رئیس ستاد انتخابات کشور گفت: تا ساعت ۹:۳۰ صبح امروز ۷۸۴ نفر پیش ثبت نام را به طور کامل انجام داده و آمار نهایی ما تا این ساعت به ۱۴۷۰۰ نفر ثبت نام کننده رسیده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فعال سیاسی گفت: گرچه 49 هزار نفر برای انتخابات مجلس شورای اسلامی پیش ثبت نام کردند اما موضوع مهم برای پرشور شدن انتخابات، تعداد و درصد رأی دهندگان است.
شیراز- رئیس کل دادگستری فارس گفت: یکی دیگر از مجروحان حادثه تروریستی روز گذشته در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) به شهادت رسید.
تعداد متقاضیان انتخابات مجلس که پیش ثبت نام خود را در سامانه وزارت کشور انجام دادند تا ساعت ۱۴ امروز یکشنبه به ۴۲ هزار و ۶۳۷ نفر رسید.
سخنگوی ستاد انتخابات کشور گفت: امروز پنجشنبه ۱۷۶۴ نفر تا ساعت ۱۱ ثبت نام کردند که آمار کلی متقاضیان داوطلبی مجلس را به ۲۰۸۸۱ نفر رساند.
تعداد مصدومان حادثه انفجار گاز در سک ساختمان مسکونی در محله جوانمرد قصاب شهر ری، به ۲۵ نفر رسید.
سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران، با اشاره به حادثه ریزش آوار در جنوب تهران، گفت: تعداد کشته‌ها در این حادثه به ۳ نفر رسید.
سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران، با اشاره به حادثه ریزش آوار در جنوب تهران، گفت: تعداد کشته‌ها در این حادثه به ۳ نفر رسید.
رئیس مرکز وکلای قوه قضائیه با اشاره به آغاز کار وکلای تخصصی تا دو ماه آینده گفت: تعداد قبولی‌های آزمون ۱۴۰۲ مرکز وکلا مشخص نیست.
امیرحسین محمودپور قایقران رشته روئینگ ششمین مدال نقره کاروان ایران و اولین مدال تاریخ قایقرانی را در یونیورسیاد کسب کرد.
رئیس ستاد نوسازی ناوگان و اسقاط خودروهای فرسوده گفت: تاکنون تعدادی از تولیدکنندگان خودرو و موتورسیکلت نسبت به ثبت‌نام و ارائه عوارض اسقاط اقدام نکرده‌اند که شماره گذاری آنها متوقف شده است.
سخنگوی وزارت خارجه روسیه اعلام کرد این کشور قصد دارد تعداد سفارت‌ها و نمایندگی‌های دیپلماتیک در قاره آفریقا را افزایش دهد.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا از کاهش ۸ درصدی دستگیری متهمان در ۴ ماه ابتدایی سال و کاهش ۴ درصدی تشکیل پرونده‌ها در تمامی حوزه‌های پلیس امنیت اقتصادی خبر داد.
۵ G اصطلاحی است که برای نسل پنجم فناوری شبکه تلفن‌های همراه مورد استفاده قرار می‌گیرد و می‌تواند از اینترنت پهن باند پرسرعت با تاخیر کم پشتیبانی کند. برخلاف نسل‌های قبلی فناوری شبکه تلفن همراه، شبکه ۵ G ظرفیت شبکه عظیمی دارد و تجربه کاربری یکسانی را ارائه خواهد داد.
رئیس ستاد اربعین کشور گفت: امسال برای خدمات دهی هرچه بهتر زائران اربعین حسینی تعداد مرزهای ورودی به عراق را افزایش داده‌ایم.
تعداد ۵۳۴ هزار و ۴۰۴ داوطلب برای آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی آموزگار ابتدایی و آموزگار استثنایی سال ۱۴۰۱ ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد ۴۵۴ هزار و ۹۹۳ داوطلب زن و ۷۹ هزار و ۴۱۱ نفر مرد هستند.
«به زودی ثبت‌نام ۱۰۰ هزار موتوربرقی با وام ۱۰۰ میلیونی و سود ۴ درصد و با اقساط ۲۴ ماهه آغاز خواهد شد.» این جملات شهردار مشهد نیز نشان می‌دهد در شهری که بیشترین تعداد موتور‌های آن هوندا‌های قدیمی و کاربراتوری است، قرار است رنسانس برای موتورسواران رخ دهد و این اقدام شعار‌های ۸ ساله شهرداری تهران برای جایگزینی موتور‌های برقی به جای موتور‌های کاربراتوری، کلان‌شهر‌های دیگر بدون آنکه بخواهند نمایش برگزار کنند، در حال اجرای این طرح «پاک» هستند.
ثبت‌نام طرح فروش ویژه پیکاپ فوتون دیزلی دوکابین ایران خودرو دیزل در رنگ‌های متنوع و تعداد و مدت زمان محدود از ۲۸ آبان‌ماه آغاز می‌شود.
میزان مراجعه به دفاتر مهاجرتی هم افزایش یافته و مدیران این دفاتر می‌گویند، تعداد افراد تحصیلکرده با وضعیت مالی قابل‌قبول برای گرفتن پناهندگی، آن هم به کشور آلمان رشد قابل‌توجهی داشته است؛ آن‌ها از شهریورماه با افزایش تعداد متقاضیان پناهجویی به این کشور مواجه شده‌اند.
تعداد افراد ثبت‌نام کننده در انتخابات کمیته ملی پارالمپیک به 12 رسید.
کودکان مهاجر افغان در ابعاد مختلف برای دستیابی به حقوق ابتدایی خود در ایران دچار مشکل هستند؛ برای تحصیل با موانع و مشکلات فراوانی دست‌به‌گریبان‌اند و بعضا شاهدیم بسیاری از سال‌ها مانند امسال، تعداد زیادی از کودکان افغانستانی موفق به ثبت‌نام در مدارس نمی‌شوند؛ اکثریت آنان به دلیل فقر خانواده، در دسترسی به نیاز‌های اولیه خود دچار کمبود‌هایی هستند و به دلیل همین مسئله، ناگزیر می‌شوند از سنین کودکی به کارکردن روی بیاورند؛ بسیاری از آن‌ها به دلیل عدم برخورداری از بیمه‌های درمانی و هزینه بالای خدمات پزشکی، با محرومیت‌هایی در بهره‌مندی از خدمات بهداشتی مواجه‌اند.
در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۴۰۱ بیش از ۴۴ هزار نفر پذیرفته شده‌اند که از این تعداد ۱۷۹۱ داوطلب از طریق رشته‌های با آزمون و بیش از ۴۲ هزار داوطلب از طریق رشته‌های صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی پذیرش شدند.
وزیر آموزش‌وپرورش گفت: تاکنون با احتساب بزرگسالان، حدود ۱۵ میلیون و ۸۰۰ هزار دانش‌آموز در مدارس ثبت‌نام کرده‌اند و تعدادی هم هنوز ثبت‌نام نشده‌اند برخی تأخیر‌ها به دلیل دو سال تعطیلی ناشی از کرونا است و برآورد می‌کنیم ۱۶ میلیون دانش‌آموز واجب‌التعلیم از پایه اول تا پایه دوازدهم داشته باشیم.
رئیس سازمان وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی کل کشور گفت: پس از ثبت نام اینترنتی، عدم دریافت وثیقه است و کلیه مشمولانی که بخواهند در طول سال از کشور خارج شوند مبلغی را به عنوان ودیعه می‌گذارند و پس از بازگشت به آن‌ها عودت داده می‌شود، اما امسال خروج برای مشمولان زائر رایگان و بدون اخذ وثیقه است و تاکنون تعداد زیادی نیز توانسته‌اند به عتبات عالیات مشرف شوند.
بر اساس آمار‌های اعلام شده از سوی وزارت آموزش و پرورش تعداد دانش‌آموزان غیرایرانی ثبت‌نام شده در مدارس کشور ایران از سال ۱۳۸۵، با شیبی ثابت رو به افزایش بوده است و به بیش از ۵۰۳ هزار دانش‌آموز اتباع در بیش از ۲۸ هزار مدرسه ایرانی در دوسال اخیر رسیده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ