صعده و شمار دیگری از شهرهای یمن شاهد برگزاری راهپیمایی برای اعلام وفاداری به «صالح الصماد» رئیس سابق و شهید شورای عالی سیاسی یمن و همبستگی با ملت فلسطین بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
راهپیمایان در ایالت کانوی نیجریه در اعتراض به جنگ افروزی غرب علیه نیجر با جنگ احتمالی نیابتی سران کشورهای غرب آفریقا (اکواس) علیه نیجر مخالفت کردند.
شهروندان یمنی با برگزاری یک راهپیمایی گسترده در سالگرد شهادت زید بن علی، خواستار موضع جدی و قاطع در قبال هتاکی به قرآن کریم شدند.
وزیر کشور گفت: اربعین به دلیل ارزش‌های ذاتی در معنویت و برقراری سلامت روح و روان، سلامت‌ساز است.
هزاران مسلمان به مناسبت روز عاشورا در مرکز کپنهاگ برای دفاع از قرآن راهپیمایی کردند.
تصاویری از راهپیمایی پرشور روز عاشورا در ضاحیه بیروت را مشاهده می‌کنید.
میراحمدی در بخش دیگری از سخنانش با بیان این‌که «خارج از سامانه سماح به هیچ عنوان روشی قابل قبول نیست» خاطرنشانکرد که مثلا برای دریافت بیمه حتما باید در سامانه سماح ثبت نام شده باشد و افزود: ارز مسافرتی که پیش بینی شده، صرفا به کسانی که در سامانه سماح ثبت نام کرده باشندتعلق میگیرد. دنبال این هستیم که پارکینگ‌هایی که در مرز‌ها هستند متصل به سامانه سماح باشد یعنی خودرو‌هایی می‌توانند در پارکینگ‌ها از خدمات برخوردار بشوند که شماره پلاک آن‌ها در سامانه ثبت شده باشد.
خیل عظیم مردم یمن در محکومیت هتک حرمت قرآن کریم در سوئد و دانمارک راهپیمایی کردند و لابی‌های صهیونیستی را به عنوان مغز متفکر این اقدامات هتاکانه معرفی کردند.
دو فضانورد چینی نخستین راهپیمایی فضایی ماموریت «شنژو۱۶» را انجام دادند.
نمازگزاران جمعه سراسر کشور با برپایی راهپیمایی، هتک حرمت به ساحت مقدس قرآن کریم در سوئدرا محکوم کردند.
شرکت کنندگان یمنی در راهپیمایی روز مبارزه با استکبار در بیانیه ای، دشمن واقعی را آمریکا و رژیم صهیونیستی دانسته و خواستار تحریک اقتصادی کالاهای آمریکایی و اسرائیلی از سوی امت اسلامی، شدند.
مردم یمن ضمن اعلام مجدد حمایت از آرمان فلسطین در راهپیمایی روز جهانی قدس، تاکید کردند در هر نبردی برای آزادی فلسطین در برابر دشمن صهیونیست حضور خواهند یافت.
یمنی‌ها با وجود هوای بارانی راهپیمایی باشکوهی برگزار و حمایت قوی خود را از فلسطین اعلام کردند.
آیت‌الله مجتهدی تهرانی در خصوص فراز پایانی دعای روز نوزدهم ماه رمضان می‌گوید: خدا ما را به دین حق یعنی دین اسلام و مذهب شیعه دوازده امامی راهنمایی کرده است و این‌که شیعه مرتضی علی (ع) هستیم خیلی مهم است. خدایا این چند دعا را درباره ما مستجاب بفرما.
استاندار صعده در راهپیمایی عظیم مردم این شهر، ضمن هشدار به ائتلاف متجاوز سعودی در صورت تداوم تجاوز و محاصره علیه یمن، گفت که رژیم اشغالگر صهیونیستی در تیررس موشک های مبارزان یمنی قرار دارد.
«ضیف الله الشامی» ضمن قدردانی از مردم یمن برای حضور گسترده در راهپیمایی و اعلام مخالفت با حضور بیگانگان در کشورشان، گفت آنها به شیوه های مسالمت آمیز یا به زور حق خود را خواهند گرفت.
روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: پس چه شد آن "وا اسلاما" هایی که برای حجاب سر می دادید؟ یعنی قدرت اینقدر می ارزد؟
مقامی در پاسخ به این پرسش که یعنی در فدراسیون بجای هیچ فردی رای داده نشده است: گفت: هیچ کسی. من برای تنها کسی که رای دادم، خودم بودم. حتی یک نفر از کسانی که در یکی از هیات‌های استانی فعالیت می‌کند، روز رای گیری در فدراسیون بود و وقتی از من خواست که انتخابات را برایش انجام بدهم، فقط راهنمایی کردم که پشت سیستم من بنشیند و خودش انجام دهد. ما بی تجربه نیستیم که بخواهیم این کار را انجام دهیم و بعد هم مسئله ساز شود.
مردم یمن امروز در راهپیمایی های بزرگی در استان های مختلف این کشور، علیه ادامه محاصره همه جانبه این کشور و ادامه تجاوزات ائتلاف سعودی، به خیابان ها آمدند.
شهر صعده امروز سه شنبه شاهد حضور گسترده مردمی با عنوان وفاداری به خون شهداء به مناسب روز شهید یمن بود.
میلیون ها نفر از مردم یمن، صبح امروز (چهارشنبه) به مناسبت هشتمین سالروز پیروزی انقلاب ۲۱ سپتامبر در راهپیمایی شرکت کردند.
مردم یمن به مناسبت روز عاشورا و حمایت از مردم فلسطین در صنعا راهپیمایی کردند.
امروز راهپیمایی اربعین جلوه‌ای از جبهه مقاومت بین‌المللی است و قلب‌های بسیاری از مسلمانان در جهان اسلام را در گرداگرد نماد مقاومت و ایستادگی بصیرت‌آفرین یعنی حسین‌بن علی(ع) جمع کرده است.
مزایای طرح "اوج" بانک رفاه کارگران افزایش یافت
نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: خیلی وقت‌ها پیشنهاد راهپیمایی محجبه‌ها در مقابل بی‌حجاب‌ها را می‌دهند که این گونه اتفاقات بسیار اشتباه است، چرا که این برنامه یعنی خراب کردن امیدهای آینده و مقابل هم قرار دادن بچه‌های خودمان در مقابل یکدیگر.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ