ستاره الدحیل که گل صعود این تیم به نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا را زده امیدوار است این تیم به فینال صعود کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
روبرت لواندوفسکی امشب باید به کادیز گل بزند تا مانع ثبت یک رکورد منفی علیه خودش شود.
لیونل مسی، ستاره اینترمیامی، تاکید کرد هدفی جز گلزنی به کروز آزول در لحظه‌ای که پشت ضربه ایستگاهی در دقیقه 4+90 ایستاد نداشت.
در شرایطی که کریم بنزما از رئال رفته و امیدی به جذب کیلیان امباپه در تابستان امسال نیست، چشم امید رئال در خط حمله به وینیسیوس و رودریگو خواهد بود.
لروی سانه، ستاره بایرن، بدون گلزنی آلیانز آرنا را ترک کرد.
پرسپولیس آماده یکی از حساس‌ترین دربی‌های خود می‌شود تا فصل را همچنان با امیدواری دنبال کند و در این مسیر چشم به گلزنی چهار مهاجم خود دارد.
روملو لوکاکو، مهاجم اینترمیلان،بعد از گلزنی مقابل بنفیکا اعلام کرد که راز شادی گل جنجالی خود را آخر فصل فاش خواهد کرد.
کارلو آنچلوتی رمز پیروزی در ال‌کلاسیکو را صبور بودن می داند و اینکه بدون عجله و انجام کارهای عجیب و غریب، نمایشی کامل ارائه دهند.
پدیده این فصل ذوب‌آهن می‌گوید گلزنی در مقابل سپاهان حس خاصی برای او داشت.
آرمان رمضانی موفق شد پس از گذشت 287 روز، یک بار دیگر برای استقلال گلزنی کند.
سباستین تیگالی، مهاجم الوحده، پس از گلزنی به الوصل، تعداد گل‌های خود را 176 رساند تا نیم نگاهی به کسب عنوان برترین گلزن تاریخ لیگ امارات داشته باشد.
فراز امامعلی مهاجم تیم فوتبال مس رفسنجان در مصاف با استقلال چندین فرصت خوب گلزنی را از دست داد.
پرسپوليس باید با نبود لوکادیا کنار بیاید و یحیی گل‌محمدی امیدوار است مهاجمان کنونی‌اش تا نیم فصل شرایط گلزنی مناسبی را طی کنند.
۱۲ امتیاز آخر پرسپولیس در لیگ برتر با گلزنی مهاجمان خارجی این تیم به ثمر رسیده است.
هری کین شنبه شب توانست با گلزنی مقابل فرانسه به رکورد گلزنی وین رونی در انگلیس برسد، اما ضربه پنالتی دوم او برای سه شیرها گران تمام شد.
سرمربی بنفیکا می گوید که برای مهار مهدی طارمی برنامه خاصی ندارد و کل تیم باید وظایف خود را جهت جلوگیری از گلزنی او انجام دهند.
مهاجم ملوان دومین گل خود را در دیدار با صنعت نفت آبادان وارد دروازه حریف کرد تا اینگونه در اولین برد تیمش در این فصل نقش داشته باشد‌.
یولیان ناگلزمان، مربی بایرن، انتظار دارد که فردا سادیو مانه در بازی حساس مقابل دورتموند بدرخشد و گلزنی کند. او کسب سه امتیاز از این بازی را بسیار مهم می داند.
آلیو سیسه می گوید که کارلوس کی روش مربی بزرگی است و از آشنایی با او خوشحال است.
مربی پیکان می‌گوید تیمش پتانسیل خوبی دارد و این را در جایی که باید بروز خواهد داد.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه استقلال با داشتن چند مهاجم هنوز نتوانسته موفق باشد، گفت: مشکل گلزنی استقلال حل نشده و سرمربی این تیم باید هرچه زودتر این معضل را برطرف کند.
مدافع گرجستانی پرسپولیس با تمجید از عملکرد تیمش طی پنج هفته ابتدایی، از سرمربی تیمش به عنوان یک تئوریسین با ذهنیت برتری طلب یاد کرد.
سرمربی استقلال گفت: موقعیت‌های زیادی را مقابل پیکان به وجود آوردیم اما باید در گلزنی خودمان را تقویت کنیم.
با اتفاقاتی که در مصاف پرسپولیس و آلومینیوم رخ داد شاید بیشتر باید مانند فصل گذشته منتظر گلزنی هافبک‌ها و وینگرهای این تیم باشیم.
پرسپولیس بالاخره از مهاجم هلندی خود در لیگ بیست و دوم رونمایی کرد اما این بازیکن نتوانست آنطور که باید انتظارات را در فاز هجومی سرخ‌ها برآورده کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ