بر اساس سنت سال های گذشته به همت سازمان زکات یمن هزاران عروس و داماد یمنی آغاز زندگی خود را، در استانهای تحت کنترل انصارالله یمن جشن گرفتند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نتایج یک مطالعه جدید نشان می‌دهد که چربی شکمی در برخی از افراد می‌تواند از انسان در برابر ابتلا به دیابت محافظت کند! این یافته‌ها به این معنا نیست که چربی شکمی مشکلی ندارد، زیرا هنوز یک عامل خطر جدی برای بیماری‌ های قلبی عروقی محسوب می‌شود.
استفاده نابجا از اسلحه در حین برگزاری یک مراسم عروسی در تالار یادمان باغ‌ملک یک کشته و چند زخمی برجای گذاشت که شامل سه مرد و سه زن می‌شوند.
جشن ازدواج در ترکیه به ویژه در مناطق شرقی و کرد نشین آن و در میان خانواده های ثروتمند، با هدایای نقدی و طلایی قابل توجه همراه است.
سال‌های زیادی از زمانی که به اسماعیل‌نژاد می‌گفتند «قدت کوتاه است، به درد دویدن نمی‌خوری» می‌گذرد اما او امروز رکورددار دوی سرعت در ایران است و رویای کسب مدال‌ المپیک را در سر می‌پروراند.
نثار پلو را می‌توانید برای مجالس خوب تهیه کنید، زیرا در گذشته یک غذای بسیار مجلسی بوده که در زمان مهمانی‌ها و عروسی‌های تهیه می‌شدند است.
سردار کیقباد مصطفایی در تشریح جزئیات این حادثه گفت: برابر رسوم غلط محلی در یک عروسی در تالار منطقه تنگ مهریان یاسوج تیراندازی شد که سهوا به فیلمبردار اصابت کرد.
عروسی سلطنتی ولیعهد اردن از هفته قبل با مراسم حنابندان آغاز و در ادامه با کنسرت ها و جشن های مختلف تداوم یافته و امروز مراسم اصلی با حضور 1700 مهمان داخلی و خارجی برگزار خواهد شد.
به گفته این کارشناس تغذیه ثابت شده عادات غذایی نامناسبی که منجر به ایجاد بیماری های قلبی عروقی و متابولیک (مثل دیابت) می شود، خطر ابتلا به زوال عقل را نیز به میزان قابل توجهی افزایش می‌دهد.
«روزنامه ترقی» تحت عنوان «محاکمه فاتح وردن» به تبلیغ چاپ شرح محاکمه مارشال پتن در شماره آتی‌اش پرداخت و «تهران مصور» به «آخرین روز‌های جنگ و اولین روز‌های متارکه» روی خوش نشان داد. مجله «ویکتوری» شماره سومش را با «۲۵۰ عکس» منتشر کرد و نشریه «فردا» موشکافی «علت روحی غلبه انگلستان و شکست آلمان» را برعهده گرفت با این شعار: «با سه ریال و نیم بخرید و بخوانید و اگر نپسندیدید بفرستید، ۵ ریال بگیرید»!
محسن چاره‌ای جز اعتراف پیش روی خود ندید و گفت: از زندگی با زنی که خودسر و سرکش بود، خسته شده بودم تا اینکه منشی تولیدیم با محبت و مهربانی باعث شد عاطفه گمشده در خونه‌ام را نزد اون پیدا کنم. وقتی به هم علاقه پیدا کردیم، اون شرط گذاشت تا سولماز را طلاق بدم. من هم قبول کردم، اما تعداد زیاد سکه‌های مهریه اجازه نمی‌داد این کار رو بکنم.
بررسی‌ها از آمار رسمی منتشر شده در مورد خودکشی در استان کردستان نشان می‌دهد؛ طی سال گذشته (۱۴۰۱)، ۷۷ زن در این استان خودکشی کردند که ۲۱ نفر از آن‌ها دختران زیر ۱۸ سال بودند. ۲۸ مورد از این خودکشی‌ها نیز با روش حلق‌آویز صورت گرفته است. بیشترین آمار خودکشی‌هایی که در کردستان ثبت می‌شوند به دلیل اختلافات خانوادگی صورت می‌گیرد. پس از آن فقر دلیل بیشتر خودکشی‌های این استان گزارش شده است.
دانشمندان هنگام رصد شرایط آب این تالاب، این موجود را کشف کردند و دریافتند که این یک گونه کاملاً جدید از عروس‌های دریایی است. این گونه جدید بخشی از خانواده «عروس‌های دریایی جعبه‌ای» (box jellyfish) است که بدن شفافی به ابعاد کمتر از یک اینچ و سه شاخک بلند دارد.
"ایندها" یکی از عروس‌های نامبرده در کارت عروسی با داماد در یک روستا زندگی می‌کنند، اما عروس دیگر از روستای مجاور انتخاب شده است. خانواده‌ی هر دو عروس از این مراسم خاص مطلع هستند و هیچ مشکلی با شرایط ندارند.
سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر گفت: گزیدگی ۶ مسافر نوروزی توسط عروس دریایی در چابهار به مرکز پیام اورژانس اعلام شد که بلافاصله آمبولانس های اورژانس به محل حادثه اعزام شدند.
روزنامه اطلاعات در روز یکشنبه ۲۲ اسفند سال ۱۳۵۵ از افزایش آمار عروسی در تهران در نزدیکی‌های عید خبر داده و به بررسی هزینه‌های برگزاری مراسم یک شب عروسی از قبیل اجاره سالن، گل و ... پرداخته است.
لحظه شیفت صبح پلیس راهنمایی رانندگی زن، سر یکی از چهار راه ‌های پیونگ یانگ در کره شمالی را مشاهده کنید.
در سال‌های اخیر هر از گاه اخباری از مراسم مجلل و پرخرج ازدواج شخصیت‌های معروف در فضای مجازی دست‌به‌دست شده، از جشن ازدواج شاهزاده انگلیسی با مدل آمریکایی گرفته تا عروسی لاکچری برخی سلبریتی‌های وطنی.
با وجود فرهنگ غنی و مستعد در ایران ما هیچ‌وقت نتوانسته‌ایم عروسک مشخصی را به نمایندگی از کشور خودمان به دیگران معرفی کنیم. عروسک‌های بومی و محلی بسیارند و در بیشتر مراجع تحقیقی، فقط به نام چند عروسک که بیشتر مخصوص نمایش‌گردانی است، اشاره شده است.
پایان جیب بری های سریالی عروس و خواهر شوهرها
در قرن نوزدهم اغلب زنان با لباسی ازدواج می کردند که در موقعیت های دیگر هم بتوانند آن را بپوشند. تب لباس عروس سفید را بعدها فیلم های هالیوودی به وجود آوردند که در آن ها زوج ها تا پایان عمر به خوبی و خوشی با یکدیگر زندگی می کردند. اما تنها خانواده های ثروتمند استطاعت خرید لباس عروس سفید را داشتند. تازه از دهه ی ۱۹۵۰ بود که مردم طبقه متوسط شروع به استفاده از لباس عروس سفید کردند، آن هم به لطف افزایش تولید اجناس ارزان قیمت تر در دوره ی شکوفایی انفجاری پس از جنگ جهانی دوم.
بر اساس سنت سال های گذشته به همت سازمان زکات یمن هزاران عروس و داماد یمنی آغاز زندگی خود را، در استانهای تحت کنترل انصارالله یمن جشن گرفتند.
کسانی که به فشارخون بالا، چربی خون، مرض قند، دیابت و بیماری های قلبی و عروقی مبتلا هستند، احتمال سکته مغزی در آنها نسبت به دیگران بسیار زیادتر است و هر یک از این بیماری ها خودشان به تنهایی می توانند باعث سکته مغزی باشند.
شهردار منطقه۱۱ تهران ضمن اشاره به ناایمنی و خطرساز بودن ساختمان پاساژ آزاد درق محدوده سه راه جمهوری در خیابان حضرت ولیعصر عج گفت: طی روز های گذشته با فرماندار تهران نشستی داشتیم و موضوع ضرورت تخلیه پاساژ مذکور به عنوان‌ اولین گام رفع خطر مطرح وپیگیری شد. ضمنا موضوع به شورای تامین استان نیز ارجاع و در شورا مطرح شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ