ارلینگ هالند، خرید تابستانی منچسترسیتی، در جریان پیروزی 4-2 این تیم مقابل کریستال‌پالاس در نیمه دوم نمایشی استثنایی داشت و با به ثمر رساندن سه گل مهم‌ترین نقش را در این پیروزی بازی کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بارسلونا در شروع نیمه دوم بازی با کادیز شانس مسلمی برای باز کردن دروازه حریف داشت اما تیر دروازه مانع از آن شد.
جوزپه ماروتا، مدیر اجرایی اینتر، تایید کرد که با بنجامین پاوارد به توافق رسیده اند و گفت‌وها با بایرن نیز کاملا مثبت بوده است.
سالاد الویه ازجمله غذا‌های سرد بسیار پرطرفدار و محبوب در ایران است که تهیه آن نیاز به دانستن برخی نکات و فوت و فن‌ها دارد که در این مطلب به آن پرداخته‌ایم.
هری کین که در نیمه اول دیدار بایرن مقابل وردربرمن پاس گل داده بود در نیمه دوم موفق به گلزنی شد تا در اولین بازی فیکس خود با پیراهن این تیم برای باواریایی‌ها گلزنی کند.
با اعلام ترکیب اصلی بایرن مونیخ برای دیدار با وردربرمن در هفته اول بوندس‌لیگا نام هری کین برای اولین بار در ترکیب ثابت باواریایی‌ها دیده می‌شود.
کیومرث هاشمی که امروز در مجموعه آزادی حاضر شده بود، شخصا پیگیر وضعیت دریاچه آزادی شد.
رئیس جمهور با بیان اینکه باید از دو سرمایه معنوی و اجتماعی سپاه، پاسداری شود، گفت: شیعه، سنی، مسلمان و غیر مسلمان امروز سپاه را ملجا و پناه خود می‌داند.
ورزشگاه پاس قوامین را می توان پرطرفدارترین ورزشگاه تهران دانست؛ مسئولان این ورزشگاه این روزها حسابی سرشان شلوغ است.
محمد محبی در همه بازی های به میدان آمده با هدایت امیر قلعه نویی یا گل زده یا پاس گل داده که در نوع خود جالب توجه است.
گل دوم منچستریونایتد به چلسی روی یک کار تیمی به ثمر رسید که پاس رونالدینیویی کاسمیرو زیباترین بخش آن بود.
ستاره ایرانی فاینورد در جریان پیروزی تیمش مقابل اِمِن توانست پاس گل بدهد.
روملو لوکاکو که در برد 3 بر صفر اینتر برابر امپولی 2 گل زد و یک پاس گل داد، از مربی بدنسازی اینتر و هواداران تیم تشکر کرد که به او کمک کردند دوباره در لیگ اوج بگیرد.
جشن شادی پرهیجان و تند بعد از ارسال پاس گل برای شهریار- انگار رامین رضاییان بیش از همه به دنبال قهرمانی است.
کوین دی‌بروینه، ستاره منچسترسیتی، سریع‌تر از همه بازیکنان تاریخ لیگ برتر به رکورد 100 پاس گل در این رقابت‌ها رسید.
کوین دی‌بروینه، ستاره منچسترسیتی، سریعتر از همه بازیکنان تاریخ لیگ برتر انگلیس به رکورد 100 پاس گل رسید. صدمین پاس گل او امشب در دیدار مقابل ساوتهمپتون به ارلینگ هالند داده شد.
در لحظات پایانی مسابقه حساس تراکتور-سپاهان، ریکاردو آلوز پس از یک پاس رو به عقب اشتباه برای بازیکنان سپاهان روی زمین نشست و درخواست تعویض خود را داشت.
جک گریلیش در جریان پیروزی 4-1 منچسترسیتی مقابل لیورپول درخششی خارق‌العاده داشت و علاوه بر یک گل و یک پاس گل در واقع کلید درخشش استثنایی تیم پپ در نیمه دوم مسابقه بود.
بی دلیل نبود که در ابتدای فصل جواد نکونام تاکید زیادی برای جذب دوباره آرش رضاوند داشت، اما ریکاردو ساپینتو که هیچ شناختی از بازیکنان استقلال نداشت، در نهایت به این نتیجه رسید این بازیکن را حفظ و از او در ترکیب تیم بهره ببرد و بدون شک امروز از اتخاذ این تصمیم خرسند است. بازیکنی که بدون ادعاست و در منطقه پشتیبانی به خوبی بازی می‌کند و حتی اگر لازم باشد دعوا هم می‌کند.
استقلال در دور برگشت لیگ برتر یکی از شایسته ترین تیم ها درفاز تهاجمی بوده است. 16 گل در 7 بازی بدین معنی است، معدل گل آبی ها در دور برگشت 2.28 است.
آلوارو رودریگز، مهاجم 18 ساله رئال، دیشب در دومین بازی رسمی‌اش، یک پاس گل داد و در رختکن با استقبال متفاوت ادواردو کاماوینگا روبرو شد.
تحلیل مهار باورنکردنی مارتینز: بی‌نقص بود، پاس را دید، فضا را بست و بدنش را مقابل توپ گذاشت.
فوق ستاره آلبی سلسته در دیدار مقابل کرواسی به دو اتفاق مهم درآستانه فینال رسید.
لیونل مسی امشب در جریان پیروزی 4-3 پی‌اس‌جی بر تروا یک گل تماشایی به ثمر رساند و یک پاس گل داد تا نقش مهمی در این پیروزی بازی کند.
انتقادها از چمن ورزشگاه پاس قوامین در حال افزایش است و این مساله احتمال کوچ پیکان و هوادار را افزایش داده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ