ریکاردو ساپینتو در نشست خبری بعد از بازی با آلومینیوم، به شدت از عملکرد علی فتح‌الله‌زاده انتقاد کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
محمدجواد حسین‌نژاد می‌گوید اینکه دیگران نگران آینده او هستند، باعث استرس خودش هم شده است.
سنگربان سابق تیم‌ملی فوتسال که به تازگی در عرصه مربیگری مشغول شده، بی پرده از اتفاقات تیم‌ملی و ماجرای لغو دیدار تیمش در هفته اول لیگ‌برتر می‌گوید.
فردین رابط بعد از اینکه از استقلال کنار گذاشته شد راه سوئد را پیش گرفت و پیراهن زرد رنگ دالکورد را بر تن می‌کند.
سرخیو آگوئرو، ستاره سابق منچسترسیتی، از این که پپ گواردیولا در دیدار برابر رئال مادرید از جولین آلوارز استفاده نکرده است ابراز تعجب کرد.
کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، از اینکه داور در صحنه گل سیتی از VAR کمک نگرفت ابراز تعجب کرد.
مربی تیم فوتبال سپاهان می‌گوید چیزی که می‌تواند باعث خوشحالی کادر فنی پرتغالی سپاهان شود، پیشرفت باشگاه و بازیکنان است و برای این هدف تلاش می‌کنند.
بازیکن با تجربه آلومینیوم می‌گوید توهین به فخرالدینی اهانت به او و کل بازیکنان است.
توماس توخل، سرمربی بایرن، بعد از باخت 3-1 مقابل ماینتس به انتقاد از بازیکنانش پرداخت و گفت عدم جنگندگی و خستگی مفرط دلایل باخت بایرن در این مسابقه بوده است.
مکس آلگری، سرمربی یووه، بعد از شکست 1-0 مقابل ساسولو از عملکرد بازیکنانش در دفاع بعد از ارسال کرنرهای حریف انتقاد کرد.
یولیان ناگلزمان که در میکسدزون ورزشگاه خانگی گلادباخ با عصبانیت در حال حرکت به سمت رختکن داوران دیده شده بود به خبرنگاران گفت اخراج اوپامکانو را شوخی می‌‌داند و باورش نمی‌شود چنین بلایی بر سر تیمش آورده باشند.
وقتی جسد زن جوان با دستور قضایی به پزشکی قانونی منتقل شد، پیکر نیمه‌جان شوهرش نیز توسط اورژانس به بیمارستان انتقال پیدا کرد و با وجود وخامت حالش از مرگ نجات یافت.
سرمربی استقلال می گوید که داور بازی باید در صحنه سرنگونی ارسلان مطهری، به مدافع ملوان کارت قرمز نشان می داد.
قهرمان و پیشکسوت دوچرخه‌سواری گفت: چیزی از دوچرخه سواری باقی نمانده و نمی‌دانم چرا افراد برای رسیدن به صندلی ریاست سر و کله هم می‌زنند!
بان اوبلاک، گلر اتلتیکو مادرید، اعتراف کرد که شب گذشته با ترس وارد زمین شدند و 30 دقیقه ابتدایی بازی را تقدیم بارسا کردند.
هافبک تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه استقلال روز خوبی را پشت سر نگذاشت گفت: همه چیز دست به دست هم داد تا نتوانیم برنده شویم.
متهم گفت: او دوستم نبود ما سال‌ها با هم زندگی کردیم آن شب به خانه ما آمد و مشروب خوردیم، اما پس از یک ساعت از حالت طبیعی خارج شدم و هنوز هم نمی‌دانم که بر سر چه موضوعی باهم درگیر شدیم که من با چاقو ضربه‌ای به او زدم. حالا هم شرمنده پدر و مادرش هستم و از آن‌ها می‌خواهم مرا ببخشند و به جوانی‌ام رحم کنند.
نماینده آمریکا در سازمان ملل متحد مدعی شد: ایرانی‌ها از این اقدام عصبانی شده اند آن‌ها به این قطعنامه اعتراض کردند. من نمی‌دانم چرا می‌خواهند در این کمیسیون حضور داشته باشند، اما اکنون می‌دانند اگر می‌خواهند در این کمیسیون باشند باید رفتار خود را تغییر دهند.
رونالدو، اسطوره برزیلی می‌گوید نمی‌داند چرا اوضاع برای برزیل اینطور پیش رفت و این تیم را در قامت قهرمانی تصور می‌کرده است.
هافبک با سابقه نفت مسجد سلیمان قول داد هواداران یک تیم متفاوت را بعد از تعطیلات لیگ ببینند.
افشاریان: از داوران ناراضی‌ام، نمی‌دانم چرا رفتارشان اینطور شده!
سرمربی پیکان نداشتن استادیوم اختصاصی را یکی از دغدغه‌های کارش عنوان کرد.
گراهام پاتر، سرمربی چلسی، از هفته های ابتدایی حضورش روی نیمکت این تیم رضایت دارد.
وزیر راه و شهرسازی در پاسخ به سوالی مبنی‌بر بازداشت یکی از مشاورانش در وزارتخانه گفت: یک نفر از مقامات اطرافیان ما بازداشت شده و ما اطلاع نداریم به چه دلیل بازداشت شده است. شاید افرادی از نظر سیاسی با من زاویه داشته باشند، اما اگر کسی در موضوع اقتصادی مسئله‌ای داشته باشد، حتی اگر چشمم هم باشد باید تخلیه شود.
مهاجم پیشین تیم فوتبال استقلال گفت: فضای استقلال باعث شد مهدی قایدی بار دیگر همان بازیکنی شود که قبل از جدایی از این تیم بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ