خوردن آب کیوی خیلی مرسوم نیست ولی با استفاده از کیوی البته همراه با مواد غذایی دیگر یک نوشیدنی خوشمزه و سرشار از ویتامین C می‌توان درست کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یخ، شیر و نوشابه لیمویی! نمیدونم خوشتون اومد یا نه، اما پاکستانی‌ها عاشق این نوشیدنی تگری هستن.
دریافت آب و فیبر کافی در رژیم غذایی می‌تواند به جلوگیری از اجابت مزاج سخت، نادر یا دردناک کمک کند. دو قاشق غذاخوری دانه چیا به تنهایی ۱۰ گرم فیبر دارد. مقدار توصیه شده روزانه فیبر برای زنان ۲۵ گرم و برای مردان ۳۸ گرم است.
از آنجایی که کبد یکی از ارگان‌های اصلی است باید پس از مسمومیت، فورا سم‌زدایی شود. بسته به شیوه زندگی شما، کبد می‌تواند فورا مسموم شود و شما را دچار مشکل کند و رنج بکشید و می‌تواند کار آنرا متوقف سازد.
چای سبز، چای سیاه و حتی چای سفید هرکدام به نحوی دارای خواص پیشگیری از سرطان هستند. بر اساس یک تحقیق در سال ۲۰۱۵، چای سیاه توانایی القای آپوپتوز (مرگ سلولی) در سلول‌های سرطانی در روده بزرگ انسان را دارد.
مصرف بیش از حد قندهای افزوده ممکن است خطر سنگ کلیه را افزایش دهد. قندهای افزودنی در بسیاری از مواد غذایی فرآوری شده، به ویژه نوشیدنی های شیرین شده با شکر، آب نبات، بستنی و کیک ها فراوان هستند.
ترکیب آب و آبلیمو نوشیدنی خوبی برای شروع روز است. این نوشیدنی بدون کافئین و بدون کالری است و ضمناً مقدار قابل‌توجهی ویتامین C دارد. ویتامین C یک آنتی‌اکسیدان است که نقش مهمی در سیستم ایمنی و محافظت از پوست در برابر نور خورشید دارد. این ویتامین برای تولید کلاژن خیلی اهمیت دارد. کلاژن پروتئینی است که ساختار اصلی پوست، تاندون‌ها و رباط‌ها را تشکیل می‌دهد.
معاون توسعه سلامت دفتر طب ایرانی وزارت بهداشت مصرف شربت خاکشیر و تخم شربتی را همراه با گلاب، عرق بید و بیدمشک به عنوان یک نوشیدنی مناسب فصل تابستان توصیه کرد.
یکی از کافه‌رستوران‌های لوکس تهران، یک نوشیدنی گران‌قیمت با روکش طلا مخصوص آقایان را به مشتریان خود سرو می‌کند.
فالوده یکی از دلچسب‌ترین نوشیدنی‌هایی است که می‌توانید به عنوان یک نوشیدنی خنک تابستانی نوش جان کنید. فالوده انواع مختلف داره که از جمله معروف‌ترین اون‌ها میشه به فالوده‌ی شیرازی یا فالوده طالبی اشاره کرد. فالوده رویال یک نوع فالوده به سبک هندی است که با ورمیشل درست میشه.
یک نوشیدنی پرطرفدار جهانی که با نام چای حباب‌دار نیز شناخته می‌شود و زادگاهش تایوان است. امروز قصد داریم طرز تهیه این نوشیدنی پرطرفدار و خوش طعم را به شما آموزش دهیم.
نوشیدنی‌هایی که معمولاً با شکر و قند شیرین می‌شوند، جزو مضرترین گزینه‌ها برای سلامت روده هستند. یک مطالعه منتشر شده در سال ۲۰۲۰ نشان داد که رژیم غذایی سرشار از قند می‌تواند سبب افزایش التهاب شود و تعادل بین میکروبیوم مفید و مضر روده را تغییر دهد و منجر به مشکلات روده شود.
آنتی‌اکسیدان‌های موجود در قهوه به بدن کمک می‌کنند تا با رادیکال‌های آزاد، که عامل استرس اکسیداتیو هستند، مبارزه کند. هر فنجان قهوه حاوی ۲۰۰ تا ۵۵۰ میلی‌گرم آنتی‌اکسیدان است. دریافت این میزان آنتی‌اکسیدان در مبارزه با سرطان کبد، بیماری کبد چرب الکلی و غیر الکلی و هپاتیت C نقش بسزایی دارد.
به گفته سازمان بهداشت جهانی، قند اضافی موجود در نوشابه‌ها و آب میوه‌های بسته بندی شده به عنوان یک اثر پرناتروژنیک بر بدن شناخته شده اند. این بدان معنا است که قند، آب را از سلول‌ها و بافت‌ها خارج می‌کند و سطح مایعات را در بدن کاهش می‌دهد. علاوه بر این، تصور نادرستی از هیدراتاسیون نیز به ما می‌دهد و باعث می‌شود آب کمتری بنوشیم.
مطالعات نشان می‌دهد که نوشیدن چای سیاه به کاهش وزن کمک می‌کند. یک مطالعه منتشر شده در مجله Food & Function نشان داد که در بین ۱۱۱ شرکت کننده بزرگسال، کسانی که سه فنجان چای در روز به مدت ۳ ماه می‌نوشیدند، کاهش قابل توجهی در وزن و سایز دور کمرشان داشتند. محققان معتقدند چای سیاه، متابولیسم چربی را افزایش می‌دهد و حتی می‌تواند میکروبیوم روده را برای کاهش وزن بهبود ببخشد.
اضافه کردن یک تا دو قاشق غذاخوری سرکه سیب به یک لیوان آب و نوشیدن آن، اسید استیک را تأمین می‌کند. اسید استیک قادر است سنگ‌های کلیه را نرم، تجزیه و حل کند و به آسان‌تر شدن فرایند دفع آن‌ها از طریق ادرار کمک کند.
دنیل کاین، بازیکن سابق جوانان آرسنال، پس از صرف یک نوشیدنی با معلولیت جسمی شدید مواجه شده است.
دنیل کاین، بازیکن سابق جوانان آرسنال، پس از صرف یک نوشیدنی با معلولیت جسمی شدید مواجه شده است.
شکر یا قند با مزه شیرینش که برای تقریبا همه افراد مطبوع است، به همه نوع غذا و نوشیدنی افزوده می‌شود، اما مصرف بیش از حد آن هم به بیماری‌های مانند چاقی و دیابت می‌انجامد.
مطالعه‌ای جدید کافئین را به عنوان یک عامل بازدارنده برای دیابت نوع ۲ اعلام کرده است.
مطالعات نشان می‌دهند که مصرف یک فنجان قهوه در روز متوسط طول عمر مردان را سه ماه و متوسط طول عمر زنان را یک ماه افزایش می‌دهد.
شاید مصرف روزانه یک یا ۲ لیوان قهوه در روز برای شما خوب باشد، اما بهتر است درباره قهوه بیشتر فکر کنید؛ شاید این کار استخوان‌ها را شکننده‌تر کنند.
جیمز اوزبی در شهر چایروف ترکیه در مسابقه سالانه یکی از رستوران‌ها شرکت کرد و توانست ر ۱۱ دقیقه و ۵۵ ثانیه ۳۰ سیخ شیشلیک را به همراه سالاد و نوشیدنی بخورد و رکورد قبلی را به میزان ۴ دقیقه کاهش دهد. جایزه وی ۱۰ هزار لیر (حدود ۵۳۰ دلار) بود.
نتایج یک مطالعه بزرگ روی ۲ میلیون نفر نشان داد، مصرف زیاد شیر باعث افزایش سطح کلسترول نمی‌شود. در این پژوهش مشخص شد، کسانی که هر روز شیر می‌نوشیدند، سطح کلسترول بد یا LDL کمتری نسبت به افرادی که شیر نمی‌نوشیدند، داشتند.
توصیه به مصرف روزانه یک نوشیدنی با خواص ضد دیابتی

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ