لباس دوم نیوکسل برای فصل جدید در حالی رونمایی شد که شباهت بسیار زیادی به لباس اول تیم ملی عربستان دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مهاجم ایرانی روستوف با پیراهن جدید این باشگاه به میدان می‌رود.
باشگاه منچسترسیتی از لباس دوم خود در فصل جدید رونمایی کرد.
مدافع جدید استقلال آماده انجام اولین بازی رسمی برای این تیم است.
صدیقی، امام جمعه موقت تهران بیان کرد: امسال عزاداری‌های بی‌سابقه دارای شور و شعور چشم‌نوازی بود. با اینکه دشمنان فراخوان داده بودند که در هیئت حضور نداشته باشید و لباس مشکی نپوشید و انواع تبلیغات را علیه عزاداری خرج کردند، ولی به کوری چشم‌شان عزاداری‌ها در ایران و سایر کشور‌ها نسبت به سال‌های قبل پرشورتر و باشکوه‌تر برگزار شد.
باشگاه تراکتور از پیراهن جدید خود رونمایی کرد.
باشگاهی که دیگر وجود خارجی ندارد یکی از پرافتخارترین تیم های باشگاهی فوتبال ایران است.
بازیکن خارجی جدید تراکتور با لباس شماره هشت برای این تیم به میدان می‌رود.
تصویر زوجی با لباس عروس در نمایشگاه اکسپو در تهران سوژه فضای مجازی شده است.
در مدارس دولتی اخذ هرگونه وجه به‌استثنای وجوه مربوط به بیمه دانش‌آموزی و هزینه کتب درسی و لباس کار در هنرستان‌ها، خارج از ضوابط این آیین‌نامه، توسط مدیران مدارس ممنوع است. دریافت یا اعطای کمک‌های داوطلبانه مردمی در خارج از فصل ثبت‌نام مدرسه، بلامانع است.
از کودکی خودم را در لباس پزشک تصور می‌کردم. وقتی بزرگ‌تر شدم، بیشتر و بیشتر درس خواندم. پدرم معتاد بود و هیچ وقت کار درست و حسابی نداشت. تنها دارایی ما خودروی فرسوده پرایدی بود که زیر پای پدرم بود. مادرم فقط ۴۱ سال سن داشت و صورتش بیشتر از سنش نشان می‌داد. او تمام وقتش را برای تمیز کردن خانه‌های مردم می‌گذاشت، برای همین هیچ وقت ندیدم دل سیر استراحت کند. کرایه خانه و تمامی خرج و مخارج من، خواهر و برادرم برعهده مادرم بود.
سرمربی تیم بسکتبال بانوان پالایش نفت آبادان گفت: به بازیکنان جوانم اعتماد کردم و دیدم نتیجه بازی را تغییر دادند.
وزارت خارجه قطر با صدور بیانیه ای به جنجال سازی اخیر رسانه های اروپایی درباره پوشیدن لباس سنتی عرب ها از سوی لیونل مسی در مراسم اختتامیه جام جهانی ۲۰۲۲، واکنش نشان داد.
وزارت خارجه قطر با صدور بیانیه ای به جنجال سازی اخیر رسانه های اروپایی درباره پوشیدن لباس سنتی عرب ها از سوی لیونل مسی در مراسم اختتامیه جام جهانی ۲۰۲۲، واکنش نشان داد.
لباس‌هایی که از مردم فقیر با نرخ نازل خریده شده یا از سطل‌های زباله آمده‌اند، بعضی هم از دیوار مهربانی و به اسم خیرات جمع شده‌اند و البته دزدی از طناب‌های رخت خانه‌ها. مشتریان لباس‌ها هم آدم‌های فقیر هستند. آدم‌هایی که تا چند سال پیش مشتری لباس‌های خارجی دست‌دوم یا همان تاناکورا بودند، اما حالا با جهش خیره‌کننده قیمت دلار، خرید لباس خارجی دست‌دوم هم برای عده زیادی مشکل شده است.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: نیاز داریم هم گفتمان مردم را به سمت گفتمان اصلاح‌طلبانه در چارچوب قوانین سوق دهیم و هم نظام را تشویق و ترغیب کنیم که پاسخی که به مردم می‌دهد پاسخ درخور و در شأنی باشد.
اولین بار این نحوه لباس پوشیدن او در میزبانی از مهمانان خارجی سوژه شبکه های اجتماعی شد اما او گفت که به دلیل مشکل پاهای پرانتزی اش این لباس ها را می پوشد تا با گشادی شلوار انحنای پاهای او به چشم نیاید.
پروفسور فرهود گفت: من هر روز ساعت ۶ صبح از خانه بیرون می‌آیم و به کلینیک می‌روم. وقتی از منزل خارج شدم دو نفر با لباس تیره، مثل همین افراد معروف به لباس شخصی‌ها، آمدند جلوی ماشین. گفتند ما سوار ماشین شما بشویم. وقتی سوار ماشین شدند و من شروع به حرکت کردم در میانه راه مسیر را تغییر دادند و کمی جلوتر که رفتیم از من خواستند که در صندلی عقب ماشین بنشینم و یکی از خودشان مشغول به رانندگی شد.
وزیر ورزش قصد دارد به مناسبت هفته تربیت بدنی با لباس ورزشی در مراسم‌های مربوط به وزارت ورزش شرکت کند.
هیچ هواداری حق ندارد در مکان‌های عمومی بدون پیراهن ظاهر شود. فیفا نیز در همین خصوص به هواداران هشدار داده که باید در مکان‌های عمومی پوششی متعارف داشته باشند و اجازه ندارند که در استادیوم‌ها نیز لباس از تن خارج کنند.
موتورسیکلت بین زورگیر و موتورسوار افتاده بود و زورگیر نوجوان تلاش می‌کرد به هر طریق ممکن خود را به موتورسیکلت برساند و آن را سرقت کند! در همین حال ناگهان دو مرد لباس شخصی از راه رسیدند و با چند حرکت دفاع شخصی قمه وحشتناک را از چنگ زورگیر خارج کردند و یکی از آنان دستبند‌های آهنین قانون را در حالی بر دستان وی حلقه زد که روی زمین افتاده بود.
پیاده روی یک فضانورد روس در خارج از ایستگاه فضایی بین المللی به دلیل اختلالی الکتریکی در لباس فضانوردی او مختل شد.
استقلال برای استفاده از قایدی و رضایی چاره ای ندارد که حداقل نام دو بازیکن خود را از لیست بزرگسالان خارج کند.
امروز در نشست خبری سخنگوی وزارت امور خارجه، فیلمی از خبرنگار مردی منتشر کرده‌اند که به خطیب زاده می‌گوید حراست وزارتخانه به او گفته‌اند که به دلیل پوشیدن لباس آستین کوتاه از هفته آینده حق ندارد در نشست‌های خبری شرکت کند!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ