سرویس جدید اینترنت پرسرعت ثابت مبتنی بر فیبر نوری ایرانسل، امروز توسط رئیس‌جمهوری رسماً افتتاح شد. ششصدمین سایت 5G ایران و توسعه دسترسی اینترنت پرسرعت در ۳۳۶ روستا، دیگر پروژه‌های ایرانسل بودند که امروز به صورت آنلاین توسط رئیس‌جمهوری افتتاح شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
طبق اطلاع رسانی شرکت تپسی در سال تحصیلی ۱۴۰۳ – ۱۴۰۲، محصول جدید خود را با عنوان سرویس مدرسه راه اندازی خواهد کرد.
شبکه اجتماعی چینی تیک تاک مجموعه ای از ویژگی های جدید را با هدف ارتقای یکپارچگی با قوانین سرویس های دیجیتال اتحادیه اروپا ارائه کرده است.
مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید از برنامه بهره‌برداری متروی تهران-پرند به طول ۱۹ کیلومتر در هفته دولت خبر داد.
اگرچه سرویس جدید کوپایلوت قیمت بالایی دارد، اما مجموعه ابزار‌های هوش مصنوعی این شرکت را ارتقا می‌دهد و به‌خصوص برای کاربران تجاری کاربرد‌های بسیاری خواهد داشت. همین قیمت بالا می‌تواند در صورت استقبال، به جریان درآمد بزرگی برای این شرکت تبدیل شود.
طبق گفته مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت محدودیت جدید گوگل برای کاربران ایرانی، عامل اختلال در دسترسی کاربران به این سرویس دهنده است.
رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران با توجه به عدم ارسال تعیین نرخ سرویس مدارس برای سال ۱۴۰۲ ـ ۱۴۰۳ گفت: این موضوع موجب گلایه خانواده‌ها شده و امیدواریم شهرداری هر چه سریع‌تر این لایحه را به شورا ارسال کند.
سرویس اطلاعاتی و نیرو‌های امنیتی ترکیه در شهر استانبول، یک شبکه جاسوسی جدید وابسته به موساد رژیم صهیونیستی متشکل از ۱۵ نفر را منهدم کردند.
سرویس اطلاعاتی و نیروهای امنیتی ترکیه در شهر استانبول، یک شبکه جاسوسی جدید وابسته به موساد رژیم صهیونیستی متشکل از ۱۵ نفر را منهدم کردند.
سرویس اطلاعاتی و نیروهای امنیتی ترکیه در شهر استانبول، یک شبکه جاسوسی جدید وابسته به موساد رژیم صهیونیستی متشکل از ۱۵ نفر را منهدم کردند.
سرویس جدید اینترنت پرسرعت ثابت مبتنی بر فیبر نوری ایرانسل، چهارشنبه ۲۷ اردیبهشت توسط رئیس‌جمهوری رسماً افتتاح شد.
وزارت خزانه‌داری آمریکا سازمان اطلاعات سپاه پاسداران ایران و سرویس امنیت فدرال روسیه را تحریم کرد.
اسپیس ایکس این سرویس را به عنوان ارائه «اینترنت نامحدود با سرعت بالا و تأخیر کم براساس نیاز در سراسر جهان» توصیف کرده است.
سرویس امنیت فدرال روسیه (اف‌اس‌بی) اعلام کرد که یک گروه نئونازی افراطی پشت پرده حمله به منطقه «بریانسک» بوده‌ است.
واسیلی مالیوک به سمت رئیس جدید سرویس امنیتی اوکراین منصوب شد.
یکی از این ویژگی‌ها اندروید شامل ابزارک‌ها (ویجت‌ها) یا برنامه‌هایی است که کاربر را قادر می‌سازد تا عملکردی را انجام دهد یا به یک سرویس دسترسی پیدا کند.
هدف این است که جمع‌آوری و تصفیه ضایعات از یک سرویس مضر برای محیط‌ زیست که هزینه‌بر است، به یک سرویس مفید برای محیط‌ زیست که درآمدزایی دارد، تبدیل شود.
مایکروسافت اعلام کرد مشتریان سرویس ابررایانشی در اتحادیه اروپا می توانند از ژانویه بخش هایی از داده هایشان را فراوری و ذخیره کنند. این بخشی از اقدام«مرزبندی داده» برای مشتریان منطقه است.
کاربران ورزش سه می‌توانند شرایط صعود تیم‌ها به مرحله یک هشتم نهایی را لحظه به لحظه پیگیری کنند.
طبق قوانین جدید کمیسیون فدرال ارتباطات آمریکا، تهیه کنندگان پهنای باند باید اطلاعاتی مشابه برچسب ترکیبات محصولات غذایی را نمایش دهند تا مشتریان راحت تر سرویس های اینترنتی را انتخاب کنند.
توییتر بالاخره نقص مهم ارائه تیک آبی با سرویس بلو را پذیرفته و به همین منظور می‌خواهد از برچسبی تحت عنوان Official به همراه یک تیک خاکستری جدید استفاده کند.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات: سرویس جدید ۴۵۶ برای حمایت از فرزندانمان در فضای مجازی راه اندازی شده است.
اطلاعات جدید نشان می دهد متوسط قیمت خرید محصول و سرویس در اپ در فروشگاه اپ استور اپل نسبت به سال گذشته میلادی ۴۰ درصد رشد کرده است.
نرخ سرویس مدارس در سال جدید
زنگنه با بیان اینکه عدم این افزایش قیمت چند دلیل عمده دارد افزود: باتوجه به اینکه هزینه‌های کشاورزان به ریال است و اکثرا هم بصورت خانوادگی نسبت به کشت آن اقدام می‌کنند برآورد درستی از افزایش واقعی هزینه‌های تولید ندارند و از طرفی اطلاعاتی نسبت به ارزش دلاری محصول خود نیز ندارند و دچار توهم پولی شده و از این رو با هر پیشنهاد قیمتی نسبت به فروش محصول خود اقدام می‌کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ