سرجیو کونسیسائو اطمینان دارد که پورتو فردا می تواند با شکست اینتر راهی دور بعد لیگ قهرمانان شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
قزوین- یک کارشناس فوتبال با بیان اینکه مشکل اصلی تیم شمس آذر در خط حمله نیست، گفت: دفاع وسط تیم باید تمرکز بیشتری را داشته باشد.
باشگاه استقلال با انتشار اطلاعیه ای، نسبت به مصاحبه امروز رضا درویش، مدیرعامل پرسپولیس واکنش نشان داد.
وویژیک شزنی، دروازه‌بان یوونتوس، موضع خود در خصوص حضور در لیگ عربستان را اعلام کرد.
قزوین- سرمربی تیم فوتبال شمس آذر با بیان اینکه بازیکنانم کم تجربه هستند، گفت: باید در بازی‌های آینده تمرکز بیشتری داشته باشیم.
بخشی از صحبت های رائفی پور در مورد طوسی و ماجرای رئیس ارشاد گیلان: چرا شفاف نمی‌کنید؟ ایا صحت دارد یا ندارد؟ در ماجرای آقای طوسی آیا درست بود یا غلط؟ اگر درست بود دو برابر باهاش حساب باید می‌کردید.
بخشی از صحبت های رائفی پور در مورد طوسی و ماجرای رئیس ارشاد گیلان: چرا شفاف نمی‌کنید؟ ایا صحت دارد یا ندارد؟ در ماجرای آقای طوسی ایا درست بود یا غلط؟ اگر درست بود دو برابر باهاش حساب باید می‌کردید.
کمالگرایی فقط با القای اینکه تو چقدر باهوشی در کودک به وجود نمی‌آید. بچه‌ای کمالگرا می‌شود که والدین کمالگرا داشته باشد. ریشه کمالگرایی هم اضطراب و وسواس است. کمالگرا‌ها همیشه ترس از شکست دارند و همیشه ترس از این دارند که کاری را درست و کامل انجام ندهند.
همه ما می‌دانیم که زندگی عادلانه نیست. گفتن این که " این عادلانه نیست یا این انصاف نیست" یعنی این که شما فکر می‌کنید زندگی قرار بود عادلانه باشد، اما نیست و این گفته شما را فردی نابالغ و ساده لوح جلوه می‌دهد. اگر می‌خواهید تصویر شما در نزد دیگران بد نباشد، لازم است به حقایق پایبند باشید، فردی مفید باشید و پای تعابیر خودتان را به میان نیاورید.
سرمربی فولاد می‌گوید که مقابل ذوب‌آهن باید باهوش و زیرک حاضر شوند.
سرمربی پیکان معتقد است برخلاف پیش‌بینی‌ها تیمش بازی بسیار دشواری در قائمشهر دارندو بازیکنانش باید بدون اشتباه و باهوش بازی کنند.
سگ‌های وحشی آفریقایی فوق العاده باهوش هستند. با استفاده از تاکتیک‌های هوشمندانه برای شکار استفاده می‌کنند. علاوه بر این، آن‌ها از ذهن قوی خود برای محافظت و مراقبت از خانواده استفاده می‌کنند.
ماهی باهوشی که بایک حرکت گربه گرسنه را فراری داد.
سرمربی پیکان معتقد است تیمش باید در بازی با آلومینیوم اراک باهوش عمل کند تا بتواند به موفقیت برسد.
مهاجم گلزن اسبق پرسپولیس از بازیکنان این تیم می‌خواهد با همین انگیزه و روحیه در دیدارهای آتی نیز حاضر شده تا بتوانند مسیر دستیابی به قهرمانی را به بهترین شکل دنبال کنند.
به تازگی نتایج یک مطالعه جدید نشان می‌دهد که تنفس هوای آلوده شهر‌های شلوغ می‌تواند تأثیر مضری بر روی جنین داشته باشد.
برای رسیدن به راه حل، باید از ذهن خلاقتان استفاده کنید، زیرا نمی‌توانید پاسخ درست را براحتی پیدا کنید. درست و با دقت به تصویر نگاه کنید.
زن ۳۷ ساله گفت: همسرم را راضی کردم تا پولی را که برای خرید خانه پس انداز کرده بود برای انجام عمل پیکرتراشی من هزینه کند. پزشک معالج مدعی بود فقط یک هفته در بیمارستان خصوصی بستری می‌شوم و بعد از آن به زندگی عادی بازمی گردم، اما بعد از انجام عمل جراحی تازه سیاهی روزگار به سراغم آمد. تب و لرز شدید، حالت تهوع و انواع و اقسام عوارض دیگر درحالی به طرز دلخراشی آزارم می‌داد که همه پیکرم با نخ‌های بخیه دوخته شده بود. شب‌ها نیز حالم بدتر می‌شد. پزشک جراح مرا دلداری می‌داد که این‌ها از عوارض طبیعی هستند، اما وضعیت جسمانی من به اندازه‌ای وخیم شد که چند بار بیهوش شدم و به کما رفتم. مدتی بعد جراح مذکور گفت: باید عمل جراحی دیگری روی پیکرم انجام بدهد.
علی تیموری گفت: به نظره من شروع بازیگری کاری دشوار است برای یک علاقه‌مند، چرا که بازیگری امروزه حرفه شلوغ و شاید زیاده از حد پر ازدحامی است و رقابت در آن در بدست آوردن یک نقش، هر چند کوتاه، ولی بسیار شدید است وجود خیلی عظیمی از بازیگران با تجربه باعث شده است که این موضوع تشدید بشود و اینکه هوش و خلاقیت (بازیگر باید فرد باهوشی باشد تا بتواند سریعا با روند فیلم آشنا و متن محتوا فیلمنامه را حفظ کند. همچنین در بسیاری موارد که پیش می‌آید باید از خلاقیت دانش بداهه خود در ایفای نقش بهتر بهره بگیرد.)
سرکرده باند سه نفره به کارآگاهان گفت: قصد داشتیم یک دستگاه خودروی باری را سرقت کنیم تا با آن سرقت‌های دیگر در شهر انجام بدهیم. به همین دلیل آب نمک بلال‌ها را به مواد بیهوشی آلوده کردیم تا این که راننده پیکان وانت از راه رسید. من هم که منتظر چنین فرصتی بودم بلال آلوده و مسموم را به او دادم، سپس با کمک همدستانم سوار بر موتورسیکلت او را تعقیب کردیم. زمانی که در کنار جاده توقف کرد و بیهوش شد من پشت فرمان نشستم و پیکر نیمه جان او را در بیابان‌های شاندیز رها کردیم.
سرمربی ذوب آهن می‌گوید که تیمش برای کسب پیروزی وارد زمین خواهد شد.
انزلی- سرمربی ملوان بندرانزلی با اشاره به بازی سخت برابر پرسپولیس گفت: تیمی که باهوش باشد برنده بازی فردا است.
منابع آگاه در آنکارا می‌گویند که ترکیه انگیزه‌های متعددی برای اجازه دادن به هیئت تحریر شام و رهبر باهوش آن «ابومحمد الجولانی» دارد تا کنترل خود را تثبیت کند. برای مثال، هیئت تحریر شام تنها نیرویی است که می‌تواند مجری هر نوع بازی‌ای در قبال نیرو‌های دموکراتیک سوریه (SDF) گروه تحت حمایت ایالات متحده و تحت رهبری کرد‌ها باشد.
سرمربی فولاد می گوید که شروع دوباره لیگ، هم برای من و هم برای بازیکنان جای خوشحالی دارد.
نکونام می‌گوید برای موفقیت مقابل سپاهان لازم است باهوش و بی اشتباه بازی کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ