زوج لائوتارو مارتینز و روملو لوکاکو بار دیگر در اینتر شکل گرفته و این دو در یورو دربی از ابتدا کار را شروع خواهند کرد. این خبری بد و ترسناک برای میلان است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دو تیم ایران و ژاپن امروز در دیداری دوستانه قبل از شروع رسمی قهرمانی آسیا به مصاف هم خواهند رفت.
مائوریتسیو پوچتینو، سرمربی چلسی، اعتراف کرد که جذب کیلیان امباپه چیزی خارج از واقعیت است.
کابین زوتی T ۳۰۰، شباهت بسیاری با محصولات گروه فولکس‌واگن دارد. تریم دو رنگ و نمایشگر بزرگ لمسی، بیشترین خودنمایی را در این کابین دارند. یکی از نکات توجه ما را برانگیخت، این بود که دکمه‌های مهمی مثل فلاشر، در دورترین فضای ممکن برای راننده و در سمت راست نمایشگر قرار گرفته که این یعنی ابتدایی‌ترین نکات طراحی، در نظر گرفته نشده است!
ذکریایی، متخصص فلوشیپ سم‌شناسی بالینی می‌گوید: در مسمومیت مشروب حاوی متانول، چالش اصلی ما این است که اصلا نمی‌دانیم بیمار چه چیزی مصرف کرده، چون این بیماران، ۴۸ الی ۷۲ ساعت بعد از مصرف مشروب با علایم متانول مواجه می‌شوند و در مراجعه به مرکز درمانی هم، درحالی که ممکن است مسمومیت متانول تا مرحله اسیدوز متابولیک و درگیری کلیه‌ها پیش رفته باشد، معمولا مصرف مشروب را کتمان می‌کنند.
رقابت جو بایدن و دونالد ترامپ در سیاست چیز تازه‌ای نیست، اما دیدن این دو در خیابان و در حال دوئلی عجیب کاری است که فقط در دنیای تصاویری ساخته شده با هوش مصنوعی ممکن است.
مربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان گفت: اختلاف این قهرمانی فقط دو امتیاز و یک شوت بود. به همین دلیل چیزی از ارزش‌های تیم خوب کاله کم نمی‌شود.
ترافیک بالا در برخی فرودگاه‌های جهان می‌تواند حساسیت فرود و پرواز هواپیماها را بالاتر از آن چیزی ببرد که هست. منبع: آخرین خبر
سرمربی تیم ملی ایران واکنش جالب توجهی نسبت به شایعه خداحافظی سامان قدوس و کریم انصاری‌فرد از تیم ملی داشت.
چیزی که نگرانم می‌کند این است که به همه چیز منفی نگاه میکنید. باید خوشبین تر باشیم.
چیکینیو، هافبک پرتغالی بنفیکا می‌گوید این تیم با وجود شکست دو گله مقابل اینترمیلان در بازی رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، می‌تواند در سن‌سیرو سه گل به ثمر برساند.
سنگربان تیم فوتبال فولاد خوزستان در مصاحبه‌ای به صورت تلویحی از رابطه نه چندان خوب با رشید مظاهری در سپاهان حرف زد.
روند بیماری ممکن است از دو هفته تا شش ماه طول بکشد. علائم مشابه مانند اسپاسم عضلانی، عدم کنترل عضله، بدتر شدن مشکلات حافظه ممکن است در انسان ایجاد شوند.
در تهران قدیم اتوبوس‌های دو طبقه به شهروندان تهرانی خدمات ارائه می‌دادند، اتوبوس‌هایی که حالا از آن‌ها چیزی جز خاطره باقی نمانده.
به گفته محمد کشوری، کارشناس فضای مجازی؛ «چیزی که میلیون‌ها نفر از آن استفاده می‌کنند را نمی‌توانید ممنوع کنید. چه خوش‌مان بیاید چه نه!» وی توضیح می‌دهد: فیلتر کردن وقتی معنا دارد که برای تعداد خیلی زیاد انجام شود. به‌عنوان مثال در امارات سایت پورنوگرافی فیلتر است؛ چراکه یک درصد جامعه از آن استفاده می‌کنند. در جامعه ما همین است، هر کاری کنید باز یکی دو درصد ممکن است دنبال این سایت‌ها باشند. این را می‌توان فیلتر کرد، چون جلوی یک درصد از مردم می‌توان ایستاد، ولی اگر ۳۰ میلیون نفر کاربر فعال وجود داشته باشند، جلوی این تعداد نمی‌توان ایستاد.
دارنده دو مدال نقره و برنز جهان گفت که بعد از شکست تیم ملی فوتبال مقابل آمریکا در جام‌ جهانی قطر، کشتی می‌توانست این تیم را در خانه خودش شکست دهد اما قهرمانی را تقدیم آنها کردیم.
کرواسی و مراکش، دو تیمی که در ترکیب خود جای خالی یک شماره 9 را احساس می کردند، از صعود به دیدار پایانی جام جهانی بازماندند.
کاسمیرو و لوکا مودریچ یک بار دیگر نشان دادند ستاره های بزرگ چگونه در دنیای فوتبال رفتار می کنند.
علی اکبر گرجی نوشت: برخی، تنها یک قرائت خاص از اسلام را اجرا می‌کنند. در این دو ماه کم وبیش جوانان ما توانسته‌اند آزادی‌های خود را در این زمینه کسب کنند و در عمل گشت ارشاد حضور ندارد، اما در خیابان‌ها رفتار‌ها و پوشش‌ها محترمانه است، زیرا مردم ایران به‌صورت سنتی و در گذارِ تاریخ مردمی عفیف بوده‌اند. نکته دیگر آن است که باید قوانین را به نحوی اصلاح کنند که قانون تبدیل به چیزی شود که اکثریت مردم می‌خواهند. قانونی که با نگاه عمومی ناسازگار بوده و بیانگر اراده عموم ملت نباشد، اعتبار ندارد.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران پس از شکست تیمش برابر انگلیس به تمجید از عملکرد بازیکنانش در این دیدار پرداخت و گفت: هنوز چیزی تمام نشده و ما دو بازی دیگر پیش رو داریم.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران پس از شکست برابر انگلیس گفت "هنوز چیزی تمام نشده" و ایران دو بازی دیگر در جام جهانی دارد.
تیم فوتبال مس رفسنجان اگرچه در دو دیدار ابتدایی فصل به نتیجه‌ای بهتر از دو تساوی دست پیدا نکرده ولی مرور بازی‌های این تیم نشان می‌دهد شایستگی این تیم خیلی بیشتر از این دو امتیاز کسب شده است.
علی قلی‌زاده می‌گوید حواشی پیرامون تیم ملی و استوری‌هایی که ملی‌پوشان منتشر می‌کنند خدشه‌ای به همدلی بازیکنان وارد نمی‌کند.
آیا اقتضای سیاست نه شرقی – نه غربی این نیست که در منازعه میان دو قدرت سلطه‌گر جانب هیچیک را نگیریم؟ ما با این موضعگیری چه چیزی به دست می‌آوریم؟ و گندم چه کسی را می‌سابیم؟ چه زیباست نصیحت مولوی که می‌گوید: گر دعا‌های تو می‌سازد مُجاب – با دعائی گندم خود را بساب!
داوودی در پاسخ تاکید کرد: من به عنوان یک فیلمساز تفاوتی با آحاد جامعه ندارم. حاصل کار من ممکن است مخاطب بیشتری از مردم کوچه و بازار داشته باشد. این تغیر و تاثیرات بر همه چیز بوده و روی من هم بوده است. گذر از این تغییرات برای ما به سختی بوده. در نظر داشته باشید نمایش بسیاری از اصول اولیه انسانی - ارتباطی در سینما ممکن نیست. به عنوان مثال یک فیلم خانوادگی یا عاشقانه که می‌سازید و ارتباطات دو عاشق یا مناسبات خانواده‌ها را که نشان می‌دهید حق نشان دادن خیلی چیزها را نداریم و در این سال‌ها مجبور شدیم که موقعیت‌های جدیدی بسازیم در این موارد. پس من از خودم حرف نمیزنم؛ از ۴ دهه ای صحبت می‌کنم که این فشارها با سینما متناقض بود است. پس همین فشارها و تغییرات سیاسی و اجتماعی تاثیرات متفاوتی هم بر ما داشته‌اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ