کرج- رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای گفت: سعی می‌کنیم که در ماه‌های آینده تعداد واحدهای صنفی خدماتی آموزشی را به بیش از یک میلیون و ۴۰۰ هزار واحد برسانیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون بورس کالای ایران در توضیح جزییات پیش‌فروش متری مسکن، گفت: شرط خانه‌دار شدن مردم در این روش، رساندن تعداد اوراق سلف مسکن به اندازه حداقل متراژ واحدهای ساخته شده است.
ساعاتی پیش و در زمان اجرای تخریب یکی از واحدهای غیرایمن در محله خلازیر واقع ( منطقه ۱۹ تهران) تعداد پنج ساختمان همجوار تخریب شد. براساس گزارش ها 6 مامور پلیس شهرداری زیر آوار هستند. سخنگوی آتش نشانی تهران می‌گوید: «تا این لحظه هیچ عدد دقیقی درمورد افراد گرفتار زیر آوار نداریم. تا این لحظه دو نفر زنده از زیر آوار خارج شده اند.» هیچ کدام از ساختمان ها مسکونی نبوده اند و همگی در حال ساخت بوده‌اند.
ساعاتی پیش و در زمان اجرای تخریب یکی از واحدهای غیرایمن در منطقه ۱۹، به علت عدم رعایت نکات ایمنی از سوی ساختمان‌های همجوار این ساختمان و عدم پایداری سازه، تعداد ۵ ساختمان همجوار تخریب شدند.
رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: با احتساب ۵۰ هزار واحد جدید، تعداد واحدهای تحویل متقاضیان شده توسط بنیاد در دولت سیزدهم به ۱۹۷ هزار واحد می‌رسد.
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فراجا: برابر اقدام‌های عملیاتی و قانونی صورت‌گرفته از سوی واحد‌های پلیس فتا در استان‌ها تاکنون تعداد ۳۲ نفر از مجرمان فعال در این حوزه که مدیریت ۸۰ فقره صفحه و کانال را به‌عهده داشتند شناسایی، دستگیر و تحویل مراجع قضائی شده‌اند و اقدامات عملیاتی در این زمینه همچنان در دست پیگیری است.
مدیرکل دفتر گسترش آموزش عالی تاکید کرد: برنامه ما در طرح آمایش آموزش عالی دانشگاه آزاد به این سمت حرکت می‌کنیم که بتوانیم به ۳۲ واحد استانی برسیم به این معنی که هر استان یک دانشگاه داشته باشد و واحد‌های دانشگاه آزاد در دانشگاه استانی ادغام شوند. این برنامه برای سایر دانشگاه‌ها نیز اجرایی خواهد شد.
معاون مسکن بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: طبیعتاً هر مقدار از تعداد واحدها کاسته شود، مردم حس راحتی بیشتری در خانه‌های خود دارند و یک طبقه سازی متناسب با فرهنگ مردم کشور ما است.
سمنان_ رئیس سازمان جهاد کشاورزی سمنان با بیان اینکه توسعه سرمایه گذاری و افزایش بهره وری حوزه کشاورزی استان در دستور کار است، گفت : تعداد واحدهای فناور کشاورزی به ۳۲ واحد رسید.
معاون امور بازسازی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: تا شهریورماه تعداد واحدهای تکمیلی و تحویلی در روستاها به ۱۹۰ هزار واحد خواهد رسید.
تفاوت آمار اعلامی امروز رئیسی درباره تعداد احیای واحدهای تعطیل شده با آمار رسمی وزارت صمت، مورد توجه و انتقاد کاربران شبکه های اجتماعی قرار گرفت.
سخنگوی فراجا: از زمان اجرای طرح مقابله با بی‌حجابی در طی ۲۴ ساعت گذشته، چند صد مورد کشف حجاب در خودرو از طریق پیامک به اطلاع صاحبان خودرو رسیده است؛ که بالغ بر ۸۴ درصد تمکین و صرفا پیامک دوم برای تعداد انگشت شماری که رعایت نکرده‌اند ارسال شده است.
نماینده دولت در نهضت احیای واحدهای اقتصادی گفت: در سال گذشته بیش از ۴۲۰۰ واحد راکد و نیمه فعال احیا شد که در سال جاری این تعداد به ۸ هزار واحد افزایش پیدا خواهد کرد.
عضو هیئت علمی مرکز تحقیقات راه و شهرسازی با بیان اینکه استان‌های تهران، خراسان رضوی و اصفهان دارای بیشترین جمعیت در معرض خطر فرونشست زمین هستند، گفت: استان خراسان رضوی از نظر وسعت پهنه‌های فرونشستی در رتبه اول قرار گرفته است؛ این استان از نظر تعداد کل واحدهای مسکونی فاقد اسکلت در معرض خطر فرونشست زمین، رتبه اول را داراست.
مشهد ـ رئیس اتاق اصناف مشهد گفت: طی ۱۰ ماه گذشته تعداد ۳۱۸ هزار مورد بازرسی از واحدهای صنفی سطح شهر انجام شده است که این تعداد بازرسی منجر به صدور ۱۷ هزار و ۲۴۰ مورد فرم تخلف شده است.
نماینده مردم بافق و مهریز در مجلس از معافیت مالیاتی واحدهای مسکونی لوکس در سال آینده انتقاد کرد.
بیت‌اللهی در خصوص تعداد واحد‌های آسیب دیده در این رخداد لرزه‌ای، توضیح داد: تعداد کل واحد‌های مسکونی روستایی خسارت دیده احتمالی ۹۰۶ واحد برآورد شده و تعداد آبادی‌های خسارت دیده احتمالی در زلزله ۵.۹ خوی استان آذربایجان غربی ۱۲۳ آبادی است.
تعدادی از هلدینگ ها و شرکت های تابعه گروه مالی گردشگری در همایش شرکت های برتر ایران در سال 1401 با چند پله صعود نسبت به دوره قبل حائز رتبه‌های برتر شدند.
رشت- تعداد زیادی از متقاضیان طرح ملی مسکن توان پرداخت مرحله اول تعهدات ساخت واحدهای مسکونی این طرح را ندارند و در این زمینه دولت و مجلس باید راهکار اساسی برای رفع این مشکل ارائه دهند.
هرمز فامیلی گفت: دولت تلاش کند تا واحدهای مسکونی طرح نهضت ملی مسکن با تعداد واحد کمتر اما با کیفیت در دستور ساخت قرارگیرد به نحوی که طول عمر این واحدها را به دو برابر افزایش دهیم.
بازرسان استاندارد در جریان بازرسی از واحدهای صنفی و تولیدی تجهیزات و لوازم پزشکی مشمول استاندارد اجباری، تعداد زیادی لوازم غیراستاندارد را شناسایی و توقیف کردند.
برخی واحدهای مسکونی کوچک و میان متراژ در تعدادی از محله های تهران با اجاره های نجومی روبه رو شده اند که عملا به خروج بخشی از متقاضیان از محله های گران پایتخت منجر شده است.
محمودزاده با بیان اینکه تا امروز حدود ۵.۶ میلیون برای واحدهای نهضت ملی مسکن در سامانه طرح‌های حمایتی وزارت راه و شهرسازی ثبت نام کرده‌اند،‌ اعلام نمود: از این تعداد، بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار متقاضی حائز شرایط و فعال هستند که مدارک خود را بارگذاری کرده‌اند.
محمودزاده با بیان اینکه تا امروز حدود ۵.۶ میلیون نفر برای واحدهای نهضت ملی مسکن در سامانه طرح‌های حمایتی وزارت راه و شهرسازی ثبت نام کرده‌اند،‌ اعلام کرد: از این تعداد بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار متقاضی حائز شرایط و فعال هستند که مدارک خود را بارگذاری کرده‌اند.
هر آنچه که باید درمورد سرخک بدانیم

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ