سنگربان تیم فوتبال نساجی مازندران می‌گوید حتی خودشان هم نمی‌دانند که چرا نتایج خوب نیم فصل اول با حمید مطهری ادامه‌دار نشده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اگر بیشتر اوقات به حالت جنینی می‌خوابید، یعنی اغلب احساس می‌کنید نیاز به محافظت شدن، درک شدن و همدردی دارید. شما با این شکل از خوابیدن سعی میکنید خودتان را از مشکلاتی که در دنیای پیرامون خود با آن‌ها مواجه می‌شوید جدا کنید
رئیسی به اظهارات اخیر وزیر خارجه اسبق انگلیس مبنی بر اعتراف به دست داشتن کشورش در کودتای ۲۸ مرداد اشاره کرد و با بیان اینکه چنین اظهاراتی پیام حمایت از اغتشاشات و اغتشاشگران است، خطاب به وزیر خارجه اسبق انگلیس و سایر دولتمردان این کشور، گفت: اگر در ۲۸ مرداد ۱۳۳۲ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود شما هرگز جرأت چنین خیانتی نداشتید.
اگر شما هم جزو افرادی هستید که دائماً هوس مواد غذایی مختلف را می‌کنید یا اینکه اصلا هوس می‌کنید همه چیز بخورید، باید بدانید که صدای هشدار از طرف بدنتان برای شما به صدا در آمده است. در این مطلب درباره هوس چیپس و سیب زمینی سرخ‌کرده نکته‌ای را گفته‌ایم که در ادامه می‌خوانید.
پشه‌ها می‌توانند عرق انسان را استشمام کنند و جذب اسید لاکتیک، آمونیاک و سایر ترکیبات منتشر شده در آن شوند. این به آن معنی است که اگر مستعد تعریق هستید یا در روزهای گرم زمان زیادی را در خارج از منزل سپری می‌کنید، ممکن است بیشتر مستعد نیش پشه باشید.
تحقیقات نشان می‌دهد که حدود ۲۰ درصد از مردم به طور ویژه در برابر نیش مقاومت‌ناپذیر هستند. آنچه می‌خورید، می‌نوشید و می‌پوشید می‌تواند پشه‌ها را جذب کند.
رهبر انقلاب در دیدار با رئیس و مسئولان قوه قضائیه بیان کردند: اگر کسی که به دادگستری مراجعه میکند با اخم شما مواجه شود، ولو به کارش هم رسیدگی شود، با دل‌شکستگی از آنجا بیرون میرود و اثر سوء دارد.
پیروز حناچی گفت: دستگاه‌های نظارتی بیرون به آن‌ها (مسئولین بیدود) فشار آوردند، برای همین آن‌ها با نرم‌افزار بیدود کاری کردند که اگر شما گزینه «من زن هستم» را انتخاب می‌کردید نرم‌افزار شما را نمی‌پذیرفت.
(تصویر) اگر اختیار تیپ شما با هوش مصنوعی باشد!
شاید شما هم از آن دست افرادی باشید که تصمیم گرفته اید برای کم کردن وزن یا هر دلیل دیگری، شام را از برنامه غذایی خود حذف کنید. احتمالا تصور می‌کنید حذف این وعده غذایی برایتان مزیت‌هایی دارد؛ با این حال سخت در اشتباهید.
اگر شما یا یکی از عزیزانتان در یک رابطه‌ی سمی هستید، ممکن است جدایی آن طور که دیگران فکر می‌کنند، آسان نباشد. بیرون آمدن از آن رابطه می‌تواند فرایندی باشد که ماه‌ها و حتی سال‌ها زمان ببرد. اگر می‌ترسید شریک زندگی‌تان به شما صدمه برساند یا در گذشته شما را تهدید کرده است، داشتن یک برنامه که امنیت شما را تامین کند، بسیار مهم است. برای این موضوع می‌توانید با خانه‌های امن محل زندگی خودتان یا سایر سازمان‌های اجتماعی مرتبط تماس بگیرید.
تولیت حرم مطهر بانوی کرامت ادامه داد: برخی از افراد مسأله فقر را مطرح می کنند در حالی که خداوند وعده داده است که اگر ازدواج کنید و فقیر باشید خدا رزق شما را می دهد و به افرادی که از ترس فقر فرزندان خود را می کشتند فرمود این ما هستیم که به آنها روزی می دهیم.
در اغلب موارد دختر و پسر صلاح زندگی خود را یک چیز می‌دانند، اما والدین معتقدند که فرزندشان توانایی تصمیم‌گیری درست را ندارد و صلاح خودش را نمی‌داند و همین اختلاف نظر نسلی باعث کشمکش‌های فراوانی بین دو طرف می‌شود. البته باید یک نظارت کلی روی رفتار‌های فرزندتان در هر سن و سالی داشته باشید، اما دخالت در تمام تصمیم‌هایش، توصیه نمی‌شود.
کلینیک مایو اعلام کرده که می‌توان تقریبا از ۲۵ درصد از موارد کلی ابتلا به سرطان از طریق انتخاب نوع رژیم غذایی عمدتا رژیم غذایی سرشار از میوه‌ها و سبزیجات پیشگیری کرد.
کی‌روش مشکل اصلی تیم بود؛ یک مربی بسیار محتاط، بدون دیدگاه مناسب و بدون فلسفه مناسب، بیش از حد دفاعی و مربی که به هیچ وجه اهل ریسک نیست.
خضریان نماینده تهران خطاب به دانشجویی که بدون حجاب پشت تریبون حاضر شد: اگر حجاب بر سر بگذارید با شما گفتگو خواهم کرد در غیر این صورت به احترام خون شهدا با شما گفتگو نمی کنم
اگر برای شما هم پیش آمده باشد که یکی از وسایل خود را در مترو تهران گم کرده باشید میتوانید ضمن برقراری تماس تلفنی گزارش مفقودی را اعلام کنید.
شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که ناخواسته بر روی لینک آلوده‌ای که از طریق پیامک برایتان ارسال شده است کلیک کرده باشید؛ اما راهکار جلوگیری از سرقت اطلاعات موبایل چیست؟
۷ علامت شایع اختلال کم کاری تیروئید عبارتند از: افزایش تدریجی وزن، خستگی، حساسیت بیش از حد به دمای سرد، درد‌های عضلانی و مفاصل، خشکی پوست یا نازک شدن موها، قاعدگی‌های سنگین یا نامنظم و افسردگی.
محمدتقی نقدعلی گفت: می‌گویند آزادی نیست، اگر آزادی نبود شما هر هفته پشت تریبون نمی‌رفتید تا هرچه که دلتان بخواهد مطرح کنید و هر جمعه شاهد یک فتنه باشیم.
آرش انوشیروان؛ فوق تخصص خون و سرطان گفت: اگر میزان هموگلوبین در بانوان بیشتر از ۱۶ میلی گرم در دسی لیتر و در آقایان بیشتر از ۱۸ میلی گرم در دسی لیتر باشد و همچنین به تناسب آن میزان هماتوکریت افزایش پیدا کند، این فکر که ممکن است فرد دچار غلظت خون باشد را در ذهن ایجاد می‌کند. برای اطمینان از صحت آزمایش، یک بار دیگر آزمایش را تکرار می‌کنیم.
به طور کلی، نقاشی‌های کودکان، در رنگ یا محتوا، هشدار دهنده نیستند و صرفا یک بیان هنری از تلاش‌های خلاقانه کودک در تجربه دنیای پیرامونش هستند. با این وجود، اگر کودک خردسال به طور مکرر نقاشی‌های خشونت‌آمیز می‌کشد، ممکن است بهتر باشد از یک درمانگر کودک کمک بگیرید تا مسائل احتمالی عاطفی و عمیق‌تر او بررسی شوند.
رئیس‌جمهور بلاروس اعلام کرد که ناوگان هوایی این کشور برای حمل کلاهک‌ها و تسلیحات اتمی، بازطراحی و تجهیز شدند.
ربات‌ها نمی‌توانند فکر یا احساس کنند علیرغم آن چه که پژوهشگران سازنده آن می‌خواهند باور کنند که ربات‌ها قادرند فکر کنند و احساس داشته باشند.
رئیس کل بانک مرکزی گفت: از نگاه بانک مرکزی تأمین مالی هدفمند در حال رخ دادن است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ