سخنگوی کرملین از برگزاری نشست دو جانبه میان روسای جمهور روسیه و آفریقای جنوبی خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کرملین از گفتگوی تلفنی ولادیمیر پوتین رئیس‌جمهور روسیه و ابراهیم رئیسی همتای ایرانی او و رایزنی درباره مسائل مشترک و همکاری‌های دوجانبه خبر داد.
دفتر ریاست جمهوری روسیه (کرملین) امروز از شرکت رییس‌جمهور این کشور در اجلاس سران بریکس به‌صورت برخط خبر داد.
دفتر مطبوعاتی ریاست جمهوری روسیه (کرملین) امروز اعلام کرد که «ولادیمیر پوتین» و رئیس‌جمهور آفریقای جنوبی درباره توافقنامه صادرات غلات و طرح صلح آفریقا در ارتباط با اوکراین تلفنی گفتگو کردند.
دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین گفت که پرونده جنایی علیه یوگنی پریگوژین، بنیانگذار گروه نظامی خصوصی واگنر خاتمه یافته و او تحت تضمین‌های ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهوری روسیه، به بلاروس می‌رود.
سخنگوی کرملین در پاسخ به ادعای برخی از کانال‌های تلگرامی مبنی بر این‌که پوتین مسکو را به سمت یکی دیگر از اقامتگاه‌های خود در منطقه‌ای دیگر ترک کرده، گفت: «رئیس‌جمهور در کرملین کار می‌کند».
سخنگوی ریاست جمهوری روسیه اعلام کرد که رئیس‌جمهور این کشور آماده گفتگو با مقامات دیگر کشورها است.
رییس‌جمهور ونزوئلا در رایزنی با «پوتین»، تلاش کی‌یف برای حمله به کرملین با استفاده از هواپیماهای بدون سرنشین را به‌شدت محکوم کرد.
رئیس‌جمهور اوکراین منکر دست داشتن این کشور در حمله پهپادی شب گذشته به کاخ کرملین روسیه شد.
سخنگوی ریاست‌جمهوری روسیه اعلام کرد که حمله پهپادی اوکراین به اقامتگاه رئیس‌جمهور روسیه دفع شده است.
سخنگوی کرملین ضمن اظهار بی‌اطلاعی از جزئیات خبر مربوط به وضعیت سلامتی رئیس‌جمهور ترکیه، از آمادگی مسکو برای فراهم کردن مقدمات گفتگوی تلفنی پوتین و اردوغان خبر داد.
دفتر مطبوعاتی کرملین روز چهارشنبه اعلام کرد «ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهور روسیه با «نیکول پاشینیان» نخست وزیر ارمنستان به صورت تلفنی گفتگو کرده است.
سخنگوی کرملین با بیان اینکه جنگ روسیه و غرب برای مدت طولانی ادامه خواهد داشت، گفت: ما شاهد اتحاد مطلق جامعه روسیه و حمایت بی‌سابقه از رئیس‌جمهور پوتین و سیاستی هستیم که او دنبال می‌کند.
تصاویری از خداحافظی رئیس جمهور چین و پوتین در کرملین منتشر شده است.
سخنگوی ریاست جمهوری روسیه اعلام کرد که رئیس جمهور این کشور  ساعاتی دیگر با همتای سوری خود دیدار خواهد کرد.
سخنگوی ریاست جمهوری روسیه اعلام کرد ادعاهای اوکراین درباره نقض حریم هوایی مولداوی از سوی روسیه کذب است.
سخنگوی دفتر ریاست جمهوری روسیه (کرملین) امروز خبر داد: پوتین برای گفتگو با «اولاف شولتز» آماده است؛ اگرچه تاکنون هیچ تماس تلفنی با او برنامه ریزی نشده است.
کرملین از گفتگوی تلفنی امروز میان رییس جمهور روسیه با همتای ایرانی خود پیرامون تقویت همکاری های فیمابین و موضوع سوریه خبر داد.
کرملین از گفتگوی تلفنی امروز میان رییس جمهور روسیه با همتای ایرانی خود پیرامون تقویت همکاری های فیمابین خبر داد.
سخنگوی ریاست جمهوری روسیه می گوید زمان دیدار بعدی رئیس جمهور این کشور با سران فراکسیون های پارلمانی این کشور اعلام خواهد شد.
سخنگوی دولت روسیه اعلام کرد که رئیس‌جمهور این کشور امروز چهارشنبه در مقر وزارت دفاع «سخنرانی مهم و طولانی» خواهد داشت.
سخنگوی ریاست جمهوری روسیه اعلام کرد که رئیس جمهور این کشور دیدار با اصحاب رسانه در چارچوب کنفرانس خبری سالانه خود را به سال آینده میلادی موکول کرده است.
کاخ کرملین اعلام کرد رئیس‌جمهور این کشور در پیامی حادثه تروریستی در شیراز را به رئیس‌جمهور ایران تسلیت گفت.
کاخ کرملین اعلام کرد رئیس‌جمهور این کشور در پیامی حادثه تروریسیتی در شیراز را به رئیس‌جمهور ایران تسلیت گفت.
پس از آنکه ولادیمیر پوتین امروز (چهارشنبه) طی یک سخنرانی از "بسیج نسبی" نیروها در روسیه خبر داد، الکسی ناوالنی، منتقد سرشناس کرملین، رئیس‌جمهوری روسیه را به "آغشته کردن صدها هزار تن به جنایت جنگی" متهم کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ