سخنگوی بیستمین کنگره ملی حزب حاکم چین گفت که این کشور برای حل مساله تایوان، استفاده از «زور» علیه حامیان استقلال این جزیره و نیروهای مداخله‌گر کشورهای ثالث را رد نمی‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی تیم فوتبال تراکتور با بیان این که بازیکنان باکیفیتی برای این تیم جذب شده اند گفت: با وجود داشتن چنین بازیکنانی بازهم قول قهرمانی تراکتور را نمی دهم.
پاکو خمس در حاشیه تمرین امروز تراکتور اعلام کرد به هیچ وجه به هواداران این تیم وعده قهرمانی نمی‌دهد.
علی خطیر از تشکیل کارگروه جدید در باشگاه استقلال پیرامون بحث مجوز حرفه‌ای خبر داد.
مدیریت باشگاه استقلال به بازیکنان و کادرفنی وعده داده که تا روز سه‌شنبه بخشی از مطالبات آنها پرداخت شود.
پرمدال‌ترین پاراشناگر ایران در بازی‌های پاراآسیایی گفت: کسب مدال جهانی در مسابقات منچستر انگلیس سخت است اما تلاش خواهم کرد سهمیه پارالمپیک پاریس را کسب کنم.
زاهدان- فرمانده کل نیروی انتظامی کشور گفت: به مردم قول می‌دهیم با هر کس قانون شکن باشد برابر قانون با اقتدار کامل برخورد خواهیم کرد.
سرمربی باتجربه خیبر خرم‌آباد می‌گوید چون هواداران تیمش را دوست دارد، به آنها قولی برای صعود نمی‌دهد.
فلورنتینو پرز، با قبول درخواست آردا گولر، خرید جدید رئالی‌ها را در همان آغاز راه شگفت زده کرد.
وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی گفت: قول می‌دهیم با بهره گیری از همه امکانات دولتی و خصوصی، تکمیل نظام تامین و توزیع نهاده‌ها را ساماندهی کنیم.
قهرمان المپیک توکیو در رشته تیراندازی گفت: نه تنها من بلکه هیچ کدام از تیراندازان قول کسب مدال در بازی‌های آسیایی هانگژو را نمی‌توانند بدهند.
بازیکنان تاتنهام به بخشی از هواداران تیم که برای تماشای دیدار اخیر این تیم مقابل نیوکسل در ورزشگاه حضور داشتند قول دادند که پول بلیت آنها را از جیب خودشان پس خواهند داد.
سرمربی تیم ملی هندبال گفت: مربی عاقل قول مدال طلا نمی‌دهد.
کرج- رئیس قوه قضائیه گفت: به مردم قول می‌دهیم که در بحث حجاب اجازه کم‌کاری را نمی‌دهیم.
فرمانده انتظامی تهران بزرگ بیان داشت: به مردم قول می‌دهیم که در راه جمع‌آوری معتادان خسته نمی‌شویم و تمامی آنها را جمع‌آوری می‌کنیم.
یان زومر سنگربان تیم فوتبال بایرن مونیخ اعلام کرد که صعود تیمش به دور بعد هنوز قطعی نیست.
وزیر دفاع آمریکا به کره جنوبی قول داد تا در صورت نیاز برای مهار آنچه وی «اقدامات بی‌ثبات‌کننده کره شمالی» خوانده، تمام توانمندی‌های نظامی متعارف و هسته‌ای واشنگتن را در اختیار سئول قرار دهد.
طبق ادعای مارکا، رئال برای رسیدن به توافق نهایی با اندریک، پدیده باشگاه پالمیراس برزیل، به او قول داده که دو سال بعد برای خرید ارلینگ هالند اقدام نخواهد کرد.
هافبک با سابقه نفت مسجد سلیمان قول داد هواداران یک تیم متفاوت را بعد از تعطیلات لیگ ببینند.
ما خانواده ایران بزرگ هستیم. در یک خانواده ممکن است تنش ایجاد شود. هر خانواده کمبود دارد و همه می‌دانیم مشکلاتی هست.  اما اعضای خانواده مشکلات را در بیرون نشان نمی‌دهند
سرپرست تیم فوتبال جوانان شرایط این تیم را پیش از اعزام شاگردان مرفاوی به اردوی بلاروس رضایتبخش توصیف می‌کند.
رئیس قوه قضاییه این قول را می‌دهیم که به پرونده‌های قاتلین، ضاربین و مسببین شهادت و مجروحیت نیروهای نظامی، انتظامی، امنیتی و بسیجی اغتشاشات اخیر هر چه زودتر رسیدگی کنیم.
نورآباد- رئیس مجلس شورای اسلامی در جمع مردم روستای «سرمرنگ» دلفان گفت: توجه بیشتری به مناطق محروم لرستان خواهیم داشت و قول می‌دهیم نارسایی‌ها رفع شود.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: ما قول می‌دهیم در برابر فتنه گران بایستیم و از آرمان‌های بلندشان دفاع کنیم و نگذاریم پا روی خون شهدا بگذارند.
فیروزکوه- فرمانده کل سپاه پاسداران به سیل زدگان گفت: به شما قول می‌دهیم، تا آخرین لحظه خروج از این گل و لای و ان شاءالله زندگی عزیزانمان سامان پیدا نکند، شما را ترک نمی‌کنیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ