اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ژوزه مورایس می‌گوید در مورد بازیکنانی که نمی‌شناسد از افرادی که کنارش کار می‌کنند مشورت می‌گیرد.
ادر میلیتائو اعتراف کرده است که تیم از تصمیم کریم بنزما برای ترک رئال مادرید در این تابستان ناراحت است.
«آقای لاریجانی تصمیم برای ورود به انتخابات مجلس ندارد. افرادی که می‌گویند ایشان به انتخابات ورود می‌کند، بهتر است دلایل خود را نیز مطرح کنند. آقای لاریجانی صراحتا اعلام کرده بود که قصد ورود به انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را ندارد. چند ماه پیش من در مصاحبه‌ای این موضوع را اعلام کردم و از ایشان نقل قول کردم و خود آقای لاریجانی نیز سخن من را مورد تایید کرد. هم اکنون نیز تکرار می‌کنم که ایشان قصد ورود به انتخابات را ندارد و اگر قرار بود وارد شود، در انتخابات یازدهم وارد می‌شد و دلیلی وجود نداشت که حضور خود را برای یک دوره قطع کند.»
پیام اینستاگرامی علی بیرانوند، ابراز تمایل آشکار او به جدایی از پرسپولیس است؟
سلمان ذاکر، نماینده ارومیه و عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: دولت برای کاهش مصرف انرژی و کاهش ترافیک ساعت کاری کارمندان دولت را تغییر داد و این تصمیم مقطعی است. انتقادات از تغییر ساعت کاری بجا است و دولت باید هوشمندانه عمل کند. ما نباید آرامش مردم را به‌دلیل کاهش مصرف انرژی برهم بزنیم. باید دولت تصمیم معقولانه‌ای می‌گرفت؛ اما به نظر می‌رسد تصمیم هیجانی گرفت و بازتاب منفی در جامعه داشت.
این فعال مطبوعاتی تأکید کرد: من قرائن و شواهدی را می شناسم که نشان می دهد ایشان دست کم برای بعضی از کاندیداهایی که ردصلاحیت شدند نه تنها اقدامی نکردند بلکه هم علاقمند بودند آن افراد ردصلاحیت شوند و در جهت قطعیت تصمیم شورای نگهبان مبنی بر ردصلاحیت آن افراد مایه هم گذاشتند.
فرانچسکو توتی، اسطوره باشگاه رم و فوتبال ایتالیا، درباره آینده ژوزه مورینیو در این تیم صحبت کرده و می‌گوید باید مانع از جدایی آقای خاص از جالوروسی شد.
فرانک لمپارد، مربی چلسی، در نشست خبری قبل از بازی فردا برابر بورنموث، گفت چلسی مثل سابق است و تغییری نکرده.
رئیس مستعفی هیات فوتبال استان تهران توضیحات کوتاهی درباره کنار رفتنش از این پست ارائه کرد.
گابریل ژسوس، مهاجم برزیلی آرسنال، آمادگی خود را برای حضور ۹۰ دقیقه‌ای در ترکیب این تیم در بازی‌‌های آینده اعلام کرد.
آذری جهرمی: سال 98 با تصمیم شورای عالی امنیت ملی قطع شد و بعد هم با تصمیم همان شورا وصل شد. وزیر ارتباطات در تصمیمِ قطع نبود، اما برای تصمیم‌گیری درباره وصل دعوت شد. من با قطع اینترنت مخالف بودم، اما نمی‌توانستم برابر قانون بایستم. موقعی که برای جلسه وصل اینترنت دعوت شدم و حق رأی داشتم، دفاع کردم.
سرمربی تراکتور می گوید که او به کاوه رضایی در تیمش نیاز دارد ولی تنها وی در این خصوص تصمیم گیرنده نیست.
عیسی زارع پور گفت: این درخواست در حال بررسی است. هنوز چیزی مصوب نشده است. من تصمیم‌گیر نیستم و شورای امنیت کشور باید تصمیم بگیرد.
دیدیه دشان، سرمربی تیم ملی فرانسه، مدعی شد در ابتدا سال جدید میلادی در مورد آینده تصمیم می گیرد.
نایب رئیس فدراسیون بوکس می گوید تصمیم وزارت ورزش بعد از برکناری ثوری برای انتخاب سرپرست به یکباره تغییر کرده است.
گرگ برهالتر، سرمربی تیم ملی آمریکا، می‌گوید زمان بازی برای هیچ بازیکنی در تیم او تضمینی نیست.
وزیر ارتباطات گفت: آنچه که من درباره آن احساس وظیفه می کنم این است که پلتفرم های داخلی را تقویت کنیم تا ابزار کسب و کار مردم فراهم شود، فارغ از اینکه چه اتفاقی خواهد افتاد.
علیرضا مرزبان می‌گوید قطر به دلیل نقض حقوق بشر صلاحیت میزبانی ندارد و بیشتر بازیکنان دنیا از حضور در این کشور رضایت ندارند.
نخست‌وزیر آلبانی گفت: «من برای دوستان و متحدانمان بیشتر از آن ارزش قائل هستم که بگویم آن‌ها باید چه کاری انجام بدهند. ما همیشه در تصمیم‌هایمان احتیاط می‌کنیم خیلی متواضع باشیم.»
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، در آستانه دیدار امشب تیمش مقابل شریف مولداوی در یک مصاحبه شرکت کرد و درباره ترکیب شیاطین سرخ در این مسابقه توضیح داد.
ناتان ردموند، کاپیتان سابق ساوتهمپتون، مدعی شد دیوید بکام به او برای امضای قرارداد با بشیکتاش توصیه هایی داشته است.
سرهنگ جهان تاب رئیس پلیس راه مازندران اعلام کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۲ امروز جمعه ۲۸ مرداد ماه از رودهن به آمل ممنوع بوده و از ساعت ۴ بعد از ظهر تا ساعت ۲۲ همان روز در صورت اعلام ماموران پلیس راه مستقر در محل از آب اسک به رودهن (محدوده مشاع) به صورت مقطعی یک طرفه خواهد شد.
با اعلام سرمربی تیم تراکتور برنامه نقل و انتقالاتی این تیم ادامه دارد و مسئولان این باشگاه در حال مذاکره با بازیکنان هستند.
رئیس پلیس تهران بزرگ از دستگیری ۱۴ بدهکار بانکی و ۱۱ دلال ارزی خبر داد و گفت: ۳۷ فراری مالیاتی با رقم ۹۰۰ میلیارد تومان شناسایی و دستگیر شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ