«ضیف الله الشامی» ضمن قدردانی از مردم یمن برای حضور گسترده در راهپیمایی و اعلام مخالفت با حضور بیگانگان در کشورشان، گفت آنها به شیوه های مسالمت آمیز یا به زور حق خود را خواهند گرفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم نوجوانان ایران با شکست یمن به نیمه نهایی جام ملت ها صعود کرد و حالا بعد از صعود به جام جهانی می تواند در اندیشه ی رفتن به روی سکوی نخست آسیا باشد.
«عبدالله علی صبری» با اعلام اینکه کمک های بیشتر ملت یمن برای زلزله زدگان سوریه در راه است، تأکید کرد که این کمک ها، بیانگر «پشتیبانی یک ملت مقاوم از ملت مقاوم دیگر» است.
مرکز حقوق بشری عین یمن به جنایت جدید سعودی علیه غیرنظامیان یمنی واکنش نشان داد و اعلام کرد: جامعه جهانی فقط نظاره گر جنایات ائتلاف سعودی علیه ملت یمن است.
معاون وزیر خارجه دولت نجات ملی یمن تاکید کرد که محاصره ملت این کشور جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت است.
وزیر خارجه دولت نجات ملی یمن تاکید کرد که جمهوری اسلامی ایران تنها کشوری است که در مقابله با محاصره ظالمانه در کنار ملت یمن ایستاده است.
وزیر خارجه دولت نجات ملی یمن تاکید کرد که جمهوری اسلامی ایران تنها کشوری است که در مقابله با محاصره ظالمانه در کنار ملت یمن ایستاده است.
نخست وزیر دولت نجات ملی یمن تاکید کرد که ملت یمن مخالف هر گونه اشغالگری و استعمار است.
دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن تاکید کرد که کشوری مثل آمریکا از جنگ علیه یمن حمایت می کند و حتی یک روز هم نمی تواند به منافع ملت یمن فکر کند.
نخست وزیر دولت نجات ملی یمن تاکید کرد که ائتلاف متجاوز سعودی از تمام امکانات مادی، دیپلماتیک و رسانه ای خود برای تداوم جنگ علیه ملت یمن استفاده می کند.
رئیس شورای عالی سیاسی یمن گفت که سازمان ملل اقدامات غیر انسانی علیه ملت یمن را محکوم کند.
«عبدالعزیز بن حبتور» ائتلاف متجاوز و سعودی و سازمان ملل را مسئول شکست آتش بس در یمن دانست و تأکید کرد تا زمانی که حقوق ملت یمن تأمین نشود، آتش بس در کار نخواهد بود.
مهدی المشاط رئیس شورای عالی سیاسی یمن جزئیات پیشنهادات مطرح شده درباره تمدید آتش بس این کشور و مانع تراشی های ائتلاف متجاوز در برابر تمدید آن را با اعضای این شورا بررسی کرد.
وزیر دفاع دولت نجات ملی یمن تاکید کرد که ملت این کشور در پیچ تاریخی سرنوشت سازی قرار گرفته است و باید همه توانایی های خود برای مقابله با پروژه صهیونیستی - استکباری به کار گیرد.
مهدی المشاط رئیس شورای عالی سیاسی یمن جزئیات پیشنهادات مطرح شده درباره تمدید آتش بس این کشور و مانع تراشی های ائتلاف متجاوز در برابر تمدید آن را با اعضای این شورا بررسی کرد.
هشام شرف تاکید کرد که تمدید آتش بس بدون رعایت جوانب و نیازهای انسانی مردم یمن به معنای داخل کردن کشور در مرگ بالینی است.
رئیس شورای عالی سیاسی یمن حرف زدن از صلح و امنیت بدون احترام گذاشتن به حقوق ملت این کشور را بی ارزش خواند.
رهبر جنبش انصارالله یمن با اشاره به پیروزی تاریخی در ۲۱ سپتامبر، تاکید کرد که این پیروزی ملت یمن را نجات داد و این انقلاب از لحاظ دینی، اخلاقی و ملی به نفع مردم بود.
سخنگوی وزارت حقوق بشر یمن تاکید کرد که جنایت های ائتلاف متجاوز سعودی – آمریکایی علیه شهروندان یمنی در حد جنایت جنگی است.
معاون نخست وزیر دولت نجات ملی یمن به متجاوزان درباره ادامه رویکرد تجاوزکارانه آنها به شدت هشدار داد.
«یحیی الراعی» با بیان اینکه رژه های نظامی اخیر در یمن دشمنان را شوکه کرد، گفت: عربستان هیچگاه دوست ملت یمن نبوده است.
رئیس شورای عالی سیاسی یمن با تأکید بر اینکه همه توطئه های خارجی علیه یمن شکست خورد، گفت: ملت یمن اکنون قادر به احقاق حقوق خود است و بحران ایجاد شده توسط ائتلاف سعودی به زودی پایان می یابد.
نماینده سازمان ملل در یمن با بیان اینکه آماده همکاری و تلاش برای کاستن از درد و رنج ملت یمن هستیم، افزود: یک بحران واقعی درباره تأمین نیازهای سوختی شهروندان یمنی وجود دارد.
عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله با اشاره به اینکه آمریکا دشمن نخست ملت یمن است، تأکید کرد: سعودی ها که زمانی سودای اشغال صنعا را در سر داشتند، اکنون در آرزوی تمدید آتش بس هستند.
مردم یمن به مناسبت روز عاشورا و حمایت از مردم فلسطین در صنعا راهپیمایی کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ