دوران فوتبال موتسوهیکو نومورا ۱۸ جام جهانی یا ۷۰ سال را در برگرفته است. اکنون بازیکن سابق تیم ملی ژاپنی با مو‌های سفید عضوی از تیم بالای ۸۰ سال لیگ فوتبال توکیو (SFL) است که اولین بازی خود را در ۱۲ آوریل ۲۰۲۳ انجام داد. هم تیمی‌های او در میان تعداد فزاینده‌ای از سالمندانی هستند که مرز‌های زندگی فعال در ژاپن را که یکی از سریع‌ترین جوامع پیر جهان است، پیش می‌برند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در جدیدترین مصاحبه رسانه‌ی فوتبال 360، عادل فردوسی‌پور روبه‌روی پژمان جمشیدی بازیگر فعلی و فوتبالیست سابق تیم ملی برای مصاحبه نشست.
علیرضا جهانبخش فوتبالیست ملی پوش کشورمان که این روزها برای تیم فاینورد در لیگ هلند بازی میکند در حال ترجمه انگلیسی آهنگ ابی خواننده معروف است.
ویدیویی باز نشر شده از عادل فردوسی پور که با زدن پنالتی برای فوتبالیست سابق و سرمربی کنونی استقلال کری می‌خواند را ببینید.
یک فوتبالیست پس از شیرجه زدن در رودخانه برای خنک شدن توسط تمساح بلعیده شد. تصاویر تکان دهنده این خزنده بزرگ را نشان می دهد که با جسد قربانی در آرواره هایش در آب شنا می‌کند.
یک بازیکن مصری با گلی که شگفت انگیز، شبیه به گلی که در دیدار فینال لیگ باشگاه‌های مصر به ثمر رساند، خاطرات خاطرات روبرتو کارلوس برزیلی را زنده کرد. محمد شکری بازیکن تیم فوتبال سرامیکا کلیوپاترا در دیدار مقابل تیم المصری پورت سعید از فاصله بیش از ۳۰ متری ضربه ایستگاهی را زد که توپ با قدرت در هوا چرخید و وارد دروازه شد. سال ۱۹۹۷، دو تیم ملی فرانسه و برزیل در قالب دیداری دوستانه به مصاف هم رفتند که روبرتو کارلوس با یک گل استثنایی دروازه فابین بارتز را باز کرد.
یک پاکبان برزیلی به دلیل استعداد فوتبالی اش در رسانه‌های اجتماعی مورد بحث قرار گرفته است. در ویدئوی منتشر شده این فرد ۲۴ ساله با انجام حرکات فری استایل مهارت خود را به نمایش گذاشت.
یک بازیکن محجبه تیم فوتبال زنان مراکش که در جام جهانی ۲۰۲۳ حضور دارد اولین بازیکنی خواهد بود که با روسری در مسابقات شرکت می‌کند.
فوتبالیست‌های متمول اروپایی همچنان می‌تازند! به تازگی امباپه، ستاره فوتبال فرانسه به کامرون سفر کرد. سفری که با یک اسکورت غیر معمول همراه بوده است.
حضور مرتضی پور علی گنجی بازیکن بابلی تیم ملی و پرسپولیس در فینال تورنمنت جام شهدای بابل گرامیداشت یاد مسعود غلامی فوتبالیست بابلی
نگاه‌های یک خبرنگار زن به میچی باتشوایی ستاره تیم فوتبال فنرباغچه برخی از کاربران شبکه‌های اجتماعی را به خود جلب کرد.
بازیکن مسلمان تیم فوتبال ترابوزان اسپور با سجده کردن گل خود مقابل فنرباغچه را جشن گرفت، اما مدافع حریف روی او تف کرد.
شش ماه پس از مرگ مردی که به‌طور گسترده‌ای به‌عنوان بهترین فوتبالیست تمام دوران شناخته می‌شود، مقبره طلایی‌ پله به روی عموم مردم بازگشایی شد.
اگرچه مهارت‌های فوتبالی دریبل‌بات در سطح لیونل مسی، فوتبالیست مطرح آرژانتینی، نیست، اما توانایی حمل توپ در زمین‌های مختلف شنی، سنگریزه ای، گلی و برفی را دارد. همچنینی، این ربات در صورت زمین خوردن به لطف سامانه ریکاوری خود توانایی برخاستن و ادامه حمل توپ را دارد.
در این ویدیو بازیکنان فوتبالی که کاشت مو انجام داده‌اند، مورد بررسی قرار گرفته‌اند.
رونالدو جونیور، پسر فوتبالیست کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی تیم النصر در کلیپی جدید با همراهی یکی از دوستانش ظاهر شد. در این ویدئو پسر ۱۲ ساله رونالدو در حالی که با یک کودک عربستانی هم سن و سال خود ظاهر شده و پیراهن باشگاه النصر را بر تن کرده بودند، تعامل کردند. در این ویدئو جونیور گفت: درود بر ابو راکان.
درگذشت یک فوتبالیست اهل ساحل‌ عاج در جریان یک مسابقه در لیگ این کشور و دنیای فوتبال را شوکه کرده است.
Joy Awards جایزه‌ای است که همه ساله به چهره‌های مهم و تاثیرگذار جهان عرب اهدا می‌شود. در بخش ورزشی، جایزه به اشرف حکیمی مدافع راست تیم ملی مراکش و باشگاه پاری سن ژرمن به عنوان فوتبالیست شاخص بهترین تیم عربی در سال ۲۰۲۲ اختصاص یافت. اشرف حکیمی به همراه مادرش روی صحنه رفت و این جایزه را دریافت کرد.
گروهی از هولیگان‌های بدنام روسیه که همواره در زد و خورد‌های فوتبالی حضور دارند قرار است پس از گذراندن دوره‌های آموزشی به جنگ اوکراین اعزام شوند.
دختر جوان ایرانی این روز‌ها به ستاره فوتبالی خیابان‌ها و فن فست‌های قطر تبدیل شده است.
در جریان بازی فوتبال بین دو تیم دانشگاه ایالتی لوئیزیانا و دانشگاه می‌سی‌سی‌پی دو بازیکن با یکدیگر به شدت درگیر شدند. این حادثه بین مایا گوردون و رمزی دیویس که در حال تلاش برای گرفتن توپ بودند رخ داد و دو بازیکن در جریان نزاع شدید به یکدیگر مشت زدند.
رکورد جهانی برگزاری یک مسابقه فوتبال در ارتفاع ۶۱۶۶ متری و با جاذبه صفر، توسط لوئیس فیگو و تعدادی از ورزشکاران دیگر شکسته شد.
پلیس برزیل در جریان یک مسابقه فوتبال، به دلیل افزایش درگیری‌ها در زمین و ایجاد اختلاف بین بازیکنان از سوی «ویرگولی»، این مدافع را مورد تعقیب قرار داد تا از زمین خارج کند؛ آنهم در شرایطی که یک اسلحه به دست داشت.
جیانی اینفانتینو، رئیس فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا)، زمانی که مدال برنز را به بازیکنان تیم ملی برزیل در جام جهانی فوتبال زنان زیر ۲۰ سال اهدا کرد، با موقعیتی خنده دار مواجه شد. برخی از آنها پس از دریافت مدال دست خود را دراز کردند تا سر طاس اینفانتینو را لمس کنند، چالشی که خنده رئیس فیفا را به دنبال داشت.
سخنان رئیس هیئت فوتبال یزد در مورد زنان فوتبالیست با واکنش فراوانی در شبکه‌های اجتماعی مواجه شده است. امیر فرشاد تفکری، رئیس هیات فوتبال یزد، در مصاحبه‌ای که چند روز پیش با برنامه «با ورزش» شبکه استانی یزد داشته است، می‌گوید: «دویدن زنان فوتبالیست موجب کچلی زمین چمن شده است.»

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ