متس هوملز در میان تعجب فصل پیش رو جایی بین کاپیتان های دورتموند نخواهد داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کاپیتان‌های تیم ملی بزرگسالان و تیم زیر 23 ساله‌های عراق در مس رفسنجان کار خود را جلو می‌برند.
رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: ۳۷۸ پرونده مرتبط با شرکت‌ها و واحدهای تولیدی در استان تهران خارج از نوبت رسیدگی می‌شوند .
لباس دوم نیوکسل برای فصل جدید در حالی رونمایی شد که شباهت بسیار زیادی به لباس اول تیم ملی عربستان دارد.
علی مادرشاهی دستیار فوق تخصص جراحی عروق نیز گفت: پس از انجام مقدمات لازم در اورژانس و انتقال وی به اتاق جراحی، اقدامات حساس و پیچیده بیهوشی برای بیمار انجام شد و با دقت کامل برای حفظ عروق اصلی، عمل جراحی آغاز و با موفقیت به پایان رسید.
کارگر جوانی که بر اثر سقوط از یک ساختمان در حال احداث، از ناحیه گردن با میلگرد برخورد می کند، در یک عمل جراحی سخت در بیمارستان شهدای تجریش، دوباره به زندگی باز می‌گردد.
بنیاد نخبگان ستاد کل نیرو‌های مسلح در باره طرح سربازی مشمولان نخبه ایرانی مقیم خارج از کشور اطلاعیه‌ای صادر کرد.
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با انتقاد از عدم پایبندی طالبان به تامین حق ابه هیرمند، گفت: مشکلاتی که در منطقه و سیستان و بلوچستان داریم مردم را به شدت متاثر کرده است که باید اقدامات سریع تری در این رابطه اتخاذ شود؛ اما طالبان در میز مذاکره یک حرف و خارج از آن حرف دیگری می زند.
اقلیمی با اشاره به اینکه توده حدود ۲۴ کیلوگرم وزن داشت، عنوان کرد: نکته مهم در این قبیل عمل‌ها برداشتن کامل ضایعه است، چراکه قاعدتاً این ضایعه‌ها، توده‌های بدخیمی هستند و نباید اثری از آن در بدن باقی بماند. پس از جراحی نیز در صورت لزوم باید برای رادیوتراپی اقدام شود.
برد خارج خانه و نجات‌بخش مجیدی در امارات
آخرین ترکش گلوله‌ای که از پای آرتین خارج شد.
نیکی بات می گوید باشگاه تحت هدایت اریک تن هاخ از لیورپول در زمین فوتبال پیشی گرفته است.
شهردار منطقه 22 تهران گفت:یکی از ویژگی‌های پروژه تقاطع کاج و گلها ارتقا سطح نفوذ پذیری بافت شهری است که در بستر آن محله کوهک و هوانیروز از بن بست خارج می‌شود.
ستاره لهستانی بارسلونا با وجود آمار گلزنی خوب در لالیگا، در رقابت های اروپایی ناموفق بوده است.
فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت:بخشی از گوشی‌های سرقتی از کشور خارج می‌شوند که البته ساز و کارهای برخورد و عدم اجازه خروج آنها از کشور صادر شده است.
عوامل امدادی در محل حادثه در فرودگاه نجف حاضر هستند و مسافران به سالن انتظار منتقل شده‌اند.
رئیس سازمان هواپیمایی کشوری گفت: خلبان پرواز شماره ۶۶۴۴ از مبدا نجف به مقصد مشهد بعد از دریافت خطای تایر و هنگام تاکسی وِی در باند فرودگاه از پرواز منصرف شد.
این روزها خبر بررسی قانون مالیات بر عایدی سرمایه داغ است، این قانون در زمان دولت حسن روحانی زمانی که امیدها از احیای برجام به خاطر فشارهای ترامپ رنگ باخته بود در حال بررسی بود ولی پیروزی بایدن در انتخابات ریاست جمهوری و کاهش سخت گیری ها برای فروش نفت در آن زمان بررسی این قانون را به حاشیه برد.
این روز‌ها کشور‌های اسکاندیناوی به نقطه داغ امنیتی در نبرد اطلاعاتی و جاسوسی میان اروپا و روسیه تبدیل شده اند. دولت‌های این کشور‌ها به طرز مشهودی درگیر مقابله با جاسوسان روسیه در خاک خود هستند.
اهواز- مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز با اشاره به وقوع آتش سوزی در ساختمان سینما دنیا در اهواز گفت: بیش از ۶۰ نفر که در ساختمان بودند توسط نیروهای امدادی خارج شدند.
در حادثه خروج یک قطار از ریل در مرکز سئول، دست کم ۳۰ نفر زخمی شدند.
سازمان دفاع مدنی عراق از خارج کردن پیکر ۵ نفر از زیر آوار ناشی از فرو ریختن زیارتگاهی در غرب شهر مقدس کربلا خبر داد.
سازمان دفاع مدنی عراق از خارج کردن ۵ نفر از زیر آوار ناشی از فرو ریختن زیارتگاهی در غرب شهر مقدس کربلا خبر داد.
سازمان دفاع مدنی عراق از خارج کردن چهار نفر از زیر آوار ناشی از فرو ریختن زیارتگاهی در غرب شهر مقدس کربلا خبر داد.
رسول خطیبی می‌گوید باشگاه تراکتور بهترین شرایط را برای سرمربیان خارجی مهیا می‌کند و زمانی که وضعیت مالی خوبی ندارد به سراغ او می‌رود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ