توماس توخل، سرمربی بایرن مونیخ، از بازگشت مانوئل نویر به میادین بسیار خوشحال است و این خبر خوبی برای یان زومر نیست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بایرن مونیخ به اینتر هشدار داده است که باید به طور کامل بند آزادسازی 6 میلیون یورویی یان زومر را پرداخت کند.
اینتر با یان زومر به توافق رسیده و حال منتظر چراغ سبز بایرن مونیخ است تا این دروازه‌بان به ایتالیا برود.
لوتار ماتئوس، اسطوره بایرن مونیخ، می‌گوید یان زومر که قرار بود جانشین مانوئل نویر باشد در این باشگاه آینده‌ای ندارد.
یک نماینده مجلس گفت: بچه من به زور حرف من را نمی‌پذیرد، چه برسد به جامعه‌ای که ممکن است با من موضع هم داشته باشد. چرا باید حرف من را بپذیرد؟
هفته دوم رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال از امروز ظهر برای تیم ملی ایران آغاز می‌شود که شاگردان بهروز عطایی در اولین بازی باید به مصاف آلمان بروند.
با توجه به تصمیم کارلو آنچلوتی برزیلی‌ها برای داشتن او باید حداقل تا پایان فصل باشگاهی آینده صبر کنند.
به جد معتقدم اگر در شرایط کنونی افراد مطلعی به موضوع حقابه ورود کنند و دولت برای سیستان آماده پرداخت هزینه باشد، با طالبان به توافق می‌رسیم ... اگرچه حقابه یک قرارداد بین‌المللی است و دولت همسایه افغانستان ازنظر قانونی موظف به تأمین حقابه است. اما واقعیت‌های منطقه از فرآیند دیگری حکایت می‌کند. لازم است تدابیری اتخاذ گردد تا عمل به قرارداد علاوه بر ما برای آن‌ها نیز سودمند باشد.
همیشه باید نسبت به پزشک اعتماد داشت اگر اعتماد ندارید، اصلا نزد او نروید. پس چگونه می‌توان به پزشکی اعتماد داشت ولی با زور درخواست معاینه و ویزیت کرد؟! و بعد هم این‌چنین علیه او اقدام کرد؟ این رفتار محصول بساطی است که عده‌ای علیه پزشکان راه انداخته‌اند، نه می‌توانند بدون آنان زندگی کنند و نه می‌توانند به آنان احترام بگذارند. در هر حال باید منتظر بود و دید که آیا ساختار موجود قادر است که با رسیدگی و تنبیه خاطی، از خودش و از پزشکان و از مردم در برابر این افراد دفاع کند؟ خواهیم دید.
وزیر کشور گفت: باید مدت زمان انتظار پشت مرزها برای زائران در اربعین کاهش یابد و بتوانیم هر چه سریع‌تر زوار را از مرزها عبور دهیم.
امیرعبداللهیان تاکید کرد: معتقد هستیم باید از طریق مکانیسم ۳ + ۳ و بدون توسل به زور مسائل منطقه حل و فصل شود. امیدوار هستم نتیجه این نشست و تلاش ها منجر به حل و فصل و مسالمت آمیز مساله شود.
بهانه را باید گرفت. هرچند این بار بهانه مشکلات اقتصادی نبود و از ابتدا هم چیز دیگری می‌گفتند. اما همین اندیشمندان و صاحب‌نظرانی که به بخش‌های اقتصادی دولت معترض بودند چرا کاری نکردید تا مردم اینقدر تحت فشار نباشند، به شورای انقلاب فرهنگی هم گفته‌اند چکار می‌کردید که این‌همه جوان با شما بیگانه هستند؟ این معنای درس‌گرفتن از رخدادهای اخیر است.
همان‌طور که بایدن توضیح داد، اوکراین بخشی از «نبرد بین دموکراسی و خودکامگی، بین آزادی و سرکوب» بود، به‌طور ضمنی، عدم‌کمک به اوکراین، ایالات‌متحده را در این رقابت عقب می‌راند. دوم، بزرگ‌نمایی روسیه به خودی خود چالشی برای اصول کلیدی است -که عمدتا نامشخص هستند، اما ظاهرا تصوراتی مبنی بر اینکه دولت‌های قدرتمند نباید از زور برای تحمیل اراده خود به بازیگران ضعیف‌تر استفاده کنند و نقض حاکمیت دولت نباید تحمل شود- که ظاهرا نظم لیبرال بر آن استوار است.
حسن صالح حمیدزیچ، ملقب به براکو، که مدیر ورزشی بایرن مونیخ است، در روزهای اخیر با یان زومر و کنراد لایمر به توافق رسیده و این دو را باید بازیکن جدید بایرن مونیخ بدانیم.
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: من مطب ندارم و به عنوان پزشک خصوصی کار نمی‌کنم، حرفم این است که پزشکان را مجبور نکنید و به آنها به زور نگویید که حتماً باید به روستا بروند.
استاندارد‌های جهانی می‌گوید در ازای هر کیلومتر مربع باید ۱۰ مجتمع پارکینگی با ظرفیت هر کدام ۳۰۰ واحد پارکینگ وجود داشته باشد. بسیاری از کلانشهر‌های بزرگ دنیا مثل توکیو، مسکو، پکن و شهر‌های بزرگ اروپایی به این استاندارد‌ها رسیده‌اند، اما در تهران برخلاف این کلانشهر‌ها با فقر شدید مجتمع‌های پارکینگی مواجهیم.
عضو هیات رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس تاکید کرد: زمانی که بعد از ده‌ها سال نهادهای مختلف امر حجاب نتوانستند این امر فطری را شکوفا کنند باید از زور و تهدید پرهیز کنیم و در روش‌ها و برخوردهای خود تجدید نظری صورت پذیرد، حجاب امری فطری است که با زور و تهدید راه به جایی نخواهیم برد.
محمد صدر گفت: حکومت نمی‌تواند با زور مملکت را اداره کند؛ باید قانع کنند و سیستم اقناعی به وجود بیاید. مثلا سر همین قضیه حجاب، چه قدر در این کشور کار فرهنگی شد؟! چه قدر روحانیون راجع به حجاب و بقیه چیز‌ها حرف زدند؟! این تفکر که ما حجاب را به جای اینکه با بعد فرهنگی برای مردم حل کنیم با داغ و درفش بخواهیم حل کنیم، همان تفکر امنیتی است.
سوئیس با عملکرد فوق‌العاده مقابل اسپانیا نشان داد که می‌تواند یکی از مدعیان غیرمنتظره قهرمانی در جام جهانی قطر باشد.
سوئیس با عملکرد فوق‌العاده مقابل اسپانیا نشان داد که می‌تواند یکی از مدعیان غیرمنتظره قهرمانی در جام جهانی قطر باشد.
معاون اول رئیس جمهور گفت: موکب‌های مربوط به نهادهای انقلابی در ایام برگشت زائرین نیز فعالیت خواهند داشت تا خدمات رسانی و پذیرایی از زوار ادامه داشته باشد.
رئیس سازمان هلال احمر در اولین کنگره بین المللی سلامت در اربعین حسینی با اشاره به اهمیت خدمت رسانی به زوار حسینی گفت: تجهیزات درنظرگرفته شده فردا فرستاده می شود.
سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان با انتقاد از رفتار برخی تماشاگران پرسپولیس و توهین به بازیکنان و اعضای کادر فنی این تیم گفت: تا فوتبال ما تعلیق نشود برخی اتفاقات ریشه کن نخواهد شد.
امروز قصد داریم تا به بررسی سهام غگل به لحاظ تکنیکالی بپردازیم. این تحلیل صرفا یک پیش بینی از روند احتمالی نماد غگل در روزهای آینده بورس است.
عباس عبدی در توییتر نوشت: مالیات با پول زور و خراج سر گردنه فرق دارد و باید به رشد اقتصادی کمک کند نه این که مخل تولید و روابط اقتصادی باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ