جشن شادی پرهیجان و تند بعد از ارسال پاس گل برای شهریار- انگار رامین رضاییان بیش از همه به دنبال قهرمانی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون مبارزه با سرقت‌های خاص پلیس آگاهی پایتخت، از دستگیری اعضای یک باند سرقت خشن در تهران خبر داد و گفت: متهمان این پرونده در چهار عملیات همزمان پلیس، دستگیر شدند.
جانلولیئجی دوناروما، دروازه‌بان پاری‌سن‌ژرمن، با وجود زندگی در یکی از امن‌ترین نقاط پاریس مورد سرقت هولناک دزدان ناشناس قرار گرفت.
روزنامه فرهیختگان نوشت: فیلم‌هایی مثل خیابان اندرزگو نه ترویج حجاب و نه کمک کردن به حکمرانی است بلکه نشان می‌دهد شکست در این عرصه پذیرفته شده و تنها راه مانده، شکل دستوری و خشن است. بازگشت به نقطه صفر یعنی بازگشت به گسست اجتماعی و خلق بحران‌های جمعی وسیع‌تر.
مارکو رویس اولین گل فصل را برای بروسیا دورتموند به ثمر رساند.
مارکو رویس اولین گل فصل را برای بروسیا دورتموند به ثمر رساند.
سمنان- رئیس کل دادگستری استان سمنان گفت: طی سه ماه ابتدای سال ۱۴۰۲ به نسبت مدت مشابه سال قبل وقوع جرایم خشن مانند قتل، آدم ربایی و ... در استان ۱۰ درصد کاهش یافته است.
سخنگوی شورای امنیت ملی کاخ سفید پیش‌شرط واشنگتن برای حمایت از مذاکرات صلح بین اوکراین روسیه را اعلام کرد.
جاستین کلایورت آخرین قربانی سرقت از خانه فوتبالیست‌های مشهور است. سارق‌ها همسر او را کتک زدند و جواهراتش را دزدیدند.
جاستین کلایورت آخرین قربانی سرقت از خانه فوتبالیست‌های مشهور است. سارقها همسر او را کتک زدند و جواهراتش را دزدیدند.
رئیس پلیس آگاهی تهران در خصوص دستگیری زورگیران خشن در تهران گفت: اعضای این باند تاکنون به سرقت ۱۰۰ گوشی تلفن همراه اعتراف کرده اند که ۵۰ شاکی آن تاکنون شناسایی شده است.
برخورد دو بازیکن شاخص در جریان بازی استون‌ویلا و ولورهمپتون سوژه شد.
دیوید مویس، سرمربی باتجربه وستهم، شرایط مربیگری در دنیای فعلی را متفاوت از گذشته می داند.
این حرکت رونالدو موجب گرفتن کارت زرد از داور شد. این بازیِ پرتنش ۲ بر صفر به نفع الهلال تمام شد تا کریس از قهرمانی در لیگ عربستان فاصله بگیرد.
فیلمی جدید از برخورد خشن پلیس آمریکا با یک متهم در ایالت کالیفرنیا را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
درحالیکه ریچارلیسون، مهاجم تاتنهام، به دلیل درگیری‌اش با دروازه‌بان آرسنال زیر ذره‌بین قرار دارد تصاویر جدید نشان می‌دهد او با تومیاسو، ستاره ژاپنی آرسنال، هم درگیری فیزیکی پیدا کرده است.
برای دهه‌ها، دانشمندان در مورد اینکه این فلزات سنگین از کجا آمده‌اند و چطور به کره زمین رسیده‌اند، نظریه‌هایی را مطرح کرده‌اند. ایده اصلی این بود که یک اتفاق در پی یک رویداد کیهانی بسیار خشن، مثل برخورد بین دو ستاره نوترونی رخ داده.
سفیان امرابط، ستاره تیم ملی مراکش، پس از پیروزی برابر اسپانیا تصاویر تحریک‌آمیزی را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشت.
زورگیری خشن با شگرد پرسیدن نشانی در شیراز
بازی تیم‌های فوتبال شیلی و ایتالیا در سال ۱۹۶۲ بخاطر رفتارهای خشن و وحشیانه بازیکنان به خشن‌ترین بازی جام جهانی لقب گرفت.
مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در پی انتشار کلیپی مبنی ضرب و شتم احدی از سوی مأموران انتظامی اطلاعیه ای را صادر کرد.
آیت الله سید مجتبی طاهری خرم آبادی، مدیر مدرسه فقهی امام خمینی(س) قم، با انتقاد از رفتارهای خشن در مقابله با بی حجابی، گفت: هم کسی که این رفتار با او شود حتما ناراحت می شود و اگر خودش هم اعتقاد کوچکی داشته، آن هم از بین می رود و هم کسی که این صحنه ها را ناظر است حتما متنفر می شود.
نیروهای پلیس به شرکت کنندگان در مراسم عزاداری حسینی در سرینگر هندوستان حمله، ده‌ها تن را زخمی و شمار بسیاری را دستگیر کردند.
رونی ۲۰ میلیون پوند برای امنیت خانه‌اش در چشایر انگلیس هزینه کرده تا وقتی در آمریکا مشغول مربیگری است، نگرانی همسر و ۴ پسر کودکش نباشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ