قدس- وزیر نیرو گفت: عمدتاً مصرف شهر همدان ۱۷۰۰ لیتر در ثانیه بود، که با اقدامات انجام شده تا امشب شاهد تأمین ۱۶۰۰ لیتر آب در ثانیه هستیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یزد- ‌ تأمین منابع آبی پایدار یکی از دغدغه‌هایی است که استان کویری یزد را همواره درگیر خود کرده و مسئولان در تلاشند که قطره قطره آب را مدیریت کنند تا بخشی از این کمبودها جبران شود.
معاون سازمان انرژی اتمی گفت: با استفاده از فناوری صلح آمیز هسته ای می‌توان بخشی از ابربحران‌ها مانند کمبود آب شیرین و یا پساب‌های صنعتی را حل کرد.
مدیر هلال احمر فلسطین از کمبود دارو، آب و غذا در اردوگاه جنین و همچنین اوضاع انسانی وخیم در این منطقه در پی تداوم حملات ارتش رژیم صهیونیستی خبر داد.
عضو هیات نمایندگان استان یزد گفت: در شرایط فعلی در یکی یکی از شهر‌ها ۳۰۰ لیتر بر ثانیه کمبود آب داریم و باید فکر اساسی صورت گیرد و منابع پایدار آب را در انتقال به استان دنبال کنیم.
خوردن آب کیوی خیلی مرسوم نیست ولی با استفاده از کیوی البته همراه با مواد غذایی دیگر یک نوشیدنی خوشمزه و سرشار از ویتامین C می‌توان درست کرد.
سمنان- استاندار سمنان با اشاره به خشکسالی و کمبود آب در استان گفت: اولویت ما تامین آب شرب سالم برای مردم است.
شاهرود- کمبود شدید منابع آبی در شاهرود طی روزهای اخیر، وضعیت این شهرستان را بحرانی کرده است.
پایتختی تهران و توسعه بی‌حدوحصرش، این شهر را خشک و بی‌آب کرد. کمبود آب تهران از دوره فتحعلی‌شاه آغاز و از آن زمان تاکنون یکی از مشکلات همه حکومت‌ها و دولت‌ها برای تامین آب مورد نیاز پایتخت‌نشینان بوده است.
بر اساس گزارش جدید بانک جهانی، صدها میلیون نفر از مردم خاورمیانه و شمال آفریقا طی دهه آینده با کمبود جدی آب روبه‌رو خواهند شد.
یک جراح کلیه و مجاری ادراری، در ارتباط با اهمیت آب بدن، توضیحاتی ارائه داد.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران گفت: نسبت به متوسط ۲۵ درصد کمبود بارش داشته ایم.
بخش کشاورزی با چالش های بنیادینی رو به روست که زمینه غیربهره ور بودن آن را در کلان موضوع فراهم کرده است؛ از گسترش بیابان ها تا محصولاتی که هیچ آماری از میزان و نحوه تولید آن ها موجود نیست.
عضو کمیسیون کشاورزی مجلس گفت: قبول داریم در کشور کمبود آب داریم، اما اقتصاد کشاورزی یک اصل در کشور ما به شمار می‌آید و نباید قیمت آب را بدون در نظر گرفتن شرایط کشاورزان افزایش دهیم.
شاهرود- نماینده شاهرود و میامی در مجلس با بیان اینکه شاهرود دچار کمبود شدید آب است، گفت: این شهرستان ۲۰۰ لیتر بر ثانیه کمبود آب دارد و با تداوم شرایط کنونی تابستان دشواری را خواهیم داشت.
وظیفه پتاسیم در بدن انسان برقرار کردن تعادل آب در بین سلول‌ها است. کمبود پتاسیم در بدن می‌تواند با علائم و نشانه‌هایی همراه باشد که می‌توان به ضعف ماهیچه‌ای، تکرر ادرار، خستگی، احساس نفخ در شکم، یبوست، مورمور شدن بدن، فشار خون بالا، مشکلات تنفسی، ضربان قلب نامنظم و فلج عضلانی اشاره کرد.
محمدتقی حسینی‌طباطبایی، فوق‌تخصص نفرولوژی کودکان و رئیس پیشین دانشگاه علوم‌پزشکی زاهدان گفت: کمبود مواد مغذى مثل آهن، روى، ویتامین آ و… در استان سیستان‌وبلوچستان نگران‌کننده است. این محرومیت در سال‌هاى کرونا و در حال حاضر پس از آن به‌شدت افزایش یافته است، چراکه بیکارى، فقر اقتصادى و فرهنگى، عدم‌آشنایى با بهره‌گیرى از مواد غذایى مفید کم‌قیمت، فقدان آب سالم، گستردگى بیماری‌هاى عفونى، نداشتن مستندات هویتى مثل شناسنامه، فقدان انگیزه براى اصلاح زیرساخت‌ها، شرایط امنیتى استان، فقدان انگیزه حاکمیتى در جهت اصلاح سریع نواقص و… وجود دارد.
گرچه همه رودبار را به عنوان خاستگاه زیتون کشور می شناسند اما سهم ناچیز این شهرستان از سطح زیرکشت این محصول و همچنین کمبود آب مهم ترین چالش های پیش روی زیتونکاران است.
مدیر بهره برداری آبفای منطقه چهار از کسری و کمبود ۱۰ هزار لیتر آب در هر ثانیه در تهران خبر داد.
بیله‌سوار- نماینده مردم پارس‌آباد و بیله‌سوار در مجلس شورای اسلامی گفت: خسارات کشاورزان ناشی از کمبود آب قابل جبران نیست و مسئولان امور آب برای کاستن از این خسارت باید تدبیری مناسب بیندیشند.
بیله‌سوار- نماینده مردم پارس‌آباد و بیله‌سوار در مجلس شورای اسلامی گفت: خسارات کشاورزان ناشی از کمبود آب قابل جبران نیست و مسئولان امور آب برای کاستن از این خسارت باید تدبیری مناسب بیندیشند.
قدس- وزیر نیرو گفت: عمدتاً مصرف شهر همدان ۱۷۰۰ لیتر در ثانیه بود، که با اقدامات انجام شده تا امشب شاهد تأمین ۱۶۰۰ لیتر آب در ثانیه هستیم.
رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران، از اعزام تانکرهای آبرسانی شهرداری تهران در پی مشکلات کمبود آب در همدان به شهروندان و بیمارستان‌های این شهر خبر داد.
شامگاه چهارشنبه، دوم شهریورماه مردم همدان برای دومین شب متوالی در اعتراض به قطعی و کمبود آب این شهر مقابل آرامگاه بوعلی سینا تجمع کردند./ منبع: فارس
آب یک منبع گرانبها است و فکر کردن در مورد میزان مصرف ما نباید صرفا برای مواقع کمبود شدید آب باشد. برای مثال، کاهش مصرف آب باعث صرفه جویی در مصرف انرژی نیز می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ