رئیس سابق دفتر نمایندگی کمیته بین‌المللی صلیب سرخ در یمن گفت: حدود هشتاد درصد مردم یمن هرکدام به نحوی نیازمند دریافت کمک‌های بشردوستانه هستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، درخصوص انتقادات و نگرانی‌ها نسبت به لایحه عفاف و حجاب و شیوه رسیدگی براساس اصل ۸۵ قانون اساسی، گفت: این لایحه جمع‌سپاری شده و همه نظر دادند، یعنی عام و خاص. فکر نکنم لایحه و طرحی را به اندازه این لایحه مردم بشناسند.
با موافقت نمایندگان مجلس شورای اسلامی، لایحه حمایت از خانواده از طریق‌ ترویج‌ فرهنگ‌ عفاف‌ و حجاب‌ طبق اصل هشتاد و پنجم قانون اساسی بررسی می‌شود.
با موافقت نمایندگان مجلس شورای اسلامی، لایحه حمایت از خانواده از طریق‌ ترویج‌ فرهنگ‌ عفاف‌ و حجاب‌ طبق اصل هشتاد و پنجم قانون اساسی بررسی می‌شود.
طبق اصل ۸۵ قانون اساسی « سمت نمایندگی قائم به شخص است و قابل واگذاری به دیگری نیست. مجلس نمی‌تواند اختیار قانون‌گذاری را به شخص یا هیئتی واگذار کند ولی در موارد ضروری می‌تواند اختیار وضع بعضی از قوانین را با رعایت اصل هفتاد و دوم به کمیسیون‌های داخلی خود تفویض کند، در این صورت این قوانین در مدتی که مجلس تعیین می‌نماید به صورت آزمایشی اجرا می‌شود و تصویب نهایی آنها با مجلس خواهد بود.»
جمعی از نمایندگان تقاضا دادند لایحه عفاف و حجاب به جای بررسی در صحن مجلس، در کمیسیونی ویژه رسیدگی شود که باید ببینیم نمایندگان در صحن مجلس چه تصمیمی در این باره اتخاذ می‌کنند.
نرخ مشارکت زنان در بازار کار ایران کمتر از یک چهارم نرخ مشارکت زنان در اقتصاد‌های توسعه یافته و کمتر از نصف نرخ مشارکت زنان ترکیه‌ای است و برآورد‌ها نشان می‌دهد نرخ بیکاری زنان در ایران هفتاد درصد بالاتر از مردان است.
یکصد و هشتاد و ششمین نشست عادی سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) دقایقی پیش در مقر این سازمان در وین آغاز به‌کار کرد.
اعضای تیم پرسپولیس قبل از دربی شارژ مالی شدند و دریافتی آنها بیش از 80 درصد شد.
همزمان با هشتاد و یکمین روز اعتصاب غذای «خضر عدنان»، کمیته‌های مقاومت فلسطین به ٰرژیم صهیونیستی درباره وخیم شدن وضع جسمانی او هشدار داد.
سرمربی و دستیار بایرن بعد از اعتراضات فراوان به داور فرانسوی مسابقه، از کنار زمین اخراج شدند.
طبق مصوبه مجلس شورای اسلامی در راستای حفاظت از محیط زیست کشور و حفظ انفال کشور، سازمان محیط زیست کشور از پرداخت هفتاد درصد هزینه دادرسی دعاوی معاف می‌شود.
در دقایق پایانی نقل و انتقالات تکلیف سیامک نعمتی نیز مشخص شد.
سیامک نعمتی که سال‌های پرافتخار و روزهای تلخ و شیرین زیادی را با پرسپولیس تجربه کرد حالا باید با شماره ۸۸ این تیم وداع کند.
علیمرادلو گفت: صنعت خودرو در ایران قدیمی است و قطعه سازان نمی‌‎توانند با تکنولوژی روز دنیا رقابت کنند و برای عبور از این مشکلات باید تصدی این صنعت به بخش خصوصی واگذار شود.
سرمربی تیم فوتبال خوشه طلایی ساوه می‌گوید با توجه به استراتژی جدید باشگاه هشتاد درصد شاکله این تیم عوض شده است.
امام جمعه آستارا گفت: بیشتر کشف حجاب‌ها از سرلجبازی است، آمار‌های رسمی نشان می‌دهد بیش از هشتاد درصد زنان و دختران جامعه به حجاب علاقه دارند.
شرکت سرمایه‌گذاری اقتصاد شهر طوبی (سهامی عام) پس از احراز کلیه شرایط پذیرش به عنوان دویست و چهل و هشتمین نماد معاملاتی (هفتاد و چهارمین شرکت در بازار اول) در فهرست نرخ‌های فرابورس ایران درج شد و جلسه معارفه این شرکت روز‌های گذشته برگزار شد تا این شرکت ۱۱۰ میلیارد تومانی آماده عرضه اولیه ۲۰ درصدی سهام شود.
معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: پرونده مسکن مهر باید تا سال آینده بسته شود که امیدوار هستم که تا پایان امسال هشتاد درصد از این مسکن‌ها را تحویل دهیم.
کامرانی فر به پایان دوره مدیریتی‌اش رسید و حالا باید دید تکلیف میرشاد ماجدی که دوباره به یک عضو هیئت رییسه تبدیل شده چه می‌شود.
پیکان دومین برد دو برصفر خانگی خود را این بار مقابل نفت مسجدسلیمان به دست آورد و اولین شکست را به این تیم تحمیل کرد.
بندرعباس - هشتاد و سومین ناوگروه رزمی اطلاعاتی نیروی دریایی ارتش اعزامی به آبهای آزاد با استقبال امیر دریادار شهرام ایرانی در منطقه یکم دریایی امامت بندرعباس پهلو گرفت.
هفته دوم از فصل جدید رقابت های لیگ ستارگان قطر نیز برای السد خوش یمن نبود.
لبنانی‌ها امروز می‌ترسند که دولت به سمت برداشتن یارانه‌های گندم حرکت کند، که تهدیدی برای افزایش قیمت یک بسته نان است، چیزی که خیلی‌ها نمی‌توانند آن را بپردازند، به‌ویژه که هشتاد درصد لبنانی‌ها زیر خط فقر هستند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ