تحلیل مهار باورنکردنی مارتینز: بی‌نقص بود، پاس را دید، فضا را بست و بدنش را مقابل توپ گذاشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
برد سخت و مهم سیتی در شب خاموش هالند
چند ماه پیش لایحه حمایت از عفاف و حجاب از سوی قوه قضائیه تهیه شد و در قالب 9 ماده به دولت ارائه گردید.در دولت با بحث و بررسی پیرامون این لایحه تبصره ها و موادی به آن افزوده شد و دولت این لایحه را با حدود 14 ماده مجلس ارائه کرد.در مجلس هم این لایحه به ۷۰ ماده افزایش یافت.
در صورت رعایت برخی نکات و نگهداری منظم از یخچال خود می‌توانید طول عمر دستگاه را افزایش دهید و از سوی دیگر، مانع از افرایش قبض برق خانه شوید.
یک نهاد مهم حکومتی در آلمان اعلام کرد قاعده 50+1 درصد که مانع از خرید صد در صدی مالکیت باشگاه‌های این کشور توسط سرمایه‌گذاران بزرگ به حساب می‌آید کماکان لازم الاجرا است.
دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: یکی از سؤالات مهم این است که آیا صوت و تصویر را باید حاکمیتی بدانیم یا نه؟ اکثر مسؤولان و قانونگذاران معتقدند، چون جنبه عمومی دارد پس حاکمیتی است.
ادین ژکو در فینال لیگ قهرمانان با پیراهن اینتر برابر منچسترسیتی به میدان خواهد رفت، تیمی که سال‌ها در آن بازی کرده و از آن خاطره دارد.
اریک تن هاخ، سرمربی منچستریونایتد می‌گوید شاگردان پیشرفت مناسبی در فصل اخیر داشته‌اند و اکنون آماده قهرمانی جام حذفی هستند.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در نکته‌ای مهم افزودند: گاهی برخی می‌خواهند به فلان مسئول سیلی بزنند، اما در عمل به مجلس سیلی می‌زنند، در حالی که تعرّض به آبروی افراد و هویت دینی و انقلابی آن‌ها جایز نیست. البته این توصیه مربوط به مردم هم هست، ولی ما مسئولان که روی منبر‌های بلند نشسته‌ایم و همه صدای ما را می‌شنوند، باید این ملاحظات را بیشتر رعایت کنیم.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در نکته‌ای مهم افزودند: گاهی برخی می‌خواهند به فلان مسئول سیلی بزنند، اما در عمل به مجلس سیلی می‌زنند در حالی که تعرّض به آبروی افراد و هویت دینی و انقلابی آن‌ها جایز نیست. البته این توصیه مربوط به مردم هم هست، ولی ما مسئولان که روی منبر‌های بلند نشسته‌ایم و همه صدای ما را می‌شنوند، باید این ملاحظات را بیشتر رعایت کنیم.
اریک تن‌هاخ به سیتی و موفقیت های بزرگ این تیم توجهی ندارد و برای او فعلا کسب سهمیه لیگ قهرمانان اهمیت بیشتری دارد.
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی می گوید در یک سال پیش رو همه مسابقات تدارک مهمی برای درخشش در المپیک است.
رئیس‌جمهور روسیه اعلام کرد که این کشور اجرای تعهداتش ذیل معاهده «نیو استارت» را به حالت تعلیق در خواهد آورد.
دتمار هامان معتقد است ارلینگ هالند اصلا بازیکن مناسبی برای سیتی نیست و تیم با او 10 نفره است.
مارتین اودگارد، کاپیتان آرسنال، می‌گوید توپچی‌ها به منچسترسیتی اهمیت نمی‌دهند و احساس نمی‌کنند در کورس قهرمانی لیگ برتر تحت فشار هستند.
علیرضا رضایی که در ثانیه های پایانی نیمه اول یک سیو بزرگ داشت، به شکل عجیبی دروازه اش باز شد.
با اعلام رئیس فدراسیون یکی از مهم‌ترین پرونده‌های حقوقی فوتبال ایران بسته و طلب ویلموتس از محل مشخصی پرداخت می‌شود.
تقریبا همه روزنامه‌های مهم آرژانتینی تیتر اصلی‌شان را به پیروزی این تیم مقابل کرواسی و صعود به فینال جام جهانی اختصاص دادند.
رئیس جمهور و ریاست قوه قضاییه در پیامی از اعضای پرتلاش و باغیرت تیم ملی فوتبال که شیرینی پیروزی را به کام مردم کشورمان نشاندند صمیمانه تشکر کردند.
سرمربی تیم ملی تکواندو گفت: همه تیم‌ها در مسابقات جهانی برای کسب سکو تلاش می‌کنند و ما نیز مانند همه تیم‌ها به دنبال این مهم هستیم.
از یک طرف ما به عنوان مقام قضایی دارای وظایف و مسئولیت‌های سنگین و خطیر هستیم و از سویی دیگر اختیاراتی نیز داریم؛ همچنین شیطان و هوای نفس نیز در کمین است؛ باید به این مقوله‌ها توجه کنیم؛ نباید وقتی فردی مستحق بازداشت نیست به صرف اینکه مقام قضایی از این اختیار برخوردار است، دستور بازداشت فرد مزبور را صادر کند
تیم‌ملی والیبال ایران امشب در یک بازی بسیار حساس و مهم به مصاف برزیل می رود.
تیم‌ملی والیبال ایران امشب در یک بازی بسیار حساس و مهم به مصاف برزیل می رود.
تیم‌ملی والیبال ایران امشب در یک بازی بسیار حساس و مهم به مصاف برزیل می رود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ