فردین رابط بعد از اینکه از استقلال کنار گذاشته شد راه سوئد را پیش گرفت و پیراهن زرد رنگ دالکورد را بر تن می‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
محمدجواد حسین‌نژاد می‌گوید اینکه دیگران نگران آینده او هستند، باعث استرس خودش هم شده است.
سنگربان سابق تیم‌ملی فوتسال که به تازگی در عرصه مربیگری مشغول شده، بی پرده از اتفاقات تیم‌ملی و ماجرای لغو دیدار تیمش در هفته اول لیگ‌برتر می‌گوید.
دمای لوت اختلاف زیادی با دیگر نقاط کره زمین دارد چرا که در بعضی از نقاطی که تیم تحقیقاتی دکتر کردوانی پا به آن گذاشته‌اند هیچ نشانه‌ای از حیات وجود نداشته. آن‌ها هیچ موجود زنده‌ای پیدا نکرده‌اند حتی یک باکتری! این درحالی است که در گذشته تصور می‌شد گرم‌ترین نقطه زمین «دره مرگ آمریکا» یا «ربع الخالی» عربستان است.
ملی‌پوش سابق والیبال گفت: برخی بازیکنان قدر پیراهن تیم ملی را نمی‌دانند چرا که خیلی راحت به تیم ملی دعوت می‌شوند و پس از مدتی هم راحت قید آن را می‌زنند.
بازیکن اسبق تیم‌ملی فوتبال ایران گفت: وزارت ورزش صاحب استقلال است و بعید می‌دانم نتوانند مشکل نکونام را حل کنند.
مربی تیم فوتبال سپاهان می‌گوید چیزی که می‌تواند باعث خوشحالی کادر فنی پرتغالی سپاهان شود، پیشرفت باشگاه و بازیکنان است و برای این هدف تلاش می‌کنند.
مکس آلگری، سرمربی یووه، بعد از شکست 1-0 مقابل ساسولو از عملکرد بازیکنانش در دفاع بعد از ارسال کرنرهای حریف انتقاد کرد.
سنگربان تیم فوتبال نساجی مازندران می‌گوید حتی خودشان هم نمی‌دانند که چرا نتایج خوب نیم فصل اول با حمید مطهری ادامه‌دار نشده است.
سنگربان تیم فوتبال نساجی مازندران می‌گوید حتی خودشان هم نمی‌دانند که چرا نتایج خوب نیم فصل اول با حمید مطهری ادامه‌دار نشده است.
ریکاردو ساپینتو در نشست خبری بعد از بازی با آلومینیوم، به شدت از عملکرد علی فتح‌الله‌زاده انتقاد کرد.
بیست و سومین دوره رقابتها ی لیگ برتر والیبال نشسته در حالی به پایان رسید که سرمربی تیم ملی از عدم حمایت تیم‌های پایتخت از لیگ برتر انتقاد کرد و گفت: قهرمان جهان و پارالمپیک هستیم، اما نمی‌دانم چرا تیم‌های پایتخت از لیگ برتر والیبال نشسته استقبال نمی‌کنند.
سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تعجب می کنم چرا به جلسه کمیته انضباطی دعوت شدم، چون هیچ اعتراضی به کادر فنی فولاد نداشتم.
قهرمان و پیشکسوت دوچرخه‌سواری گفت: چیزی از دوچرخه سواری باقی نمانده و نمی‌دانم چرا افراد برای رسیدن به صندلی ریاست سر و کله هم می‌زنند!
هافبک تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه استقلال روز خوبی را پشت سر نگذاشت گفت: همه چیز دست به دست هم داد تا نتوانیم برنده شویم.
سرمربی باسابقه فوتبال جهان می‌گوید: در چند مقطع برای هدایت تیم ملی ایران پیشنهاد‌هایی دریافت کردم، اما نمی‌دانم چرا هیچ‌وقت به توافق نهایی نرسیدیم.
رونالدو، اسطوره برزیلی می‌گوید نمی‌داند چرا اوضاع برای برزیل اینطور پیش رفت و این تیم را در قامت قهرمانی تصور می‌کرده است.
هافبک با سابقه نفت مسجد سلیمان قول داد هواداران یک تیم متفاوت را بعد از تعطیلات لیگ ببینند.
سرمربی پیکان نداشتن استادیوم اختصاصی را یکی از دغدغه‌های کارش عنوان کرد.
گراهام پاتر، سرمربی چلسی، از هفته های ابتدایی حضورش روی نیمکت این تیم رضایت دارد.
ویرژیل فن‌دایک، مدافع لیورپول، در آستانه دیدار بزرگ این تیم مقابل منچسترسیتی می‌گوید هر چه فکر می‌کند متوجه نمی‌شود که چرا قرمزها در فصل جاری پایین‌تر از حد انتظار ظاهر شده‌اند.
یحیی گل‌محمدی می‌گوید این تیم تماشاگری در تبریز نداشته که به دلیل اتفاقات فصل گذشته محروم شود.
سفیر پیشین ایران در فرانسه گفت: نمی‌توان به برخی جملات شعاری و کلی‌گویی وزیر امور خارجه، تیم مذاکره‌کننده و به‌خصوص باقری‌کنی اکتفا کرد. ما باید این انتظار و درخواست را از دستگاه سیاست خارجی داشته باشیم که روشنگری درباره مذاکرات داشته باشد. اکنون نمی‌دانیم آنچه ایران در سایه پاسخ مکتوب به متن مدنظر اتحادیه اروپا ارسال کرد، دربرگیرنده چه مواردی بود؟
مهاجم پیشین تیم فوتبال استقلال گفت: فضای استقلال باعث شد مهدی قایدی بار دیگر همان بازیکنی شود که قبل از جدایی از این تیم بود.
درگیری میان توتولو و کادر فنی ایرانی والیبال زمانی بالا گرفت که احتمالا این مربی ایتالیایی تصور می‌کرد، تاثیر و نقشی که  فیلیپ بلان در تیم ژاپن دارد، او در ایران خواهد داشت؛ اختیارات تام و جایگاه تشریفاتی عطایی! باجی که کادر ایرانی هیچ گاه نمی‌داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ