رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: ۳۷۸ پرونده مرتبط با شرکت‌ها و واحدهای تولیدی در استان تهران خارج از نوبت رسیدگی می‌شوند .
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس قوه قضاییه: پرونده افرادی که با ترور، ایجاد مزاحمت برای نوامیس مردم، هنجارشکنی و شایعه‌پراکنی امنیت فیزیکی و روانی جامعه را هدف قرار می‌دهند، قاطع، سریع و در خارج از نوبت رسیدگی شود.
به دستور رئیس سازمان بازرسی کل کشور با ایجاد سازوکاری در سامانه رسیدگی به شکایات این سازمان به شکایات مربوط به تولیدکنندگان خارج از نوبت رسیدگی می‌شود.
دومین جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده پولشویی موسسه نور به ریاست قاضی حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا مزیدی در گرگان برگزار شد. جلسه دوم دادگاه به طرح شکایت و ارائه ادله و مستندات وکلای تعاونی اعتباری کارسازان آینده و موسسه اعتباری نور برگزار گذشت.
دومین جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده پولشویی موسسه نور به ریاست قاضی حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا مزیدی در گرگان برگزار شد.جلسه دوم دادگاه به طرح شکایت و ارائه ادله و مستندات وکلای تعاونی اعتباری کارسازان آینده و موسسه اعتباری نور برگزار گذشت.
مدیر روابط عمومی دیوان عالی کشور از مشمول عفو شدن ‎کسری نوری خبر داد و گفت: پرونده اختلاف در صلاحیت این متهم به صورت خارج از نوبت رسیدگی به محاکم دادگستری استان فارس عودت داده شد.
مدیر روابط عمومی دیوان عالی کشور از مشمول عفو شدن ‎کسری نوری خبر داد و گفت: پرونده اختلاف در صلاحیت این متهم به صورت خارج از نوبت رسیدگی به محاکم دادگستری استان فارس عودت داده شد.
حجت الاسلام اژه‌ای رئیس قوه‌ قضاییه گفت: در صورت دستگیر شدن عوامل مسمومیت دانش آموزان پرونده عوامل را به صورت ویژه و خارج از نوبت رسیدگی می‌کنیم.
دادستان تهران: عامل یا عاملین وقایع اخیر بدانند پس از شناسایی و بازداشت پرونده آن‌ها خارج از نوبت رسیدگی شده و مجازات قانونی در مورد آن‌ها اعمال خواهد شد.
کرمان - رئیس کل دادگستری استان کرمان از تشکیل پرونده قضائی برای سقوط یک فروند بالگرد در شهرستان بافت خبرداد و گفت: این پرونده به صورت فوق العاده و خارج از نوبت مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت.
اعراب هیچ تلاش دسته جمعی چشمگیری برای رسیدگی به هرج و مرج انجام نداده اند احتمالا به دلیل این باور که به طور طبیعی از بین خواهد رفت در حالی که این بی نظمی می‌تواند پیامد‌های ناخواسته‌ای داشته باشد. با وخامت شرایط سیاسی ممکن است اوضاع از کنترل خارج شود.
رئیس فراکسیون زنان مجلس یازدهم توضیح می‌دهد، زنانی که برای خروج از کشور با دلیل غیرموجه همسر مواجه می‌شوند براساس لایحه پیشگیری از آسیب‌دیدگی زنان و ارتقای امنیت آنان در برابر سوءرفتار می‌توانند مدارک و مستندات خود را به دادگاه ارائه کنند: «دادگاه موظف است خارج از نوبت به این موضوع و پرونده این زنان رسیدگی کند و براساس تشخیص قاضی مجوز خروج زن به خارج از کشور صادر می‌شود.
متن مصوبه کمیسیون اجتماعی که مورد بررسی کمیسیون حقوقی و قضایی قرار گرفته به شرح زیر است: «زنانی که برای خروج از کشور نیاز به اذن همسر دارند، در صورت خودداری غیرموجه وی از اعطای اذن، می‌توانند ضمن تقدیم دادخواست، مدارک و مستندات خود مبنی‌بر ضرورت خروج از کشور را به دادگاه خانواده تسلیم کنند. دادگاه خارج از نوبت نسبت به موضوع رسیدگی کرده و در صورت احراز ضرورت امر، عنداللزوم پس از اخذ تأمین مناسب، اذن خروج از کشور با ذکر مدت و دفعات سفر خواهد داد.
سیدمحمود علیزاده طباطبایی، وکیل دادگستری، به صحبت‌های سخنگوی ستاد امر به معروف و نهی از منکر درباره تشکیل پرونده برای فرزندان بی‌حجاب مسئولان در خارج از کشور اشاره می‌کند و درباره شرح حقوقی چنین اقدامی می‌گوید: طبق قانون مجازات اسلامی، هر ایرانی در هرجای دنیا که مرتکب جرم شود، دادگاه‌های ایران ذیل ۵ قانون مجازات اسلامی، می‌توانند با او برخورد کنند و در قانون هم قید شده هر شخص ایرانی یا غیرایرانی خارج از قلمرو ایران مرتکب یکی از جرائم زیر یا جرائم معین در قوانین خاص شود، طبق قوانین جمهوری اسلامی محاکمه و مجازات می‌شود. بعد هم به یک‌سری از جرائم خاص اشاره کرده؛ ولی هر ایرانی در هرجای دنیا مرتکب عملی شود که در ایران جرم است، دادگاه‌های جمهوری اسلامی صلاحیت رسیدگی به این جرم را دارند.
به دلیل مطالبات مکرر کارکنان دولتی مبنی بر ایجاد عدالت و رفع تبعیض ناشی از تنوع قراردادی در دستگاه‌ها و وجود انواع و اقسام قراردادها همچون مدت معین، مدت موقت، پیمانی و رسمی، نمایندگان در صحن علنی امروز با رسیدگی خارج از نوبت طرح ساماندهی کارکنان دولت موافقت کردند.
مرکز اطلاع رسانی پلیس پایتخت در مورد فیلم منتشر شده از دستگیری یک خانم توسط ماموران یگان ویژه اعلام کرد دستور ویژه ای مبنی بر رسیدگی به این موضوع از سوی فرماندهان پلیس صادر شده است.
رئیس کل دادگستری استان فارس از رسیدگی به بخش مربوط به اتهامات آدم ربایی متهمین پرونده در دادگاه کیفری یک مستقر در شهرستان داراب خبر داد و تصریح کرد: صدور کیفر خواست متهمین در خصوص سایر اتهامات مطرح شده در دادسرای زرین دشت انجام شده و کلیه بخش‌های پرونده با نظارت مستقیم مسئولان عالی قضایی استان رسیدگی خواهد شد.
رئیس کل دادگستری استان تهران به دادسرای تهران برای رسیدگی ویژه و خارج از نوبت به پرونده شهادت یک مامور پلیس در حین دستگیری سارق مسلح دستوراتی صادر کرد.
رئیس کل دادگستری استان تهران به دادسرای تهران برای رسیدگی ویژه و خارج از نوبت به پرونده شهادت یک مامور پلیس در حین دستگیری سارق مسلح دستوراتی صادر کرد.
اهواز- رئیس کل دادگستری خوزستان گفت: در راستای مقابله با پدیده سرقت‌های مسلحانه، خشن و مقرون به آزار و اذیت در استان به این جرایم به صورت ویژه و خارج از نوبت رسیدگی می‌شود.
دبیر ستاد حقوق بشر و مدیرعامل بنیاد تعاون زندانیان درخصوص رسیدگی های ضروری به خانواده‌های بدون سرپرست زندانیان ایرانی خارج از کشور تفاهم کردند.
معاون اجتماعی بهزیستی استان تهران گفت: کودکان دارای پیگیری درمان یا معلول خارج از نوبت به فرزندخواندگی سپرده می‌شوند و مردم می‌توانند در صورت درخواست فرزندخواندگی این کودکان به سرشماره ۳۰۰۰۰۱۲۳۱۱، نام و نام خانوادگی و استان خود را پیامک کنند تا درخواست آن‌ها خارج از نوبت رسیدگی شود.
رئیس کل دادگستری استان تهران اعلام کرد : نسبت به سارقین به عنف هیچگونه ملاحظه‌ای نداریم. رسیدگی به این پرونده‌ها خارج از نوبت و فوری انجام می‌شود و سنگین‌ترین مجازات در انتظار آنان است.
شاخص کل بورس روز چهارشنبه ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ در نهایت با کاهش ۹۱۳ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۲۸۲ هزار و ۴۱۱ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز شنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ را بخوانید.
محرومیت رئیس معزول از حضور در مجمع به معنی خارج شدن رسیدگی به دستور جلسه مجمع برای بررسی عزل عزیزی خادم است و او شانسی برای تصدی مجدد صندلی ریاست این فدراسیون نخواهد داشت

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ