فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: جمهوری اسلامی ایران به قرآن عمل کرد و به همین دلیل دنیای زر، زور و تزویر علیه آن جمع شده است، اما حتی اگر دنیا هم علیه ما جمع شود، هیچ باکی وجود ندارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پس از ثبت بدترین رکورد تاریخ مسابقات دو و میدانی جهان، تحقیقات از این دونده سومالیایی آغاز شد.
دروازه‌بان افسانه‌ای ایتالیا و یوونتوس با انتشار ویدئو و متنی نوشت: "اینجا تمام می شود، تو به من همه چیز دادی، من همه چیز را به تو دادم، ما با هم برنده شدیم."
در اینجا تصاویری از هشت اتاق خواب در نقاط مختلف دنیا را می‌بینید که هم چشم‌انداز بیرونی و هم طراحی داخلی‌شان فضایی فوق‌العاده و بی‌نقص برای یک استراحت تمام و کمال فراهم می‌کند.
جانشین معاون هماهنگ‌کننده فراجا گفت: در خصوص امنیت اقتصادی ساختاری کم نظیر در میان تمام پلیس‌های دنیا داریم.
تیم ملی ایران در حالی با انتقادات زیادی به دلیل استفاده از تمامی ستارگانش در تورنمنت کافا مواجه است که طی چند روز گذشته شاهد آن هستیم تیم های مطرح دنیا نیز با ترکیب اصلی به مصاف رقبای به مراتب ضعیف تر از خودشان رفته اند.
مراسم تشییع سیلویو برلوسکونی، رییس سابق باشگاه میلان، امروز قرار است در کلیسای این شهر برگزار شود.
ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش متشکل از ناوشکن تمام ایرانی دنا و ناوبندر مکران پس از طی ۶۳ هزار کیلومتر مسیر دریایی در بندر صلاله عمان پهلوگیری کرد. این ناوگروه از ۲۹ شهریور سال ۱۴۰۱ به ماموریت دریانوردی دور کره زمین اعزام شده و هم اکنون در ۲۳۶ امین روز سفر دریایی خود به سر می‌برد. این ناوگروه با حرکت از مبدأ بندرعباس، در نخستین ایستگاه در بندر بمبئی هند توقف کرد و سپس با عبور از خلیج بنگال و تنگه مالاگا در جاکارتا پایتخت اندونزی پهلو گرفت. صلاله آخرین ایستگاه ناوگروه ۸۶ نداجا پیش از رسیدن به ایران است و دریادلان ایرانی پس از جدا شدن از اسکله صلاله به سمت کشورمان حرکت خواهند کرد تا نهایتا با طی حدود ۲ هزار کیلومتر مسیر باقی‌مانده در بندرعباس پهلوگیری کنند. مجموع مسیر طی‌شده توسط ناوگروه ۸۶ نداجا تاکنون حدود ۶۳ هزار کیلومتر بوده و این ناوگروه تاکنون ۴ بار از خط استوا عبور کرده است
سرمربی تیم ملی والیبال مردان ایران گفت: بازیکنان جوان می‌توانند به تیم ملی کمک کنند و تمام کشورهای صاحب نام دنیا هم در این مسیر قرار دارند.
سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: بازیکنان جوان می‌توانند به تیم ملی کمک کنند و تمام کشورهای صاحب نام دنیا هم در این مسیر قرار دارند. استفاده از بازیکن جوان تاوان دارد.
اردبیل- معاون گردشگری وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: تمام کشورهای دنیا بازار هدف گردشگری ایران هستند.
جرارد پیکه گفت: شاید کل دنیا شما را تشویق کنند و خوششان بیاید، اما ما باید به طرف دیگر ماجرا هم فکر کنیم. چه اتفاقی باید رخ دهد؟ حتما کسی باید خودکشی کند تا این ماجرا تمام شود؟ ما بیش از حد تند رفته‌ایم. من واقعا از رفتاری که مردم این جامعه نشان داده‌اند ناامید و ناراحت هستم...
مجید انصاری گفت: واقعا نمی‌فهمم چرا FATF همان روز‌های اول که به مجمع آمد، تصویب نشد! آن‌قدر این موضوع و احتیاج کشور برای پیوستن به سیستم بانک جهانی آشکار است که اساسا نیازی به تحلیل ندارد.
کامبیز مهدی زاده گفت: حسن روحانی با یک دنیا مصیبت و گرفتاری داخلی و خارجی از ترامپ گرفته، زلزله، سیل در تمام نقاط کشور، حمله ملخ ها، تندروهای داخلی، قیمت پایین نفت، کشور را اداره کرد اما این آقایان یک شکل و یک رنگ نمی‌توانند حتی قیمت پیاز را کنترل کنند امروز پرده از روی صحنه کنار رفته و همه یکدست روی صحنه حضور دارند، در جایی هم که توان ندارند به گردن این و آن می اندازند.
کامبیز مهدی زاده گفت: حسن روحانی با یک دنیا مصیبت و گرفتاری داخلی و خارجی از ترامپ گرفته، زلزله، سیل در تمام نقاط کشور، حمله ملخ ها، تندروهای داخلی، قیمت پایین نفت، کشور را اداره کرد اما این آقایان یک شکل و یک رنگ نمی‌توانند حتی قیمت پیاز را کنترل کنند امروز پرده از روی صحنه کنار رفته و همه یکدست روی صحنه حضور دارند، در جایی هم که توان ندارند به گردن این و آن می اندازند.
در رویارویی‌های پیشین اینتر 86بار و میلان 79بار به پیروزی رسیده‌اند و 69بازی هم مساوی تمام شده؛ 325گل زده برای اینتر و 310گل برای آث‌میلان.
زارع‌پور در رابطه با خطر ورشکستگی اپراتور‌ها در راستای فعال شدن اینترنت ماهواره‌ای عنوان کرد: تعداد مشترکین و کاربران اینترنت ماهواره‌ای در تمام دنیا، یک درصد کل کاربران اینترنت هم نمی‌شود و این اینترنت برای شرایط ویژه و خاص است.
نبویان با اشاره به اینکه اسلام هیچ ظلمی را نمی‌پذیرد، مطرح کرد: حاج قاسم به جنگ ظلم رفت پس مسلمان هر جا ظلمی وجود دارد، باید با آن مبارزه کند.
هافبک تیم ملی اکوادور تاکید کرد هیچ فشاری روی آن‌ها نیست و می‌خواهند در دیدار افتتاحیه خودشان را به دنیا نشان دهند.
سخنگوی صنعت آب مشخصا اعلام می‌کند که پایتخت کشور تنها برای ۳ ماه ذخیره آب آشامیدنی دارد اما این تنها بخشی از بحران است. او در ادامه اظهارات خود به احتمالی نگران کننده درباره بارندگی‌های پاییز هم عنوان کرد احتمال بارش‌های زیر نرمال در پاییز بالاست.اما این تمام ماجرا نیستاز سوی دیگر گزارش‌های جهانی حاکی از آن است که ۱۷ کشور در دنیا دچار تنش‌های آبی هستند و ایران نیز جزو ۹ کشور آسیب‌پذیر در برابر تغییرات اقلیمی است.علاوه بر این افزایش حجم استفاده از سوخت مازوت و فرونشست زمین هم در ایران نگران کننده است.فرو نشستی که در جهان بر حسب میلیمتر است، اما در ایران با سانتی متر گزارش می‌شود.
متهم گفت: مادربزرگم همسایه‌ام بود. مرتب می‌رفتم پیش او می‌ماندم. رابطه خوبی داشتیم. او مریض و پیر بود. درد می‌کشید شب‌ها ناله می‌کرد. فکر می‌کردم، چون زجر می‌کشد اگر بمیرد، بهتر است. از طرفی آدم خوبی هم بود. گفتم حیف است که در این دنیا باشد. او از جنس این دنیا نیست. می‌خواستم درد و رنجش تموم شود.
معاون محیط زیست سازمان حفاظت از محیط زیست گفت: تنها ما در کشور ایران هستیم که تمام بار حفاظت از تنوع زیستی را به دوش دولت گذاشته ایم و بعد می‌پرسیم که چرا نتیجه نمی‌گیریم.
قالیباف با بیان اینکه امروز هم ما هژمونی استکبار را به هم زدیم و آن را شکست دادیم، ادامه داد: تمام آرزوی دنیای استکبار این بود که اصلا نظام جمهوری اسلامی شکل نگیرد و فکر می‌کردند با حرکات منافقین و حمله نظامی، این نظام به زودی فرومی‌پاشد، ولی روز به روز مستحکم‌تر شد.
چرا قهرمانی به عظمت حسن یزدانی که تمام دنیا علاقه‌مند به دیدن کشتی‌های هنرمندانه‌اش هستند و بدون شک اکثریت ایرانیان هم مشتاق دیدن مسابقات او هستند و کشتی‌های او را تماشا می‌کنند و لذت می‌برند و بیش از یک دهه است که با پیروزی‌های مکرر او شاد می‌شوند، اکنون نه‌تن‌ها باید تلخ‌ترین شکست اخیرش را در مقابل تیلور تحمل کند بلکه باید نگران افکار مردم هم باشد و احساس شرمندگی کند؟
رئیس جمهور گفت: ما با تمام دنیا تعامل خواهیم داشت، اما روی همسایگان حساب ویژه‌ای باز می‌کنیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ