عضو کمیسیون کشاورزی مجلس گفت: قبول داریم در کشور کمبود آب داریم، اما اقتصاد کشاورزی یک اصل در کشور ما به شمار می‌آید و نباید قیمت آب را بدون در نظر گرفتن شرایط کشاورزان افزایش دهیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس مجلس گفت: باید در برنامه هفتم توسعه تدبیری صورت گیرد که قیمت‌گذاری کالاهای اساسی طوری باشد که افزایش قیمت آن‌ها بیش از میزان افزایش حقوق‌ها نباشد.
رئیس مجلس گفت: باید در برنامه هفتم توسعه تدبیری صورت گیرد که قیمت‌گذاری کالاهای اساسی طوی باشد که افزایش قیمت آن‌ها بیش از میزان افزایش حقوق‌ها نباشد.
قیمت انرژی نباید دست دولت‌ها باشد. مثل هر کالای دیگری این بخش هم باید به بازار سپرده شود. اما مالکیت انرژی دست مردم باشد. این اتفاق نمی‌افتد، چون از یک سو دولت‌ها زیر بار این قضیه نمی‌روند، چون اصل جذابیت بودن در قدرت این است که اختیار این ثروت اصلی دست ما باشد. از سوی دیگر وقتی می‌خواهند قیمت را متناسب با تورم افزایش دهند این کار را نمی‌کنند، چون به همین سیکل‌های انتخاباتی می‌خورند.
سخنگوی شورای رقابت گفت: قیمت خودروهای مونتاژی نباید بیشتر از وارداتی‌ها باشد اما به هر حال درخواست وزارت صمت برای تجدیدنظر در قیمت مونتاژی‌ها را بررسی می‌کنیم.
فاطمی امین وزیر صمت گفت: من گفتم قیمت تمام شده خودرو با قیمت ثابت کاهش پیدا می‌کند؛ این عبارت فنی بود و شاید نباید آن را به کار می‌بردم.
مدیرعامل پرسپولیس می‌گوید اگر ورزشگاه آزادی تعداد بیشتری از هواداران را بپذیرد، قیمت بلیتها نیز کاهش خواهد یافت.
دقت کردیم که قانون بودجه منجر به توسعه تشکیلات نشود، با وجود اینکه در بند‌های مختلف پیشنهادهایی مبنی بر تشکیل صندوق آمده بود، اما آز آنجا که براساس سیاست‌های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی، ما نه تنها نباید شرکت دولتی جدید ایجاد کنیم، بلکه باید شرکت‌های دولتی موجود را نیز واگذار کنیم، ولی متاسفانه در سال‌های اخیر رویه شده که حتی در قانون بودجه، صندوق ایجاد می‌شود.
دقت کردیم که قانون بودجه منجر به توسعه تشکیلات نشود، با وجود اینکه در بند‌های مختلف پیشنهاداتی مبنی بر تشکیل صندوق آمده بود، اما آز آنجا که براساس سیاست‌های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی ما نه تنها نباید شرکت دولتی جدید ایجاد کنیم، بلکه باید شرکت‌های دولتی موجود را نیز واگذار کنیم، اما متاسفانه در سال‌های اخیر رویه شده است که حتی در قانون بودجه، صندوق ایجاد می‌شود
دقت کردیم که قانون بودجه منجر به توسعه تشکیلات نشود، با وجود اینکه در بندهای مختلف پیشنهاداتی مبنی بر تشکیل صندوق آمده بود، اما آز آنجا که براساس سیاست های کلی اصل 44 قانون اساسی ما نه تنها نباید شرکت دولتی جدید ایجاد کنیم، بلکه باید شرکت های دولتی موجود را نیز واگذار کنیم، اما متاسفانه در سال های اخیر رویه شده است که حتی در قانون بودجه، صندوق ایجاد می شود
نماینده مردم قائنات در مجلس گفت: مردم برای تأمین ۲۵ درصد کالای اساسی در فشار هستند و متأسفانه قیمت اقلام خوراکی به قیمت دلار گره خورده است.
عضو کمیسیون تلفیق بودجه گفت: قیمت سیگار باید به گونه‌ای باشد که مشوق مصرف نباشد و از طرف دیگر نباید در داخل مالیات‌هایی روی سیگار وضع کنیم که قاچاق سیگار افزایش یابد.
نماینده مردم قائنات در مجلس گفت: وقتی با بحران گاز مواجه می‌شویم از مردم می‌خواهیم کمک و صرفه‌جویی کنند، اما زمانی که از این مرحله رد می‌شویم با افزایش قیمت گاز، تن مردم را می‌لرزانیم.
به نظر می‌رسد اپل در حال کنار گذاشتن بیشتر بخش گوشی‌های هوشمند میان‌رده است. به گفته برخی منابع، اپل یا تولید نسخه بعدی آیفون SE را به تعویق می‌اندازد یا به طور کلی خط تولید آن را حذف می‌کند.
عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: دولت تا این لحظه برنامه‌ای برای افزایش قیمت حامل‌های انرژی و بنزین ندارد. البته مجلس هم این موضوع را به هیچ وجه نمی‌پذیرد.
عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: دولت تا این لحظه برنامه‌ای برای افزایش قیمت حامل‌های انرژی و بنزین ندارد. البته مجلس هم این موضوع را به هیچ وجه نمی‌پذیرد.
رئیسی با بیان اینکه متأسفانه بخش خودرو به محلی برای فضاسازی علیه دولت تبدیل شده، تصریح کرد: وزارت صمت نباید در قامت خودروساز ظاهر شود بلکه علاوه بر مقابله جدی با انحصار و فراهم کردن شرایط رقابتی باید در جایگاه تنظیم‌گری داشته باشد و با حمایت، هدایت و نظارت، کمیت و کیفیت خودرو را از خودرو ساز مطالبه کند.
برای پاک کردن لکه انار نباید به یکباره کل لباس را زیر آب بگیرید و با شوینده‌ها، شروع به چنگ زدن کنید، بلکه باید فقط همان قسمت لک شده را در آب سرد خیس کنید و با فرچه یا مسواک به طور متناوب روی آن بکشید تا لکه حسابی کمرنگ شود.
سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: اگر فردی به جای یارانه، کارت کالابرگ دریافت کند، باید با کارت کالابرگ اقلامی را که تعیین شده است، به قیمت شهریور ۱۴۰۰ خریداری کند.
وزیر صمت تاکید کرد: از تولید داخلی حمایت می‌کنیم و حمایت ما از برخی جا‌ها نباید به تولیدات دیگر ضربه بزند. حمایت از تولید را شبکه‌ای می‌بینم نه نقطه ای، لذا به ماشین آلاتی که ظرفیت ساخت داخل ندارند اجازه واردات می‌دهیم و به آن‌ها که ساخت داخل دارند ۵۰ درصد اجازه واردات می‌دهیم.
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: در طرح دارویار قرار بر این بود که مابه‌التفاوت ارز ترجیحی با ارز نیمایی در اختیار بیمه قرار گیرد تا پرداختی بیماران برای دارو افزایش پیدا نکند.
وزیر امور خارجه ترکیه تاکید کرد که آمریکا باید از تهدید کردن عربستان به خاطر افزایش قیمت نفت دست برداشته و به‌جای «قلدری» راه‌حل‌های دیگری پیدا کند.
وزیر دارایی فرانسه هشدار داده آمریکا به دنبال سوء استفاده از وضعیت بحران در بازار انرژی است و درگیری در اوکراین نباید به سلطه اقتصادی این کشور منجر شود.
خاندوزی درباره چرایی قطع شدن دستگاه‌های پوز از سوی نانوایان و افزایش ۳۰ درصدی قیمت نان به بهانه افزایش مالیات، گفت: ما هیچ برنامه‌ای برای افزایش مالیات خباز‌ها نداریم و نباید چنین تخلفی انجام شود و در صورت مواجهه با چنین تخلفی، وزارت کشور، استانداری‌ها و سازمان غله پیگیری لازم را انجام خواهند داد.
سرمربی پیکان می گوید صحبت هایی که بلافاصله بعد از بازی ها انجام می‌شود به خاطر هیجانات بالا است و باید آن ها را فراموش کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ