امیرحسین محمودپور قایقران رشته روئینگ ششمین مدال نقره کاروان ایران و اولین مدال تاریخ قایقرانی را در یونیورسیاد کسب کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تعداد مدال‌های کاروان ایران در بازی‌های تابستانی ناشنوایان روسیه به 9 رسید.
کرج- رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای گفت: سعی می‌کنیم که در ماه‌های آینده تعداد واحدهای صنفی خدماتی آموزشی را به بیش از یک میلیون و ۴۰۰ هزار واحد برسانیم.
در ادامه رقابت‌های پارادوومیدانی قهرمانی جهان در پاریس هادی کائیدی در پرتاب وزنه کلاس F۳۴ به مدال برنز دست یافت تا تعداد مدال های کاروان ایران در قهرمانی جهان دو رقمی شود.
تعداد مدال‌های ایران در رقابت‌های دوچرخه‌سواری قهرمانی آسیا به عدد شش رسید.
محمدرضا ثقفی، کارتونیست روزنامه هم‌میهن به افزایش تعداد روزنامه نگاران بازداشتی طی ماه‌های گذشته و نداشتن آزادی عمل اهالی رسانه انتقاد کرده است.
معاون هماهنگ‌کننده سپاه با اشاره به این بیان رهبر معظم انقلاب که خرمشهر‌ها در پیش است، بیان کرد: درسی که امروز از فتح خرمشهر و فداکاری شهدا باید بگیریم این است که یکی از خرمشهر‌های اشغال شده، قلب و ذهن تعدادی از مردم ما است که اسیر تفکرات دشمن در سبک زندگی، حجاب و مسائل‌های اجتماعی شده‌اند، البته باید توجه کرد که همانطور که امام راحل وعده آزادسازی خرمشهر را در گذشته دادند امام امروز ما نیز وعده نصرت و پیروزی در این خرمشهر اشغالی را داده‌اند.
مریادک رافری، در مقاله‌ای نوشت: "تعداد کشته‌ها همچنان وحشتناک‌ترین راز مخفی رئیس جمهور ولادیمیر زلنسکی است، اگرچه با قضاوت بر اساس تمام داده‌های خارجی، شکی نیست که تعداد کشته‌ها و مجروحان از پایان تابستان به شدت افزایش یافته است".
در کفش‌های اصل آدیداس، سوراخ بند‌ها حلقه‌ی فلزی ندارد، مگر در بعضی مدل‌های قدیمی تر. به علاوه، فراموش نکنید که تعداد سوراخ‌ها را هم بشمارید. در کفش‌های اصل آدیداس، ۶ سوراخ در مدل‌های بچگانه و زنانه و ۷ سوراخ در مدل‌های مردانه وجود دارد.
دبیرکل کمیته ملی المپیک با تشریح آخرین وضعیت تیم‌ها برای حضور در بازیهایی آسیایی تاکید کرد که براساس بررسی‌های صورت گرفته تعداد مدال‌های طلای ایران به ۲۰ مدال طلا نخواهد رسید!
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با اشاره به انتشار مطالبی درباره اینکه به زودی تعداد افرادی که از اسرائیل خارج می‌شوند به دو میلیون تن می‌رسد، هشدار‌های پی در پی مقام‌های صهیونیست به نزدیک بودن فروپاشی این رژیم را از دیگر نشانه‌های تضعیف صهیونیست‌ها دانستند و به کنایه گفتند: ما گفته بودیم ۲۵ سال دیگر را نمی‌بینند، اما گویا خودشان عجله دارند و زودتر می‌خواهند بروند.
هر چند رقم و آمار رسمی‌ای از تعداد مسمومیت‌ها و سطح اثرگذاریشان در دسترس نیست، اما حالا دومینوی مسمومیت‌ها به مساله‌ای جدی برای والدین در شهر‌های درگیر و البته دیگر شهر‌ها تبدیل شده است. افکار عمومی به شدت نگران هستند که این اتفاق، به زودی به دیگر شهر‌های کشور بسط پیدا کند. سطح نگرانی‌ها نسبت به این موضوع به اندازه‌ای بالا رفته که حالا موضوع به یک مساله در سطح ملی تبدیل و مطالبه ورود جدی دستگاه‌های اطلاعاتی و انتظامی به ماجرا مطالبه‌ای عمومی شده است
تعداد سرماخورده‌ها در طول ماه‌های سرد سال بیشتر از بقیه فصول است، یکی از دلایل رشد ویروس سرماخوردگی، کاهش دمای بدن است، البته شاید باز شدن مدارس نیز یکی دیگر از دلایل افزایش سرماخوردگی در این فصول سرد باشد.
یک پدیده‌ی عجیب و غریب در یخچال‌های طبیعی آمریکای شمالی در فصل تابستان قابل شناسایی است. در اواخر بعد از ظهر ماه‌های گرمتر تابستانی، تعداد زیادی کرم‌های یخ سیاه کوچک و مرموز از خانه‌ی یخ‌زده‌شان بیرون می‌آیند، اما هیچ‌کس واقعاً دلیل آن را نمی‌داند.
برای داشتن ظاهری زیبا و مناسب جادویی در کار نیست؛ بلکه پای ترفند‌هایی در میان است که مدل‌های حرفه‌ای از آن‌ها بهره می‌گیرند. در ادامه با تعدادی از این ترفند‌ها آشنا خواهیم شد.
سرمربی تیم ملی تکواندو گفت: در این مسابقات باید رنگ و تعداد مدال‌های ما متفاوت می‌شد.
کمبود جای پارک یکی از معضلات اساسی شهر تهران است که با یک بررسی میدانی ساده و گشت وگذاری کوتاه در خیابان‌های پایتخت، به راحتی می‌توان متوجه آن شد؛ مساله‌ای که در دهه‌های اخیر به دلیل افزایش جمعیت تهران، رشد تعداد خودرو‌ها و عدم توسعه متناسب پارکینگ‌های عمومی تشدید شده است و به صورت روزمره اهالی شهر تهران بخصوص دارندگان خودرو‌های شخصی را آزار می‌دهد و به افزایش ترافیک و آلودگی هوا دامن می‌زند.
اپل پس از کاهش قابل توجه تولید در یکی از کارخانه‌های چین به دلیل شیوع کووید ۱۹ پیش بینی می‌کند تعداد محموله مدل‌های رده بالاتر آیفون ۱۴ کاهش یابد.
شوش - رئیس پارک ملی کرخه گفت: قرار است برای افزایش جمعیت گوزن‌های مولد، در ماه‌های آینده تعدادی گوزن زرد ایرانی از سایت‌های دیگر کشور به پار ملی کرخه منتقل شوند.
«با توجه به اثبات ناکارآمدیِ فزاینده اتحادیه عرب، توجهات نه به محتوا و نتایج جلسات این اتحادیه، بلکه به نکات بی اهمیتی نظیر اینکه که چه کسی در جلسات این اتحادیه شرکت می‌کند و چه کسی غایب است معطوف شده است. در این راستا، اینکه چه تعداد از رهبران و مقام‌های سیاسی در جلسات اتحادیه عرب شرکت کنند، معیار تشخیص موفقیت یا ناکامی آن‌ها است. از این منظر، حضور رهبران کشور‌های ثروتمند عربی در جلسات اتحادیه عرب نمادی از موفقیت و پیروزی این نشست‌ها است و وقوع مساله‌ای خلاف این موضوع، به مثابه شکست و تحقیر برای نشست‌های مذکور و کشور میزبان آن‌ها قلمداد می‌شود.»
«با توجه به اثبات ناکارآمدیِ فزاینده اتحادیه عرب، توجهات نه به محتوا و نتایج جلسات این اتحادیه، بلکه به نکات بی اهمیتی نظیر اینکه که چه کسی در جلسات این اتحادیه شرکت می‌کند و چه کسی غایب است معطوف شده است. در این راستا، اینکه چه تعداد از رهبران و مقام‌های سیاسی در جلسات اتحادیه عرب شرکت کنند، معیار تشخیص موفقیت یا ناکامی آن‌ها است. از این منظر، حضور رهبران کشور‌های ثروتمند عربی در جلسات اتحادیه عرب نمادی از موفقیت و پیروزی این نشست‌ها است و وقوع مساله‌ای خلاف این موضوع، به مثابه شکست و تحقیر برای نشست‌های مذکور و کشور میزبان آن‌ها قلمداد می‌شود.»
پس از رسانه‌ای شدن خبر مهاجرت پسر انیسه خزعلی به کانادا، او در یک رشته توئیتی موضوع را توضیح داد و نوشت: «درحالی که سفر موقت کاری ایشان جهت توسعه و پشتیبانی مجموعه دانش‌بنیانی است که در ایران با تعداد زیادی از دانشجویان کامپیوتر فعال است و خوشبختانه این پروژه کاری رو به اتمام بوده و وی در ماه‌های آینده به کشور باز میگردد. اگرچه ایشان متاهل و مستقل است، ولی هرگز قصد مهاجرت نداشته اند.»
در مسابقات بین المللی نظامی روسیه ۲۰۲۲ تیم‌های مارش سایان، نفربر، محیط امن و بیاتلون تانک کشورمان نیز ضمن کسب مقام‌های چهارم و پنجم تیمی، تعدادی از رتبه‌های برتر انفرادی را کسب کردند.
نقشه رنگ بندی که مدت‌های مدید تنها با دو رنگ زرد و آبی رنگ آمیزی می‌شد، حالا چند هفته است، تغییرات اساسی به خود دیده و به سرعت بر میزان رنگ‌های قرمز و نارنجی آن افزوده می‌شود تا جایی که می‌بینیم در نقشه اخیر، شمار شهر‌های قرمز آن با رشد بیش از دو برابری از ۵۷ به ۱۲۰ شهرستان افزایش یافته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ