هادی یوسف پور آذری گفت: به‌زودی سند فرصت‌های سرمایه‌گذاری شرکت فرودگاه‌ها تهیه و ارائه خواهد شد و شرکت مصمم است از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های بخش خصوصی در امر توسعه صنعت فرودگاهی بهره‌مند شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیر فرودگاه بین‌المللی صنعا کمبود پروازهای بین‌المللی را یکی از دلایل رنج و گرفتاری بیماران یمنی عنوان کرد.
معاون وزیر خارجه دولت نجات ملی یمن ممانعت ائتلاف سعودی از فعالیت عادی فرودگاه صنعا و برقراری پروازهای معمول در این فرودگاه را مایه ننگ جامعه بین‌الملل دانست.
استقلال فردا ساعت 21:30 در هفته اول لیگ برتر در ورزشگاه تختی آبادان به مصاف صنعت نفت خواهد رفت.
طبق گزارش مقامات، در پی آتش سوزی بزرگ صنعتی در کارخانه بازیافت نزدیک فرودگاهی در آلبوکرکی ایالت نیومکزیکو، دود عظیمی به آسمان بلند شد.
براساس یک تفاهم نامه مشترک میان معاونت علمی، منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه پیام، منطقه ویژه نوآوری پیام با حضور شرکت های دانش بنیان درحوزه هوافضا و فناوری اطلاعات راه اندازی می شود.
مدیر فرودگاه بین‌المللی صنعا گفت: مزدوران دشمن، با کاهش تعداد پروازها در روند رزرو بلیط مسافران در فرودگاه صنعا اختلال به وجود آورده‌اند.
یک منبع وابسته به دولت نجات ملی یمن از اعزام زائران یمنی خانه خدا از فرودگاه صنعا خبر داد.
برای اولین بار از سال ۲۰۱۶، اولین هواپیمای زائران یمنی از فرودگاه بین‌المللی صنعا به سمت عربستان سعودی پرواز کرد.
در ادامه روند تبادل اسرا میان یمن و عربستان سعودی، ۳۰۶ اسیر یمنی پس از آزادی، وارد فرودگاه بین‌المللی صنعا شدند.
مدیر فرودگاه صنعا اعلام کرد که اولین مرحله ورود آزادگان انصارالله دقایقی دیگر وارد این فرودگاه خواهد شد.
مدیر فرودگاه صنعا اعلام کرد که اولین مرحله ورود آزادگان انصارالله دقایقی دیگر وارد این فرودگاه خواهد شد.
هیئت عمانی وارد فرودگاه صنعا شد تا با مقامات انصارالله یمن رایزنی کند.
الکساندر لوکاشنکو، رییس‌جمهوری بلاروس یکشنبه ۲۱ اسفند، وارد فرودگاه مهرآباد تهران شد و مورد استقبال سید رضا فاطمی‌امین، وزیر صنعت، معدن و تجارت قرار گرفت.
رئیس‌جمهور بلاروس که به دعوت رسمی رئیس جمهور کشورمان به ایران سفر کرده، در بدو ورود به تهران در فرودگاه بین‌المللی مهرآباد مورد استقبال وزیر صنعت، معدن و تجارت قرار گرفت.
جولان شرکت های خارجی صنعت دخانیات در کشور فراتر از حضور در بازار بخش خصوصی رفته و فراگیری این شرکت ها در فقدان نظارت و کنترل، به اماکن دولتی همچون فرودگاه امام خمینی نیز رسیده است.
معاون هوانوردی و امور بین الملل سازمان هواپیمایی کشوری گفت: به منظور رونق اقتصاد صنعت هوانوردی و دستیابی به رشد پایدار، تعامل و همکاری فرودگاه ها و شرکت های هواپیمایی افزایش می یابد.
مدیر فرودگاه بین المللی صنعا با اشاره به محاصره ظالمانه ائتلاف سعودی علیه یمن به ویژه فرودگاه صنعا به ارائه آماری از پروازها و جابجایی مسافر در این فرودگاه قبل از جنگ سعودی پرداخت.
مدیرکل دفتر حراست و امنیت فرودگاهی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران اعلام‌کرد: به دنبال باز تعریف تهدیدات فرودگاهی هستیم.
۸مرداد سال۱۳۰۱ اولین فرودگاه کشور در قلعه‌مرغی به طور رسمی افتتاح و ۲فروند آئروپلان (هواپیمای) انگلیسی از طریق بغداد وارد تهران شد و در این محل به زمین نشستند. فرودگاه قلعه‌مرغی نخستین فرودگاه تهران است که بعد‌ها به پایگاه هوایی نظامی در جنوب این شهر تبدیل شد و به این ترتیب صنعت هوایی در تهران آغاز شد و اکنون که فرودگاه‌های متعدد نظامی و غیرنظامی مشغول به‌کار هستند، می‌توان نخستین فرودگاه تهران را به چشم یک اثر تاریخی و فرهنگی دید.
فرمانده پلیس فرودگاه‌های کشور از کشف ۲۷ کیلوگرم مواد مخدر از نوع هروئین در محموله غلطک‌های صنعتی خبر داد.
سخنگوی جنبش انصارالله ضمن تأکید بر ضرورت بازگشایی فرودگاه صنعا و بندر الحدیده، هر گونه ادعا برای برقراری صلح در یمن را بدون پاسخگویی به مطالبات برحق مردم این کشور، فاقد اعتبار خواند.
عضو هیئت مدیره شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی از بومی‌سازی تجربه جهانی معرفی برترین فرودگاه‌ها با برگزاری رویداد جایزه ملی کیفیت خدمات صنعت فرودگاهی ایران خبر داد.
رئیس شورای عالی سیاسی یمن در دیدار با وزیر حمل و نقل این کشور تاکید کرد که به موجب آتش بس، سازمان ملل باید فرودگاه صنعا به طور کامل و بدون هر گونه محدودیتی بازگشایی کند.
رئیس شورای عالی سیاسی یمن از سازمان ملل خواست تا مقاصد جدید را برای پروازها از فرودگاه بین المللی صنعا بازگشایی کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ