ماسیمیلیانو آلگری، مربی یوونتوس، معتقد است بازی فردا برابر اینتر متفاوت با رویارویی‌های اخیرشان است و فریب شرایط بد فعلی اینتر را نخواهند خورد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هافبک جدید نساجی امیدوار است دوباره در فوتبال ایران و آسیا بدرخشد.
گل‌محمدی در اولین نشست خبری فصل پاسخگوی سوالات خبرنگاران حوزه پرسپولیس بود.
وینیسیوس جونیور، ستاره برزیلی رئال مادرید، می‌گوید از به‌تن کردن پیراهن شماره 7 بسیار خوشحال است.
بنجامین مندی، بازیکن سابق منچسترسیتی و تیم ملی فوتبال فرانسه، روز جمعه ۲۳ تیرماه، از تمام جرایم جنسی تبرئه شد و به یک دعوی سه ساله پایان داد. او در پاسخی کوتاه به پرسش‌های خبرنگاران پرشماری که بیرون دادگاه منتظر او بودند گفت: «الحمدالله». هیئت منصفه دادگاهی در شهر چستر کشور انگلیس، بنجامین مندی را پس از یک محاکمه سه هفته‌ای که حدود سه ساعت و ۱۵ دقیقه طول کشید، در مورد اتهام‌های تجاوز جنسی و تلاش به تجاوز به عنف، بی‌گناه شناخت. وکیل مندی به مطبوعات به خبرنگاران گفت: این دومین باری است که آقای مندی با حضور هیئت منصفه محاکمه و بی گناه شناخته می‌شود. او خوشحال است که هر دو هیئت منصفه به رأی صحیح رسیده‌اند.
شب اعدام صدام حسین روحیه خوبی داشت، خوشحال بود و اثری از اضطراب در او دیده نمی‌شد. آن شب او از ما برنج و گوشت مرغ خواست. برایش بردیم، با اشتهای خوب خورد و دوباره تقاضای عسل و آب جوش داشت. برایش فراهم شد سه لیوان عسل و آب جوش هم خورد و گفت: از کودکی این شربت را می‌نوشیده است.
وزیرخارجه عربستان گفت: خیلی خوشحالم امروز در تهران حضور دارم. ما گفتگوهای مثبت و شفافی را داشتیم که در چارچوب تکمیل توافق دو کشور در پکن است.
پیشکسوت و مربی سابق پرسپولیس معتقد است این تیم باید بدون توجه به هجمه‌ها و حواشی، تنها روی پیروزی در دو دیدار آینده خود تمرکز کند.
سیمونه اینزاگی از دبل روملو لوکاکو برابر امپولی ستایش کرد و گفت از اینکه هر چهار مهاجم بزرگش در دسترس هستند، خوشحال است.
روایتی متفاوت از پوشش رسانه‌ای فوتسال زنان از نگاه خبرنگار حوزه زنان سایت "ورزش سه".
در پایان هفته نوزدهم بیست و دومین دوره رقابتهای لیگ برتر فوتبال دو تیم پرسپولیس و سپاهان نفس به نفس هم در صدر جدول قرار گرفتند و استقلال با سه امتیاز فاصله در رده سوم است.
روی ماتا مربی استقلال در نشست خبری پس از بازی با نفت مسجدسلیمان گفت نمی‌دانم چرا هواداران با رضاوند و مهری مشکل داشتند.
سیمونه اینزاگی، سرمربی اینتر، از اینکه تیمش در سه هفته، دو بار میلان را شکست داد، ابراز خوشحالی کرد.
بازگشت سادیو مانه به تمرینات، اتفاق خوبی بود که امروز بایرنی ها را خوشحال کرد.
رژیم صهیونیستی مجوز ورود سه عضو ارشد جنبش فتح و تشکیلات خودگردان فلسطین را به سرزمین های اشغالی به علت دیدار با «کریم یونس» لغو کرد.
سرمربی منچستریونایتد با ابراز خوشحالی از پیروزی سه بر صفر مقابل بورنموث تاکید کرد که این بهترین بازی تیمش نبود.
سه امتیاز ارزشمند پیکان از تقابل با سپاهان رده سومی مجتبی حسینی را به وجد آورد.
برگزاری دربی در روز سه شنبه در هاله ای از ابهام قرار دارد و شاید به دلیل بالا بودن شاخص آلودگی هوای تهران لغو شود.
رونالد آرائوخو دیروز به تمرین بارسلونا برگشت و مشخص شد که او هنوز به سه هفته دیگر ریکاوری برای رسیدن به فرم گذشته خود نیاز دارد.
انگلیس جمعه شب مقابل ایالات متحده آمریکا با مشکل فقدان خلاقیت در خط میانی رو به رو بود، مشکلی که جیمز مدیسون ستاره لسترسیتی ممکن است بتواند آن را برطرف کند.
به محض به ثمر رسیدن تک گل سه امتیازی تیم استقلال بازیکنان آبی‌پوش قصد شادی داشتند که یکی از بازیکنان آبی پوش مانع از این کار شد.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با ابراز خوشحالی از برتری تیمش برابر مس رفسنجان بار دیگر از نداشتن زمین تمرین مناسب گلایه کرد.
کاکا، ستاره سابق فوتبال برزیل، در مصاحبه جدید خود گفت که نیمار سه سال پیش تمایل جدی برای بازگشت به بارسلونا داشت ولی الان او از شرایطش در پاریس کاملا راضی است.
سرمربی پرسپولیس می‌گوید تلاش می‌کند خوشحالی را به هواداران تیمش بدهد.
داریو بندتو زننده تک گل بازی در نیمه دوم بود تا سه امتیاز را به میزبان بدهد که البته خوشحالی وی به شدت جالب بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ