراین موشک کروز تامین کند.
با توجه به نظرسنجی‌های اخیر، سوال اصلی این است که چرا مردم آمریکا و حتی هم‌حزبی‌های رئیس‌جمهور کنونی و پیشین این کشور، تمایلی به حضور مجدد آن‌ها در کاخ سفید ندارند؟
بایدن در بخش دیگری از سخنانش گفت: تمایل من برای افزایش تولید و مشاغل در آمریکا مربوط به چین نیست. من نگران چین نیستم. به یاد داشته باشید، آمریکا بود که تراشه های الکترونیکی را اختراع کرد. ما هزاران شغل ایجاد کرده‌ایم.
بایدن در بخش دیگری از سخنانش گفت: تمایل من برای افزایش تولید و مشاغل در آمریکا مربوط به چین نیست. من نگران چین نیستم. به یاد داشته باشید، آمریکا بود که تراشه های الکترونیکی را اختراع کرد. ما هزاران شغل ایجاد کرده‌ایم.
ممکن است تمایل بارسلونا به ژائو کانسلو، بایرن مونیخ را برای حفظ او متقاعد کند.
بایرن مونیخ با وجود تمایل برای تمدید قرارداد جمال موسیالا برای انجام این کار عجله ای ندارد.
بعد از گزارشها مبنی بر پیام بنجامین پاوارد به بارسلونا و ابراز تمایل برای انتقال به کاتالونیا، باشگاه بارسا با این مدافع فرانسوی بایرن مونیخ تماس گرفت.
روزنامه پلتیکو نوشت: رئیس جمهور آمریکا به دلایل امنیتی تمایلی برای سفر به اوکراین ندارد.
سخنگوی دولت روسیه اعلام کرد برای آغاز گفت‌وگوهای صلح و پی‌گیری مطالبات اوکراین، دولت این کشور باید اراده سیاسی داشته و تمایل به گفت‌وگو نیز داشته باشد.
اگر به طور منظم بر اثر ورزش عرق می‌کنید نیازی نیست هر بار موهای خود را شامپو کنید مگر این که رشد بیش از حد باکتری وجود داشته باشد یا مو یا پوست سر شما بوی بدی ایجاد کند. در صورت تمایل می‌توانید آن را با آب بشویید.
تمایل گل‌محمدی اضافه کردن نام آل‌کثیر به لیست تیمش برای ادامه بازی‌های لیگ است، اما قبل از آن باید بادقت وضعیت این بازیکن را در تمرینات تیمش بررسی کند.
طبق اعلام شبکه خبری فاکس نیوز، نتایج یک نظرسنجی از کاهش محبوبیت جو بایدن رئیس جمهور کنونی آمریکا برای انتخاب مجدد در انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۴ حکایت دارد.
رئیس کمیسیون قضایی با بیان اینکه ابتدا باید در طرف سعودی نشانه‌ای از تمایل به برقراری مجدد ارتباط دیپلماتیک با ایران باشد، عنوان کرد: شیوه گفت‌وگو این نیست که با یک دست خنجر در پهلوی ایران بزنند و دست دیگر را با هدف حسن نیت به سمت ایران دراز کنند.
تنها یک سوم دموکرات‌ها و مستقلان متمایل به دموکرات در آمریکا، خواستار حضور جو بایدن، رئیس جمهور کنونی این کشور در کارزار انتخاباتی سال ۲۰۲۴ هستند.
منچستریونایتد در تماس با بایرن مونیخ تمایل خود را برای جذب لروی سانه، ستاره آلمانی این تیم، اعلام کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ