کوشکی اظهار کرد: متاسفانه فضای مجازی مانند اینستاگرام در کشور ما قانون‌مند نیست و مکانی برای یافتن نیرو‌هایی شده که تبدیل به تروریست می‌شوند، در واقع به راحتی می‌توانند افراد مورد نظر خود را پیدا کرده و با آن‌ها ارتباط بگیرند و دیگر نیازی نیست با افسران اطلاعاتی صهیونیستی و اروپایی دیدار حضوری داشته باشند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نشریه اکیپ امروز نوشت که پی اس جی بند فسخ 50 میلیون یورویی عثمان دمبله را فعال کرده اما به بارسلونا پنج روز برای مذاکره مستقیم فرصت داده است.
طبق ادعای مارکا، کارلو آنچلوتی هنوز با برزیل قرارداد رسمی امضا نکرده و توافق صورت گرفته صرفا شفاهی بوده است. او برای مدیران برزیلی روشن کرده که فعلا فقط روی رئال تمرکز دارد.
طبق ادعای موندودپورتیوو، بارسلونا یک بار دیگر گزینه جذب برناردو سیلوا از منچسترسیتی را به شکل جدی پیگیری خواهد کرد.
بارسلونا تنها یک روز دیگر فرصت دارد که بند خرید 19 میلیون یورویی یانیک کاراسکو را فعال کند ولی طبق ادعای اسپورت آن را فعال نخواهد کرد.
محمد مهاجری نوشت: اگر یک جوان محصل و دانشجو به خودش بگوید پیشرفته‌ترین مملکت دنیا استادانش کار تحقیقی شان را همراه با نوشیدن مشروب انجام می‌دهند، ترغیب نمی‌شود، دمی به خمره بزند؟ بعدش پرس وجو نمی‌کند که از آن آب‌شنگولی‌ها کجا می‌فروشند؟
طبق ادعای آاس، رئال مادرید قصد دارد تا مشخص شدن وضعیت زانوی مصدوم جود بلینگام صبر کند و فعلا با او قرارداد نخواهد بست.
اپل ادعا می‌کند که بیتس استودیو بادز پلاس نسبت به نسل قبل تا دو برابر از نظر حالت صدای شفاف و ۱.۶ برابر از نظر عملکرد حذف نویز فعال بهبود یافته است. این گجت همچنین می‌تواند ایرادات صوتی ایجاد شده به‌خاطر استفاده از این دو حالت را هم تصحیح کند.
اصفهان- مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اصفهان در نامه‌ای به استاندار به ادعای مجمع مطالبه‌گران مبنی بر ترک فعل این اداره کل در اجرای قانون هوای پاک و کاشت نهال‌های غیر بومی پاسخ داد.
سردار آزمون تصمیم ناراحت کننده ای گرفته که به نظر می رسد بازگشتی هم ندارد.
سخنگوی قوه قضاییه با تبریک اعیاد شعبانیه اظهار کرد: براساس دادنامه صادره از مرجع صالح جمشید شارمهد، سرکرده گروهک تروریستی تندر در دادگاه بدوی  به اعدام محکوم شده است. از اقدام مقتدرانه سربازان گمنام در بازداشت سرکرده یکی از تروریست ترین عناصر ضدبشری که دستش به خون ده‌ها نفر آلوده است، تشکر می کنم.
سخنگوی قوه قضاییه با تبریک اعیاد شعبانیه اظهار کرد: براساس دادنامه صادره از مرجع صالح جمشید شارمهد، سرکرده گروهک تروریستی تندر در دادگاه بدوی  به اعدام محکوم شده است. از اقدام مقتدرانه سربازان گمنام در بازداشت سرکرده یکی از تروریست ترین عناصر ضدبشری که دستش به خون ده‌ها نفر آلوده است، تشکر می کنم.
اینکه گفته می‌شود عواملی غیرطبیعی و انسان‌ساز در این پس‌لرز‌ها موثر هستند یک ادعای غیرعلمی است، زلزله ۱۷ بهمن ماه در عمق حدود ۱۹ کیلومتری اتفاق افتاده است که حتی اگر بمباران هم رخ می‌داد، نمی‌توانست چنین زلزله‌ای و گسلی را فعال کند.
فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: آقای زاکانی در آن انتخابات ادعا کرد «۸۰ درصد مشکل کشور بی عرضگی مدیران است»، امروز این آقا مدیریت کلانشهر تهران را در اختیار دارد و با یک برف چند سانتی متری خیابان‌های شهر قفل شد.
یک فعال سیاسی با بیان اینکه تصمیمات سیاسی خارج از کشور به حال مردم مفید نخواهد بود، گفت: راهکار برون رفت از شرایط فعلی کشور، تصمیم‌گیری در داخل و با حضور اکثریت مردم است.
تصویری که وزیر ارتباطات ۱۹ آذر ماه در شبکه‌های اجتماعی بومی خود منتشر کرد. کمتر از دو ماه پیش، زارع‌پور تعداد کاربر فعال ماهانه ایتا را ۱۵.۲ میلیون نفر اعلام کرده بود.
محمدجواد لاریجانی گفت: نظم جدید جهانی باید بر مبنای درستی شکل بگیرد، آن چیزی که فعلا داریم می‌بینیم از هم‌پاشیدگی نظم مورد ادعای آمریکا و دول غربی است.
ایلان ماسک مدیر ارشد اجرایی اسپیس ایکس ادعا کرد: هم اکنون نزدیک به ۱۰۰ استارلینک در ایران فعال شده است.
کارلو آنچلوتی ادعای رسانه های اسپانیایی در مورد ماندنی شدن تا سال 2024 را تایید کرد و گفت فعلا تمایلی با مربیگری در عرصه ملی ندارد. او از قهرمانی آرژانتین در جام جهانی نیز گفت.
دبیر کل ناتو ضمن ادعای اینکه اوکراین در آینده به عضویت این سازمان درخواهد آمد، تأکید کرد اولویت اول فعلا حفظ ارسال کمک‌های نظامی و مالی به کی‌یف است.
پوتین ادعا کرد که «گروه‌های جنایتکار فرامرزی» به طور فعال در قاچاق سلاح به مناطق دیگر مشارکت دارند و این فقط سلاح‌های گرم کوچک نیست. او افزود: این خطر دائمی وجود دارد که مجرمان به سلاح‌های قوی‌تری از جمله سیستم‌های دفاع هوایی قابل حمل و سلاح‌های دقیق دست یابند.
با این وجود، بدون هر سه مورد ضروری یعنی ترمینال ها، دسترسی به شبکه ماهواره‌ای و ایستگاه زمینی طرح این ادعا که استارلینک در ایران «فعال شده است» اساسا بی‌معنی می‌باشد.
رئیس سازمان انرژی اتمی کشورمان گفت: دوربین‌ها به شرطی فعال و روشن می‌شود که همه موارد ادعایی و اتهامی علیه ایران کنار گذاشته شود.
آقای میرسلیم به اتهام اجتماع و تبانی به قصد اقدام علیه امنیت کشور به پنج سال حبس محکوم شده و تاریخ شروع اجرای مجازاتش مشخص است. براساس مقررات محکومیت ایشان اجرا شده و ما تکلیف به اجرای قانون داریم
طبق گزارشی از اس‌اندپی گلوبال موبیلیتی، مصرف‌کنندگان آمریکایی از وسایل نقلیه موجود خود برای مدت طولانی‌تری استفاده می‌کنند زیرا موجودی خودروهای جدید و کامیون‌های سبک به دلیل چالش‌های زنجیره تامین محدود می‌ماند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ