سازمان دفاع مدنی عراق از خارج کردن چهار نفر از زیر آوار ناشی از فرو ریختن زیارتگاهی در غرب شهر مقدس کربلا خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
به دلیل اطلاع‌رسانی نکردن به موقع، تعدادی از اینترن‌های بیمارستان حدود چهار روز در اعتصاب بودند، اما ارایه خدمات به بیماران متوقف نشد. این دانشجویان جلوی دانشکده پزشکی هم تجمع کردند و پلاکارد‌هایی هم در دست داشتند که «چرا به ما نگفتید؟» کارورزان این بیمارستان می‌گویند که ما اولین بار خبر را در کانال‌های خارج از سیستم دانشگاهی دیدیم و متعجب شدیم، در واقع از طریق تلگرام و خبرنگاری که به دادسرا فراخوانده شد.
علی مادرشاهی دستیار فوق تخصص جراحی عروق نیز گفت: پس از انجام مقدمات لازم در اورژانس و انتقال وی به اتاق جراحی، اقدامات حساس و پیچیده بیهوشی برای بیمار انجام شد و با دقت کامل برای حفظ عروق اصلی، عمل جراحی آغاز و با موفقیت به پایان رسید.
کارگر جوانی که بر اثر سقوط از یک ساختمان در حال احداث، از ناحیه گردن با میلگرد برخورد می کند، در یک عمل جراحی سخت در بیمارستان شهدای تجریش، دوباره به زندگی باز می‌گردد.
اقلیمی با اشاره به اینکه توده حدود ۲۴ کیلوگرم وزن داشت، عنوان کرد: نکته مهم در این قبیل عمل‌ها برداشتن کامل ضایعه است، چراکه قاعدتاً این ضایعه‌ها، توده‌های بدخیمی هستند و نباید اثری از آن در بدن باقی بماند. پس از جراحی نیز در صورت لزوم باید برای رادیوتراپی اقدام شود.
پرسپولیس برای صد و یکمین دربی پایتخت باید هوادار را شکست دهد تا شاید بتواند همچون آبی‌ها هفتمین قهرمانی را کسب کند. هر چند که می‌توان منتظر یک شگفتی هم بود چرا که هوادار در لیگ بیست و دوم یکی از چهار شکست سرخپوشان را به شاگردان گل محمدی تحمیل کرده و این احتمال وجود دارد که امروز هم برنده از زمین خارج شود.
شرکت کنندگان همچنین توافق کردند معاونین وزرای امور خارجه وظیفه ی طراحی نقشه راهی برای پیشبرد روابط میان ترکیه و سوریه با هماهنگی وزارتخانه های دفاع و روسای اطلاعاتی چهار کشور را بر عهده بگیرند.
آخرین ترکش گلوله‌ای که از پای آرتین خارج شد.
اوایل ماه جاری، اعلام شد که چهار دانشجو به خاطر اتهام تماشای سریال‌های خارجی و صحبت کردن با لهجه و عبارات مربوط به کره جنوبی، از دانشگاه اخراج و وادار به کار در معادن زغال سنگ شده اند. در حالی که تماشای ویدیو‌هایی مستهجن بالاترین تنبیه یا همان اعدام را در پی دارد، دیگر جرم‌ها می‌تواند باعث اخراج شدن از کار یا فرستاده شدن به مراکز بازآموزی یا کمپ‌های کار اجباری منجر شود.
تیم فوتبال استقلال که در پایان نیم فصل اول در رده چهارم جدول قرار گرفت، پرهزینه‌ترین تیم در بیست و دومین دوره رقابت‌های لیگ برتر است.
رئیس کمیته ویژه پیگیری حقوقی و بین‌المللی پرونده ترور و شهادت حاج قاسم سلیمانی در وزارت امور خارجه، با تاکید بر اینکه این پرونده، پرونده مهمی است و متهمان زیادی دارد که در حوزه اجرای این ترور دخیل بوده‌اند، تصریح کرد: نام آن‌ها به دادسرا ارائه شده است، در واقع تعداد کسانی که در اجرای این جنایت مباشر بودند و یا مساعدت کردند زیاد هستند.
رئیس کمیته ویژه پیگیری حقوقی و بین‌المللی پرونده ترور و شهادت حاج قاسم سلیمانی در وزارت امور خارجه گفت: اسامی آن‌ها به دادسرا ارائه شده است، در واقع تعداد کسانی که در اجرای این جنایت مباشر بودند و یا مساعدت کردند زیاد هستند و اسامی تعداد زیادی از آن‌ها در اختیار مقامات قضایی ایران قرار گرفته است. این افراد اتباع حدود سه الی چهار کشور هستند.
حجت‌الاسلام عباس رضوانی‌نسب فشار حداکثری را از جمله اهداف دشمنان نظام در جریان اغتشاشات اخیر برشمرد و افزود: دشمن در طول بیش از چهار دهه گذشته با تمام توان در حال ضربه زدن به نظام اسلامی است و در آخرین مرحله جریان آشوب‌ها را راه انداختند و تصور کردند با فشار حداکثری آشوب داخلی را مکمل این فشار کنند.
سیدجلال ساداتیان کارشناس مسائل خاورمیانه گفت: نمره سیاست خارجی دولت، با ارفاق ۲ است. ما هنوز می‌گوییم آمریکایی‌ها پیام‌های خوب می‌دهند و می‌خواهند به برجام برگردند، درحالی‌که آن‌ها می‌گویند اولویت‌مان تغییر کرده است. این یعنی آمریکایی‌ها دست بالا را گرفته‌اند. درحالی‌که ما مدت‌هاست به همان برجام ۲۰۱۵ هم راضی شده‌ایم و دنبال همان هستیم، اما به همان هم نمی‌توانیم دسترسی پیدا کنیم.
این بخشی از فرهنگ آنهاست. آنها مدام روی گوش داوران خط و و داور چهارم کار کردند و روی قضاوت آنها تاثیر گذاشتند. صحنه‌های زیادی وجود داشت که در تصاویر تلویزیونی ندیدیم. این فرهنگ آنهاست، آنها شما را از بازی خود خارج می‌کنند.
موانع حضور کشتی‌گیران روس در ایران برای همراهی چهار تیم صعود کرده به مرحله پایانی لیگ برتر برطرف شد.
مردم در شهر خرسون در جنوب اوکراین با خواندن "Chervona Kalyna" یک آهنگ میهن پرستانه اوکراینی دور آتش می‌رقصند و ورود نیرو‌های مسلح کشورشان به شهر را پس از عقب نشینی روسیه جشن می‌گیرند. مسکو روز جمعه اعلام کرد که بیش از ۳۰۰۰۰ سرباز را در منطقه جنوبی خرسون به ساحل شرقی رودخانه دنیپرو خارج کرده است. روسیه حدود دو ماه پیش با برگزاری رفراندوم، چهار منطقه از شرق و جنوب اوکراین از جمله خرسون را به خاک خود ضمیمه کرد. نیروهای روسیه اکنون به سوی کرانه شرقی رودخانه دنیپرو که خرسون را به دو قسمت تقسیم می‌کند، عقب‌نشینی کرده‌اند.
چهار عضو خارجی تیم فوتبال پرسپولیس که در جریان تعطیلی رقابت‌های لیگ برتر و تمرینات پرسپولیس برای استراحت از ایران خارج شده بودند، ویزای کار خود را دریافت کردند.
چهار عضو خارجی تیم فوتبال پرسپولیس که در جریان تعطیلی رقابت‌های لیگ برتر و تمرینات پرسپولیس برای استراحت از ایران خارج شده بودند، ویزای کار خود را دریافت کردند.
اهواز- مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز با اشاره به وقوع آتش سوزی در ساختمان سینما دنیا در اهواز گفت: بیش از ۶۰ نفر که در ساختمان بودند توسط نیروهای امدادی خارج شدند.
رئیس پلیس فتای استان کرمانشاه از انهدام باند چهار نفره کلاهبرداری اسکیمری با تلاش ماموران کرمانشاه خبر داد و گفت: اعضای این باند که تاکنون ۷۵ نفر در سراسر کشور از آنها شاکی هستند مبلغ هفت میلیارد ریال از حساب مردم خارج کرده بودند.
هفته چهارم مهرماه هم به پایان رسید و بورس در مهرماه هم روزگار خوبی را به خود ندید. خروج پول حقیقی همچنان ادامه دار است و پرسش این است که حقیقی ها از کدام گروه ها پول بیشتری خارج کردند و به کدام گروه ها پول حقیقی وارد شد؟
کارشناسان معتقدند نکته اصلی آن است که شی قصد دارد مسیر خود را علیرغم کُند شدن روند رشد اقتصاد و جنجال‌هایی که برخی از سیاست‌های او در داخل و خارج از چین ایجاد کرده کماکان ادامه دهد و تلاش بلند پروازانه خود را برای «جوان‌سازی بزرگ» چین حفظ یا تشدید کند.
وحدت حنانوف به همراه سه مربی پرسپولیس بخشی از دستمزد خود را دریافت کردند.
در ادامه اجرای توافقنامه صادرات غلات اوکراین، چند کشتی دیگر بنادر این کشور را ترک کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ