یان زومر، دروازه‌بان بایرن مونیخ، به مذاکراتش با اینتر اذعان کرد و به صورت تلویحی از جدایی‌اش از بایرن خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یان زومر برای حضور در تست های پزشکی باشگاه اینتر به شهر میلان سفر کرد.
ناگفته پیداست که علی پروین چه موضعی در قبال فوتبالیست‌هایی که قصد تغییر پیراهن تیم‌شان را دارند، دارد.
همیشه باید نسبت به پزشک اعتماد داشت اگر اعتماد ندارید، اصلا نزد او نروید. پس چگونه می‌توان به پزشکی اعتماد داشت ولی با زور درخواست معاینه و ویزیت کرد؟! و بعد هم این‌چنین علیه او اقدام کرد؟ این رفتار محصول بساطی است که عده‌ای علیه پزشکان راه انداخته‌اند، نه می‌توانند بدون آنان زندگی کنند و نه می‌توانند به آنان احترام بگذارند. در هر حال باید منتظر بود و دید که آیا ساختار موجود قادر است که با رسیدگی و تنبیه خاطی، از خودش و از پزشکان و از مردم در برابر این افراد دفاع کند؟ خواهیم دید.
توماس توخل، سرمربی بایرن مونیخ، از بازگشت مانوئل نویر به میادین بسیار خوشحال است و این خبر خوبی برای یان زومر نیست.
کارشناسان آلمانی بعد از شکست 3-0 بایرن مقابل منچسترسیتی به شدت از یان زومر دروازه‌بان این تیم انتقاد کرده و او را یکی از عوامل شکست نماینده آلمان می‌دانند.
حسینی درباره احتمال کسر امتیاز استقلال و بسته شدن پنجره نقل و انتقالات این تیم گفت: 6 ماه فرصت داشتند که پیگیری کنند، اینطور که نمی‌شود 10 روز مانده به عید زور بزنند و مصاحبه کنند؟ چرا از شش ماه قبل مصاحبه نکردند؟
یان زومر سنگربان بایرن به وعده خود مبنی بر خرید یک کامیون شکلات عمل کرد.
یان زومر، دروازه‌‎بان بایرن مونیخ، از عملکرد ماتیاس دی‌لیخت و حرکتی که اشتباه او را جبران کرد بسیار خوشحال است.
یان زومر سنگربان تیم فوتبال بایرن مونیخ اعلام کرد که صعود تیمش به دور بعد هنوز قطعی نیست.
یان زومر، دروازه‌بان جدید بایرن مونیخ، قصد دارد پس از بازگشت مانوئل نویر نیز به حضورش در این تیم ادامه دهد.
طبق ادعای منابع معتبر، بایرن مونیخ با مونشن گلادباخ برای جذب یان زومر با قراردادی تا سال 2025 به توافق رسیده است.
سعید اکبری مجری شبکه سوم سیما دلیل غیبت خود در برنامه‌های صدا و سیما را پافشاری برخی افراد برای حرف زدن علیه ورزشکاران اعلام کرد.
امیرسعید ایروانی در این نامه عنوان کرده است: رژیم اسرائیل همچنان به نقض حقوق بین‌الملل و منشور سازمان ملل متحد علیه جمهوری اسلامی ایران ازطریق تهدید به استفاده از زور علیه ایران ادامه می‌دهد که جدیدترین آنها اظهارات جنگ طلبانه مقامات این رژیم است که آشکارا تهدید به استفاده از زور علیه برنامه‌های هسته‌ای صلح‌آمیز ایران کرده‌اند.
نخست وزیر کانادا در اظهاراتی متناقض با آنچه در اغتشاشات ایران بیان می‌کرد، با اشاره به اعتراضات خیابانی در کانادا علیه محدودیت‌های کووید-۱۹، هدف از توسل به زور را تامین امنیت مردم خواند!
نخست وزیر کانادا در اظهاراتی متناقض با آنچه در اغتشاشات ایران بیان می‌کرد، با اشاره به اعتراضات خیابانی در کانادا علیه محدودیت‌های کووید-۱۹، هدف از توسل به زور را تامین امنیت مردم خواند!
سال ۲۰۱۴ سازمان بهداشت جهانی در تعریف خشونت اعلام کرد: استفاده آگاهانه از زور، قدرت، تهدید یا به کارگیری واقعه زور علیه خود، دیگری، گروه یا جماعت که نتیجه آن آسیب، مرگ یا زیان روانشناختی رشد نکردن و محرومیت است.» این تقریبا تعریفی مورد توافق است و روی برخی مفاهیم تاکید خاص دارد؛ مانند استفاده آگاهانه از زور یا قدرت علیه خود یا دیگری و حتی یک جماعت.
سخنگوی بیستمین کنگره ملی حزب حاکم چین گفت که این کشور برای حل مساله تایوان، استفاده از «زور» علیه حامیان استقلال این جزیره و نیروهای مداخله‌گر کشورهای ثالث را رد نمی‌کند.
فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: جمهوری اسلامی ایران به قرآن عمل کرد و به همین دلیل دنیای زر، زور و تزویر علیه آن جمع شده است، اما حتی اگر دنیا هم علیه ما جمع شود، هیچ باکی وجود ندارد.
رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان تاکید کرد که رژیم صهیونیستی فقط زبان زور را می فهمد و تهدیدات آن علیه لبنان بی ارزش است.
سخنگوی آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل در واکنش به اتفاقات اخیر در کشورمان از نیرو‌های امنیتی ایران خواست تا علیه آنچه اعتراضات ضد دولتی عنوان کرده است به صورت غیر ضروری و نامتناسب از زور استفاده نکنند.
تجاوز روسیه بسیاری از مفروضات را که بر تفکر درباره روابط بین‌‌الملل در دوران پسا جنگ سرد تاثیر گذاشته بود، برهم زد. این امر تعطیلات تاریخی را که بر اساس آن جنگ بین کشورها نادر بود، به پایان رساند. رویکرد روسیه در حمله به اوکراین «هنجار» علیه تصاحب سرزمینی و قلمرو کشورها با زور را از بین برده است. این حمله نشان داده است که وابستگی متقابل اقتصادی سدی در برابر تهدیدات علیه نظم جهانی نیست.
مدیرعامل شرکت مادر تخصصی توسعه ایران‌گردی و جهان‌گردی از ساخت ۵۰ مجتمع خدماتی و رفاهی بین‌راهی در ۵ استان در مسیر زوار حرم امام حسین علیه السلام در صورت اختصاص بودجه دولتی خبر داد.
معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۱۱ از استقرار و راه‌اندازی ۴۰ چشمه سرویس بهداشتی سیار برای ارائه خدمت به زوار اربعین حسینی علیه السلام در دو کیلمتری مرز مهران خبر داد.
گلر باتجربه سپاهانی‌ها معتقد است هجمه غیر‌منصفانه‌ای علیه داور همدانی فوتبال ایران به وجود آمده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ