دنیل مالدینی، فرزند اسطوره باشگاه میلان، مدعی شد مدت ها منتظر گلزنی در سری آ بوده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
خطوط فیبرنوری، داده‌ها را به شکل پالس‌های نور لیزر منتقل می‌کنند؛ دقیقا مثل خطوط فیبرنوری زمینی. استفاده از فرکانس‌های متعدد نور (رنگ‌ها) بدین معناست که داده‌های بیشتری را می‌توان همزمان ارسال کرد. تجهیزات شبکه در ساحل و در دو انتهای کابل، داده‌ها را برای انتقال در نور رمزگذاری کرده و بعد از دریافت داده‌ها، آن‌ها را رمزگشایی می‌کنند.
تیم ملی والیبال جوانان ایران بعدازظهر دیروز برای مرحله دوم مسابقات قهرمانی زیر 21سال جهان تمرین کرد.
کارشناس تغذیه بیان کرد: در دنیا صد‌ها کپک وجود دارد با مصرف مواد غذایی بخشی از کپک‌ها را وارد بدن می‌کنیم که بسیاری از این کپک‌ها بیماری‌زا نیستند، اما اگر مقدار زیادی از کپک‌ها مصرف شود می‌توانند خطر ساز باشند به عبارتی بدن انسان می‌تواند تا حدودی در مقابل کپک‌ها مقاومت کند، اما برخی از کپک‌ها خطرناک و یا کشنده هستند و حتی با یک بار مصرف هم مشکل ایجاد، پس بهتر است احتیاط شود.
بعد از کنار گذاشتن پائولو مالدینی از کرسی‌های مدیریت میلان این باشگاه حالا قصد دارد پسر او دنیل مالدینی را بار دیگر به عنوان بازیکن قرضی واگذار کند.
«دانیل اورتگا» رئیس‌جمهور نیکاراگوئه در استقبالی گرم و صمیمی به رئیس‌جمهور کشورمان خوش‌آمد گفتند ؛ در این مراسم از شهید سپهبد سلیمانی تمجید و به احترام ایشان یک دقیقه سکوت اعلام کرد.
تیم ملی والیبال ایران در دومین مسابقه هفته نخست خود در لیگ ملت‌ها برای سی‌امین بار در تاریخ برابر لهستان قرار خواهد گرفت.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: از صبح امروز و در مسیر جنوب به شمال بزرگراه مدرس مقابل خیابان ظفر، با توجه به ترکیدگی لوله آب شاهد بار پر حجم ترافیک در این محدوده هستیم.
سرمربی تیم فوتبال سپاهان بار دیگر به صورت غیرمستقیم به پرسپولیس حمله کرد و آنها را به دلیل بازی در خانه مقابل پیکان به چالش کشید.
تیم نیوسینتس برای پانزدهمین بار قهرمان لیگ ملی ولز شد تا بازیکنانش جام عجیب این مسابقات را بالای سر ببرند.
ژوزه مورینیو در آستانه بازی با فاینورد دلیل محکمی برای توانایی بازگشت تیمش به بازی دارد.
رسانه‌های اسپانیایی می‌گویند دنی آلوز که قرار است دوشنبه این هفته در دادگاه حاضر شود در دفاعیات خود ماجرای اتهاماتش را متفاوت با آنچه پیش از این به زبان آورده بود روایت خواهد کرد.
دنی آلوز که درخواست داده بود یک بار دیگر از خود دفاع کند، دوشنبه هفته بعد برای پنجمین بار مقابل قاضی قرار خواهد گرفت.
پل گاسکوئین همچنان یکی از عجیب ترین شخصیت های فوتبالی دنیا محسوب می شود.
مهاجم برزیلی پرسپوليس بار دیگر با اعتماد یحیی گل‌محمدی به صورت فیکس به کار گرفته شد اما نتوانست طلسم گل نزدن را بکشند و اینبار اخراج هم نصیب وی شد.
بیمه ملت به دلیل شفافیت مالی در فرآیندهای بیمه‌گری، برای نخستین بار برنده جایزه ملی مدیریت مالی ایران شد.
معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ گفت : راکبین قبل از روشن نمودن موتورسیکلت خود حتما از کلاه کاسکت استفاده نمایند.
با احتساب آمار رسمی شاخص ۲۴ساعته کیفیت هوا، تهرانی‌‌ها از ۲۹ آبان تا دوم آذرماه هوای ناسالم برای گروه‌های حساس تنفس کردند و به دلیل عدم مقابله موثر با افزایش غلظت آلاینده‌ها، این شاخص با توجه به نبود باد موثر در روزهای پایانی هفته با وجود تعطیلی و کاهش بار ترافیک همچنان روند افزایشی را طی کرد و پنج‌‌شنبه و جمعه هوای تهران برای همه شهروندان ناسالم شد.
تسلا به دلیل اختلالی در سیستم کمک فرمان برای بیش از ۴۰ هزار خودرو فراخوان صادر کرده است. این هفدهمین فراخوان خودروهای تسلا در ۲۰۲۲ میلادی است.
رئیس باشگاه بارسلونا بار یگر به یوفا حمله کرد و گفت که این نهاد توان مقابله با باشگاه هایی که از حمایت دولت ها برخوردارند(پی اس جی و سیتی) نمی شود و به همین دلیل از سوپرلیگ حمایت می کند.
معاون محیط زیست سازمان حفاظت از محیط زیست گفت: تنها ما در کشور ایران هستیم که تمام بار حفاظت از تنوع زیستی را به دوش دولت گذاشته ایم و بعد می‌پرسیم که چرا نتیجه نمی‌گیریم.
رئیس‌جمهور گفت: امروز دنیا به حقانیت، عدالت‌خواهی و جایگاه والای ایران اسلامی واقف شده است.
در یکی از محله‌های شمال تهران برای دیده شدن تابلو‌های یک ساختمان پزشکان، درختان مقابل این ساختمان را قطع کردند.
ترکیه و اوکراین تأیید کردند که اولین محموله غلات اوکراینی بندر اودسا را ترک کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ